Oud 15 januari 2011, 18:06   #31
EpPart
XGN Punten: 455
Junior Member

EpPart's avatar

Rep kracht: 0 EpPart is van onbekende status
Stuur een bericht via MSN naar EpPart
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Klopt niet, MW3 gaat zich in de ruimte afspelen. COD: Future Warfare gaat het heten. Ik ben lid van een ondergronds netwerk in de gaming-scene en ik hoorde dit in de wandelgangen. Maar je mag het serieus niet doorvertellen anders word ik verbannen.
Lol xd
Als MW3 zich in de ruimte gaat afspelen en CoD: Future Warfare gaat heten dan is het toch geen MW3 meer
Oud 15 januari 2011, 18:15   #32
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fenomenon nl Bekijk bericht
Er is op het moment nog niks wat COD overtreft...Meschien dat bad company in de buurt komt,maar meer ook niet.
Dus mocht MW3 er komen,dan haal ik hem zeker.Aangezien ik van FPS houd
Bad Company 2 gaat er overheen als je een juiste server hebt met de goede instellingen. Qua maps, sounds, graphics, voertuigen, wapens, teamwork en replaywaarde scoort BFBC2 bij mij hoger dan CoD. Komt nog bij dat de ondersteuning voor die game geweldig is, iedere ontwikkelaar zou DICE als voorbeeld moeten nemen. Nu met Vietnam voor 10,- lijkt het alsof je weer een compleet nieuwe game in huis hebt en alleen die DLC vind ik al beter dan alles wat ik online heb gezien met Black Ops.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2011, 18:38   #33
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
BFBC2 scoort zo wie zo bij mij hoger dan COD...ik zit er nu ook niet op te wachten op een nieuwe COD game tenzij ze er nu wel tijd voor nemen.
Oud 15 januari 2011, 20:54   #34
iaasoon
XGN Punten: 981
Hoestdrank held

iaasoon's avatar

Rep kracht: 6 iaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereeniaasoon is een voorbeeld voor iedereen
Black ops bevalt me zeer goed, maar ik zou desondanks niet snel nog een COD nemen. Het lijkt allemaal teveel op elkaar vind ik Dit pakken ze bij Battlefield wel heel anders aan.
iaasoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2011, 21:01   #35
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Voor mij geen call of duty games meer want ik heb het er best wel mee gehad eindelijk.
Oud 15 januari 2011, 21:22   #36
gamer_PS3
XGN Punten: 1958
Senior Member

gamer_PS3's avatar

Rep kracht: 0 gamer_PS3 is op de goede weg
Ik heb Black Ops nu ook geleend en bevalt me zeker goed! Ik ga hem dan ook binnenkort halen
Modern Warfare 2 vond ik weer wel tegenvallen. Hopen dat deze beter wordt
gamer_PS3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2011, 22:12   #37
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eriken1 Bekijk bericht
je zegt 2 x het zelfde. dus lolmutsen je bent niet al te snugger
ik leg graag 2x iets uit als mensen het niet snappen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsimpsonfreak Bekijk bericht
hmmm ik twijfel over de echtheid van dit filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=A5tRNs2X5Q4
ik geloof het pas als meer sites dit gaan bevestigen
Oud 15 januari 2011, 22:17   #38
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:

Haha, je bent echt een kneus als je daarover twijfelt.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2011, 00:27   #39
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Filmpje was al uit toen MW2 net in de winkels lag.Had me er toen helemaal kapot om gelachen zou echt de geniaalste game zijn ooit
Oud 16 januari 2011, 12:30   #40
eriken1
XGN Punten: 3021
Extreem Forum Gebruiker

eriken1's avatar

Rep kracht: 21 eriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijneriken1 heeft heel veel om trots op te zijn
als je dat echt gelooft... omg

hehe lachen man
eriken1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2011, 14:11   #41
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DominusNL Bekijk bericht
Ik wordt CoD zo eigenlijk wel een beetje zat. Ik ben nog lang niet klaar met Black Ops en een nieuw deel is alweer in zicht. Stop nu het nog kan en zet iets sterkers en originelers neer.
Welkom in de wereld van Activision.

Citaat:

Haha, ooit van 'parodie' gehoord?
Oud 16 januari 2011, 22:44   #42
mrsimpsonfreak
XGN Punten: 1071
Forum-Koning

mrsimpsonfreak's avatar

Rep kracht: 10 mrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaanmrsimpsonfreak is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door q4roel Bekijk bericht
Haha, ooit van 'parodie' gehoord?
zeker wel
You Tube
Oud 16 januari 2011, 22:56   #43
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
De betekenis van 'parodie' is anders dan die van 'parody' hoor. Wat quadcore-roel bedoelt is het Engelse Paro Die. Een metal band dat graag wilde dat een man genaamd Paro dood ging.

Wat dat met deze context te maken heeft is mij nog steeds een raadsel. Misschien iets voor het raadsel-topic??

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2011, 18:09   #44
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Even de begin post van GE niss hier neer gezet.

Citaat:
Volgens LA Times staat de Modern Warfare 3 release gepland voor eind 2011. De game zou op dit moment al volop in productie zijn bij Infinity Ward, waarbij Sledgehammer Games en Raven Software ook meehelpen aan de ontwikkeling. Sledgehammer helpt mee aan de singleplayer en Raven doet de multiplayer mode. LA Times schrijft over de ontwikkeling van Modern Warfare 3 het volgende:

People close to the matter said Infinity Ward is working closely with Sledgehammer, which is led by a team recruited away from Activision’s rival Electronic Arts Inc. The two studios are equally sharing duties of producing the single-player portion of the game, the sources said.

Activision has also brought in Wisconsin-based Raven Software, which is working on the online multi-player elements for Modern Warfare 3, sources said.
The decision to seek outside help is a departure for Activision, which in the past has left Infinity Ward alone to develop the Call of Duty: Modern Warfare games. The approach paid off, as the last two Modern Warfare games sold 13 million and 20 million units, respectively.

But pulling in the Sledgehammer team to help out on Modern Warfare 3 is creating a domino effect by forcing Activision to delay the start of production on a new Call of Duty spin-off game that the studio had begun working on before the upheaval at Infinity Ward, the people said.

Waar voorheen verschillende studios elk een eigen game ontwikkelden, is nu gekozen voor een samenwerking door meerdere studios die tegelijk werken aan dezelfde game. Ubisoft hanteert dezelfde strategie voor de ontwikkeling van bijvoorbeeld de Assassin’s Creed games.

Wat de gevolgen zijn van deze gewijzigde vorm van games ontwikkelen binnen Activision voor toekomstige Call of Duty games, zal de tijd leren. De laatste games binnen de serie verkochten elk afzonderlijk steeds beter dan de voorganger. Zal dit na de kritiek op Call of Duty: Black Ops gewoon doorzetten? We zijn in ieder geval benieuwd naar Modern Warfare 3 en zullen de game nauwlettend in de gaten houden.

Bron: g4m3
Oud 13 februari 2011, 23:26   #45
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Het einde van call of duty denk ik??

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten