|
|
#31 | |
|
XGN Punten: 455
Junior Member
|
Citaat:
Als MW3 zich in de ruimte gaat afspelen en CoD: Future Warfare gaat heten dan is het toch geen MW3 meer ![]() |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bad Company 2 gaat er overheen als je een juiste server hebt met de goede instellingen. Qua maps, sounds, graphics, voertuigen, wapens, teamwork en replaywaarde scoort BFBC2 bij mij hoger dan CoD. Komt nog bij dat de ondersteuning voor die game geweldig is, iedere ontwikkelaar zou DICE als voorbeeld moeten nemen. Nu met Vietnam voor 10,- lijkt het alsof je weer een compleet nieuwe game in huis hebt en alleen die DLC vind ik al beter dan alles wat ik online heb gezien met Black Ops.
|
|
|
|
|
|
#41 | ||
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De betekenis van 'parodie' is anders dan die van 'parody' hoor. Wat quadcore-roel bedoelt is het Engelse Paro Die. Een metal band dat graag wilde dat een man genaamd Paro dood ging.
Wat dat met deze context te maken heeft is mij nog steeds een raadsel. Misschien iets voor het raadsel-topic?? |
|
|
|
|
|
#44 | |
|
XGN Punten: 1388
The Avenger
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Even de begin post van GE niss hier neer gezet.
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave