Oud 18 maart 2008, 14:53   #1
Stinus
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Rep kracht: 29 Stinus zal snel beroemd worden
Oproep: Voeg games toe aan je gamescollectie!

Hey mannen,

ik wilde even benadrukken dat je niet moet vergeten je gamescollectie op de mainsite up-to-date te houden. Niet alleen voor jezelf is dat handig (je krijgt er punten voor), maar ook voor ons. Als wij namelijk een tournooi/funnight willen organiseren, moeten we wel kunnen zien wie welke game heeft en op welk platform.

Zo kunnen wij deze personen een PM sturen, met de uitnodiging of deze mee willen doen met een funnight. En natuurlijk zal het ook aangekondigd worden op het forum.

Alvast bedankt,

Stinus
Stinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 15:19   #2
GloriouS
XGN Punten: 2473
Me iS No0b

GloriouS's avatar

Rep kracht: 29 GloriouS is op de goede weg
Hey Stinus,

bij mijn gamecollectie heb ik games staan die ik niet meer in bezit heb.
ik heb enkel ut3 nu, maar ik heb bv carbon en ac gehad en uitgspeeld, ook rfom en cod4 heb ik lang online gespeeld en die ik wil dus graag wel op mijn lijstje bijhouden....
Reactie hierop?
Oud 18 maart 2008, 15:22   #3
Stinus
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

hoe bedoel je? Je hebt ze in je lijst staan omdat je ze ooit gehad hebt? Eigenlijk is het de bedoeling dat je ze dan verwijderd, omdat dit problemen op kan leveren met het systeem. Maar ik zal eens kijken, misschien kunnen we wel een 'gehad' lijst opstellen. Maar onze coder Fablex is atm nog druk.
Oud 18 maart 2008, 15:25   #4
GloriouS
Me iS No0b

GloriouS's avatar

ja, dat klopt inderdaad, ik heb ze gehad.
en ik wil die ook gewoon bijgehouden hebben, dus een gehad lijst is ook prima en mocht die er niet komen en jullie vinden het niet kunnen als ze er dan nog steeds bij de huidige collectie staan, dan verwijder ik ze wel.
Oud 18 maart 2008, 15:28   #5
Stinus
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Bedankt voor de medewerking Maar ik heb het net in het midden gegooid onder de admins
Oud 18 maart 2008, 15:31   #6
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik weet 100% zeker dat er mensen zijn die maar wat toevoegen aan hun lijst.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 15:34   #7
GloriouS
Me iS No0b

GloriouS's avatar

ik heb niks wat toegevoegd op die lijst en dat weet U mijnheer ubi
maargoed ik heb wel zoiets van ja ik heb ze gehad en vind het ook wel fijn om er een lijstje van te zien welke spellen ik heb gehad en als dat niet mag/kan dan niet.
Oud 18 maart 2008, 15:35   #8
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik zeg niet dat jij dat hebt, maar weet zeker dat er mensen zijn die het wel hebben
Oud 18 maart 2008, 15:47   #9
GloriouS
Me iS No0b

GloriouS's avatar

dat is dan wel héél triest moet ik je nageven, als mensen dat gaan doen.
What the hell heb je daaraan, die 3 punten, daar doe je het toch niet voor.... :S
Oud 18 maart 2008, 15:50   #10
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Nou als je bijvoorbeeld verkeerd klikt. Ik heb volgens mijn lijst Army of two.. Kan hem niet meer verwijderen, maar ik heb hem niet
Oud 18 maart 2008, 15:54   #11
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Waarom kun je hem niet meer verwijderen? Eventjes naar de game klikken en op 'haal uit collectie' klikken he

En zo'n 'uitgespeeld' lijst is wel een goed idee. We gaan kijken of dit haalbaar is op korte termijn.
Oud 18 maart 2008, 16:28   #12
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Hoe kun je je gamescollectie aanmaken dan?
Oud 18 maart 2008, 16:33   #13
Mindstate
XGN Punten: 1480
Forum-Verslaafd

Mindstate's avatar

Rep kracht: 14 Mindstate is op de goede weg
Je hoeft niet speciaal iets "aan te maken". Je zoekt gewoon naar de game die je hebt, en je drukt bij Game Statistieken op Voeg aan mijn collectie toe.
Mindstate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2008, 16:35   #14
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Ok weet ik dat ook weer.
Oud 18 maart 2008, 17:11   #15
Stinus
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

@ubi, dat maakt dan niet zoveel uit, het gaat er mij meer om dat we iedereen die een bepaalde game heeft kunnen bereiken mbv die lijsten. Want een drukbezochte funnight is natuurlijk veel leuker Het zou ook jammer zijn als je zo'n funnight mist.
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten