Oud 09 maart 2011, 10:35   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
[OT] Battle: Los Angeles

Battle: Los Angeles game

Konami is al een tijd bezig aan een nieuwe shooter-game voor de Xbox Live Arcade. De game is gebaseerd op de aankomende 'top'film Battle: Los Angeles. In de film valt een invasiemacht van buitenaardsen de aarde aan en moeten natuurlijk als normaal de Amerikaanse soldaten/troepen de stad Los Angeles zien te redden. Hier onder de eerste screenshost van de game dat veel gebruik zal maken van vernietigbare omgevingen, en naar de Xbox Live Arcade komt rond release van de film.

Oud 09 maart 2011, 11:24   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
De screens zien er nog wel aardig uit. In ieder geval goed dat ze er een xbox live arcade game van maken, voor full price zouden sowieso weinig mensen hem willen hebben denk ik.
Ik wil in ieder geval graag de film zien.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09 maart 2011, 16:21   #3
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Lol, Breach 2 anyone?
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 maart 2011, 19:22   #4
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ziet er erg goed uit, nu maar hopen dat het niet zo een tegenvaller word als Breach inderdaad, dat was echt nog minder dan slecht.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 maart 2011, 19:54   #5
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
xbox live arcade shooters... waarom zou je die kopen? er zijn toch 10x betere shooters zoals halo reach, battlefield.. etc.
Oud 09 maart 2011, 19:58   #6
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Braadworst Bekijk bericht
xbox live arcade shooters... waarom zou je die kopen? er zijn toch 10x betere shooters zoals halo reach, battlefield.. etc.
Eensch. Xbox Live Arcade (en dus ook PSN, Steam, iPad, et cetera) is een tof platform, maar niet weggelegd voor schietspellen. Mensen die geen geld hebben voor de nieuwe Call of Duty of Battlefield, kopen maar een oudere versie van bovengenoemde games, aangezien deze nog beter zijn dan een Breach of een MC: Domination.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 09 maart 2011, 21:59   #7
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het heerlijk om Monday Night Combat of Battlefield 1943 weer eens op te starten als ik even niets te doen heb.

Oud 09 maart 2011, 22:48   #8
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Laat ik het anders stellen: XBLA is niet geschikt voor first-person shooter-games, die kunnen nooit opboksen tegen blockbusters als Black Ops.
Oud 09 maart 2011, 23:06   #9
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Zeker wel. Kijk bijvoorbeeld naar 1943: Misschien weinig wapens en maps, maar shooter in zijn puurste vorm, geweldige game, en grafisch zelfs superieur aan Black flops (niet dat dat nou zo knap is). Een shooter van 15 euro, die gewoon battlefield schreeuwt, en kan concurreren met de top IMHO, ik vind hem zelfs leuker dan bad company 2.

Oud 10 maart 2011, 22:04   #10
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
o ja, ik was 1943 vergeten die speel ik altijd als ik helemaal niets te doen heb

Battlefield 1943 met veel wapens en veel maps zou echt een bazen-game zijn
Oud 11 maart 2011, 22:24   #11
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Zag dat hij al op XBLA stond, trial maar eens checken, maar wil hem waarschijnlijk toch niet hebben.

Oud 11 maart 2011, 22:32   #12
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Ziet er in mijn ogen niet verkeerd uit maar als er al een trail is dan ga ik hem maar is een keer uitproberen.
Oud 16 maart 2011, 10:31   #13
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
You Tube
Oud 16 maart 2011, 12:51   #14
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

De game ziet er erg tof uit, maar ik vind hem geen 1200 msp waard eerlijk gezegd, dan haal ik liever een game als torchlight.

Oud 16 maart 2011, 14:40   #15
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Iemand de trial geprobeerd eigenlijk? Heb hem al een week op mijn xbox staan, maar he hem zelf nog niet gespeeld.
Wil eigenlijk sowieso eerst de film eens zien.

Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten