Oud 04 februari 2011, 17:13   #1
Sasuke
XGN Punten: 1388
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
[OT] Battlefield 3

Battlefield 3
Ontwikkelaar: Digital Illusions CE
Uitgever: Electronic Arts
Meer info
Genre(s): Tactical Shooter
Aantal spelers: -
Release: 27 oktober 2011
Website http://www.ea.com/battlefield3
Xgn pagina http://www.xgn.nl/search/?s=battlefield+3
Cover -

Nieuwsberichten

Citaat:
Battlefield 3 deze herfst

Het wordt een knaller van een najaar.

Battlefield 3 zal officieel deze herfst gaan verschijnen, zo is duidelijk geworden uit een teasertrailertje van de game. Uit het magazine GameInformer zijn ook enkele nieuwe features uit de game aan het licht gekomen, zo zal je op PC met tot 64 spelers tegelijk kunnen spelen. Ook vliegtuigen en de mogelijkheid om prone te gaan liggen zijn nieuw in deze game die zal draaien op een betere versie van de Bad Company 2 engine.
Citaat:
De teaser van Battlefield 3 is vrijgegeven maar kwam met veel vraagtekens. Daarom noemen ze het ook een teaser zodat onze grijze massa gaat nadenken… Maar behalve de teaser is ook de eerste info bekend.

Over het verhaal is nog helemaal niks bekend, maar wel dat we gaan knallen in grote steden zoals Parijs, Tehran, en New York. De game engine zal draaien op de Frostbite Engine 2 ( dus je kunt weer alles slopen)
Verder zul je ditmaal gewonde spelers uit de weg moeten trekken en de omgeving moeten gebruiken om je wapen neer te zetten/gebruiken.

In de multiplayer kunnen we ons verheugen op voertuigen. Zelf besturen is een optie maar ook straaljagers en helicopters neerhalen. De consoles krijgen maximaal 24 spelers online, terwijl er op de PC versie 64 spelers aan de slag
Citaat:
4

Feb
Battlefield 3 teaser trailer gelekt op het internet

De Battlefield serie is samen met Medal of Honor een concurrent van Call of Duty en met deze nieuwe Battlefield die eraan zit te komen deze herfst gaat Call of Duty het misschien nog wel moeilijk krijgen dit jaar. Heel veel mensen hebben genoten van Battlefield 2 en daarom wachten ze met smart op een nieuw deel. Hiervan is de teaser ook gelekt.
Battlefield 3 Teaser

You Tube

Citaat:
Battlefield 3 Limited Edition recycled mappen

Ondanks dat de game zijn formele aankondiging nog niet heeft gehad, stroomt er toch redelijk wat Battlefield 3 nieuws bij ons op de redactie binnen.

En ook al is de game nog niet officieel is aangekondigd, het weerhoud Electronic Arts en niet van om ook om marketingafspraken te maken voor de aankomende shooter.

Zoals tegenwoordig bijna alle games zal ook Battlefield 3 een Limited Edition krijgen, en we kunnen al een voorzet doen over de extra’s. De Battlefield 3 Limited Edition zal namelijk een zogenaamde ‘Back to Karkand‘ expansion pack krijgen.

Deze expansion pack zal vier legendarische mappen uit Battlefield 2 krijgen, volledig aangepast naar de Frostbite 2.0 physics, vernietigbaarheid en graphics. Naast de mappen bevat de pack ook de klassieke Battlefield 2 wapens en voertuigen, unieke beloningen en nieuwe trophies.

Wanneer je de game niet pre-ordert is er geen man (of vrouw) overboord. Een maand na release zal de expansion pack ook te downloaden zijn uit de PlayStation®Store, tegen welke prijs is exhter nog niet bekend.
Citaat:
Battlefield 3 komt in het najaar, eerste details bekend

Electronic Arts heeft de eerste trailer van Battlefield 3 vrijgegeven en meer informatie bekend gemaakt over het spel. De game zal in het najaar van dit jaar verschijnen.

Het was de eer aan het magazine Game Informer om de eerste details van het spel te onthullen. Zo zullen PC-gamers met 64 man tegelijk online kunnen spelen, zullen er vliegtuig in de game beschikbaar zijn en krijgen spelers de mogelijkheid om op de grond te gaan liggen. Deze mogelijkheid was weggelaten in de laatste Bad Company games. Ook bevatte deze twee spellen geen vliegtuigen.

Een Zweedse webshop weet ons te vertellen dat de game zich zal afspelen in onder meer Parijs, Teheran en New York. Het spel draait op de Frostbite 2.0 Engine, een verbeterde versie van dezelfde engine als Battlefield: Bad Company 2. Jammer genoeg heeft DICE ook laten weten dat de ontwikkeling van Battlefield 1943 en de Onslaught-modus van Bad Company 2 voor de PC zijn stopgezet. De ontwikkelaar wil zich volledig richten op Battlefield 3.

Battlefield 3 zal vanaf het najaar in de schappen te vinden zijn. Wil je meer informatie over het spel vinden? Check dan even onze gamepagina. De desbetreffende trailer kun je nog een keer hieronder checken.
http://www.xgn.nl/alg/nieuws/25300/b...details-bekend
Trophies

Singleplayer
Roadkill
Kick the car to kill the soldiers in Uprising

Involuntary Euthanasia
Kill the 2 soldiers before the building falls on them in Uprising

Scrap Metal
Destroy 6 enemy tanks before reaching the fort in Thunder Run

Not on my watch
Protect Chaffin from the soldiers in the street in Operation Swordbreaker

Army of Darkness
Shoot out the 4 lights with 4 bullets in Night Shift

Twofor
Take down 2 enemies with 1 bullet in Night Shift

Practice makes perfect
Headshot each of the targets in the gun range in Kaffarov

What the hell *are* you?
Take a russian Dog Tag in the forest ambush in Rock And A Hard Place

Float like a butterfly…
Take down the jet in one attempt in Rock And A Hard Place

You can be my wingman anytime
Complete Going Hunting in a perfect run

Between a rock and a hard place
Beat Soloman, flawlessly, in The Great Destroyer

Push On
Reach the garage without going into man-down state in Hit and Run

Car Lover
Complete the mission without losing a humvee in Operation Exodus

In the nick of time
Disarm the bomb in under 20 seconds in The Eleventh Hour

Untouchable
Complete the mission without using the fire extinguisher in Fire From The Sky

Bullseye
Reach and save the hostages without alerting any enemies in Drop ‘em Like Liquid

Ooh-rah!
Complete the campaign story

Semper Fidelis
Complete the campaign story on Hard

Coop
Ninjas
Reach the VIP without setting off the alarm in Exfiltration

Two-rah!
Complete all co-op missions

Army of Two
Complete all co-op missions on Hard

Lock ‘n’ Load
Unlock all unique co-op weapons

Multiplayer
M.I.A
Obtain your first enemy Dog Tag

Most Valuable Player
Finish as MVP in a ranked match

1st Loser
Finish as 2nd MVP in a ranked match

It’s better then nothing!
Finish as 3rd MVP in a ranked match

Vehicle Warfare
Obtain all 3 vehicle warfare ribbons

Infantry Efficiency
Obtain all 4 weapon efficiency ribbons

Decorated
Obtain one of each ribbon in the game

Support Efficiency
Obtain all 4 support efficiency ribbons

Colonel
Achieve rank 45

Er zijn bovendien ook nog twee geheime Trophies.
Oud 04 februari 2011, 18:16   #2
yevve
XGN Punten: 1466
Forum-Verslaafd

yevve's avatar

Rep kracht: 6 yevve heeft een positieve uitstralingyevve heeft een positieve uitstraling
Ik twijfel nog of ik deze game kom halen. Dice zijn wel goed in shootgames vind ik persoonlijk... Maar tegenwoordig zijn er zoveel shootgames... Ik zal een keuze moeten maken dus...
Oud 04 februari 2011, 18:24   #3
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Deze game gaat zo vet worden hopelijk komen er vliegtuigen in voor zoals bij de goede oude BF

trouwens mooie boxart
Oud 04 februari 2011, 18:25   #4
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Niks voor mij waarschijnlijk..Battelfield vind ik te sloom en te grote maps..Ben meer van de kleine maps en de snelle aktie.
Maar eerst even afwachten op de gameplay beelden natuurlijk
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2011, 18:40   #5
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Zieke boxart weer! Deze gaat ook zeker weer knallen
Oud 04 februari 2011, 19:48   #6
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Rep kracht: 15 Sasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uitSasuke straalt positieve energie uit
Konden wij maar op de ps3 met 64 spelers online knallen.
Oud 04 februari 2011, 21:30   #7
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Dit wordt zeker een Must-Have voor mij. Hier hebben we allemaal zo lang op gewacht

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2011, 22:29   #8
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Het moet eerst nog maar gaan blijken dat hij net zo goed gaat worden als battlefield 2.
Oud 04 februari 2011, 23:00   #9
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Als dat de officieële boxart is, kan ik niks anders zeggen dat hij erg tof is. Een van de mooiste boxarts van 2011.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2011, 23:30   #10
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Als dat de officieële boxart is, kan ik niks anders zeggen dat hij erg tof is. Een van de mooiste boxarts van 2011.
Dit is de officieële boxart.
Oud 04 februari 2011, 23:32   #11
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sasuke Bekijk bericht
Het moet eerst nog maar gaan blijken dat hij net zo goed gaat worden als battlefield 2.
Als er vliegtuigen in BF3 zitten is hij nu al beter
Oud 04 februari 2011, 23:35   #12
Sasuke
The Avenger

Sasuke's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
Als er vliegtuigen in BF3 zitten is hij nu al beter
Als het goed is moeten er wel vliegtuigen in zitten,Alleen de vraag is kan je ze zelf ook gaan besturen. ik hoop van wel lijkt me wel gaaf,Als de vliegtuigen dan maar niet zo slecht vliegen als in Battliefield 1943.
Oud 05 februari 2011, 00:58   #13
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
ahwww. ik heb al wel zin in deze game, ben benieuwd naar het verhaal, of dit keer de singleplayer niet zo gibberish en vaag is, ( vind ik ) Maar na het lezen dat bepaalde lvls zich in echte steden zoals Parijs, Teheran afspeelt voorspeld veel goeds imo.
Oud 05 februari 2011, 09:36   #14
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sasuke Bekijk bericht
Als het goed is moeten er wel vliegtuigen in zitten,Alleen de vraag is kan je ze zelf ook gaan besturen. ik hoop van wel lijkt me wel gaaf,Als de vliegtuigen dan maar niet zo slecht vliegen als in Battliefield 1943.
Geloof dat al bevestigd is dat je ermee kan vliegen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 05 februari 2011, 10:25   #15
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Als hij net zo slecht is als BFBC2, koop ik hem niet. Ook van BF2 MC heb ik nooit echt genoten.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten