|
|
#31 | ||||||
|
XGN Punten: 1388
The Avenger
Rep kracht: 15
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Meer details over Battlefield 3 bekend
![]() De komst van Battlefield 3 is een feit, dus nu zijn weer enorm nieuwsgierig hoe deze game eruit komt te zien. Natuurlijk willen we ook veel details weten van de nieuwe FPS van DICE en EA en vandaag hebben we geluk. We hebben zoveel details van de game, dus zet je maar schrap. Battlefield 3 zal een compleet origineel verhaal krijgen wat helemaal niets te maken heeft met Battlefield: Bad Company 2. Je zult door de straten van Parijs, Teheran, New York, Sulaymaniyah en het Iraakse Kurdistan lopen. Tevens zal de game een co-op modus hebben, dus samen met een vriend of vriendin de game spelen is ook een optie. Producer Patrick Bach verteld in de nieuwste editie van het magazine GameInformer dat Battlefield 3 al een paar jaar in ontwikkeling is, maar dat ze speciaal hebben gewacht op de juiste technologie. Met de komst van de Frostbite 2 engine denken ze dat ze met deze engine topkwaliteit kunnen afleveren. Verder zegt hij dat je jouw personage in de multiplayer modus veel kan ‘customizen’ op een originele en juiste manier. Verwacht geen rare dingen, maar juist veel opties die passen bij jouw personage of team. Ze willen het juist professioneel en goed uit laten zien, precies zoals in het echt. Citaat:
Citaat:
Via een uitgelekte advertentie is bekend geworden dat de Back to Karkand map pack de eerste downloadbare content zal zijn voor Battlefield 3. Het Back to Karkand map pack bevat vier populaire maps van Battlefield 2, volledig opnieuw opgebouwd met de techniek achter de engine van Battlefield 3, Frostbite 2.0. Tevens bevat het pakket wapens en voertuigen die ook al in Battlefield 2 te vinden waren en zijn er nieuwe Achievements en Trophies te verdienen met dit pakket. Iedereen die de Limited Edition van Battlefield 3 bestelt, krijgt het Back to Karkand map pack gratis. Spelers met de gewone editie van de game kunnen het pakket online aanschaffen. Tegen welke prijs het pakket te downloaden is, is nog niet bekendgemaakt. Battlefield 3 Battlefield 3 werd eerder deze maand onthuld door Electronic Arts en DICE door middel van een teaser trailer. De game bevat gevechten in onder meer Parijs, Teheran en New York City. Het zwaartepunt van de game ligt bij de multiplayermodus, die op PC met 64 man speelbaar is terwijl de spelcomputers naar verwachting 24 man ondersteunen. De game komt uit in de herfst. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#32 |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoe zit het eigelijk met de beta, want bij MoH Tier One editie zat er een beta code bij, allé een flyer waarop early acces stond
Maar ik vraag me af hoe je dan die code krijgt en wanneer de beta komt Iemand een idee? |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Chuck Norris !!
Nee, maar het zou moeten dan beseft Activision mss da ze ni goe bezig zijn
Veel volk koopt cod omdat er cod opstaat zet op dit hoesje ook cod en dan verkoopt ie mss meer Ik zelf wil wel kwaliteit en cod kan da ni meer geven, hopelijk wel met de volgende maar das afwachten Allé de game is ni slecht hé, maar gewoon achteruit gegaan waardoor ik het gewoon ni meer tof vind Ik ga dus voor Battlefield |
|
|
|
|
|
#43 | |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Chuck Norris !!
Citaat:
Trouwens, ze hebben in het begin overwogen om cod er af te laten en het resultaat was dat een hoog percentage mensen (ik dacht 70, maar da lijkt me veel) de game niet ging kopen Ze hebben dan cod er terug op gezet, hoe verklaar je dat dan? |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:21. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

misschien dat dit wel de topper van 2011 gaat worden.

Lineaire weergave