|
|
#1 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[OT] Battle: Los Angeles
Battle: Los Angeles game
Konami is al een tijd bezig aan een nieuwe shooter-game voor de Xbox Live Arcade. De game is gebaseerd op de aankomende 'top'film Battle: Los Angeles. In de film valt een invasiemacht van buitenaardsen de aarde aan en moeten natuurlijk als normaal de Amerikaanse soldaten/troepen de stad Los Angeles zien te redden. Hier onder de eerste screenshost van de game dat veel gebruik zal maken van vernietigbare omgevingen, en naar de Xbox Live Arcade komt rond release van de film. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De screens zien er nog wel aardig uit. In ieder geval goed dat ze er een xbox live arcade game van maken, voor full price zouden sowieso weinig mensen hem willen hebben denk ik.
Ik wil in ieder geval graag de film zien. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Eensch. Xbox Live Arcade (en dus ook PSN, Steam, iPad, et cetera) is een tof platform, maar niet weggelegd voor schietspellen. Mensen die geen geld hebben voor de nieuwe Call of Duty of Battlefield, kopen maar een oudere versie van bovengenoemde games, aangezien deze nog beter zijn dan een Breach of een MC: Domination.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zeker wel. Kijk bijvoorbeeld naar 1943: Misschien weinig wapens en maps, maar shooter in zijn puurste vorm, geweldige game, en grafisch zelfs superieur aan Black flops (niet dat dat nou zo knap is). Een shooter van 15 euro, die gewoon battlefield schreeuwt, en kan concurreren met de top IMHO, ik vind hem zelfs leuker dan bad company 2.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave