|
|
#64 | |||
|
XGN Punten: 3781
Editor
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Citaat:
Altijd goede feedback gehad, en altijd alles ontvangen. En dat je met Paypal kan betalen is ook een groot pluspunt. Citaat:
Het zijn altijd de mensen waarvan je het niet zou verwachten. |
|||
|
|
|
|
|
#65 | |
|
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!
Rep kracht: 24
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Dan zoekt google naar alle sites met Jan en met Janssen, maar dan kan da zijn dat het gaat om een Jan Peeters en een Frans Janssen die samen op die site staan Gebruik jij de " dan gaat hij zoeken op 'exacte combinatie' en bijgevolg resultaten geven met Jan Janssen Ook bij het zoeken met bouliaanse operatoren (AND, OR, NOT) moet opgepast worden 'AND' is de 'dominante', dat betekent dat als ik zoek op 'cat', 'dog' en 'show' en ik dus typ: cat OR dog AND show, dan zoekt google alle resultaten waarin dog en show samen voorkomen, maar bovendien geeft hij alle resultaten waarin cat staat Wil je het juist doen dan moet je typen: (cat OR dog) AND show, dan krijg je alle resultaten ivm hondenshows of kattenshows Ja zoeken is een kunst, bij ons in de opleiding geschiedenis is het zelfs een vak in 1e bachelor ![]() Om toch OT te blijven: Ik ben nog niet opgelicht, maar dat komt omdat ik nooit via internet koop, onze pa is er wat tegen Als ik een echt veilige manier van betalen kan vinden kan ik hem mss overtuigen al gaat da dan nog ni simpel worden Is Paypal zoiets niet? Allé ik ben er niet zo in thuis Daarom vond ik het spijtig dat 12Game stopte met 'overboeken', maar nu is da precies terug, want het staat in de lijst van betaalmethoden Iemand een idee of het echt terug kan om over te boeken op 12Game? |
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:17. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Uit een foto kan je al veel opmaken.

helpt ook goed !
Lineaire weergave