Oud 05 januari 2012, 09:50   #61
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ik google altijd even de naam van de koper/verkopen + ik google zijn andere gegevens. Heeft niet veel nut, maar je zou maar treffen dat je leest dat het een oplichter is.
Ik doe hetzelfde en kijk naar social media Uit een foto kan je al veel opmaken.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 januari 2012, 17:19   #62
grangeke
XGN Punten: 3190
Pc gamer

grangeke's avatar

Rep kracht: 8 grangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstralinggrangeke heeft een positieve uitstraling
Stuur een bericht via MSN naar grangeke Stuur een bericht via Skype™ naar grangeke
een handige tip om snel een bepaalde persoon op te sporen ;

gebruik te apostroffen : 'naam hier' in google.

Je krijgt dan alle sites waar deze naam vermeld staat.
Oud 05 januari 2012, 17:22   #63
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Google heeft inderdaad heel erg veel slimme trucjes. Maar een site als wieowie.nl werkt ook vaak wel.
Oud 05 januari 2012, 17:44   #64
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IIGCBIIRuthless Bekijk bericht
Ik heb net met OldskoolRikkie een prima deal afgesloten ik heb mijn geld en hij zijn games en zo hoord het.
Jou vertrouwde ik wel om eerst geld op te sturen...

Citaat:
Ik gebruik vooral ebay.de, ook een prima systeem.
Gebruik ook veel ebay...Heb al meer dan 50 deals gesloten.
Altijd goede feedback gehad, en altijd alles ontvangen.
En dat je met Paypal kan betalen is ook een groot pluspunt.

Citaat:
Ik doe hetzelfde en kijk naar social media Uit een foto kan je al veel opmaken.
Vind ik persoonlijk te ver gaan....De meeste oplichters zie je het juist niet aan.
Het zijn altijd de mensen waarvan je het niet zou verwachten.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 januari 2012, 18:33   #65
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grangeke Bekijk bericht
een handige tip om snel een bepaalde persoon op te sporen ;

gebruik te apostroffen : 'naam hier' in google.

Je krijgt dan alle sites waar deze naam vermeld staat.
Tuurlijk, want typ jij bijvoorbeeld in Jan Janssen
Dan zoekt google naar alle sites met Jan en met Janssen, maar dan kan da zijn dat het gaat om een Jan Peeters en een Frans Janssen die samen op die site staan
Gebruik jij de " dan gaat hij zoeken op 'exacte combinatie' en bijgevolg resultaten geven met Jan Janssen

Ook bij het zoeken met bouliaanse operatoren (AND, OR, NOT) moet opgepast worden
'AND' is de 'dominante', dat betekent dat als ik zoek op 'cat', 'dog' en 'show' en ik dus typ: cat OR dog AND show, dan zoekt google alle resultaten waarin dog en show samen voorkomen, maar bovendien geeft hij alle resultaten waarin cat staat
Wil je het juist doen dan moet je typen: (cat OR dog) AND show, dan krijg je alle resultaten ivm hondenshows of kattenshows

Ja zoeken is een kunst, bij ons in de opleiding geschiedenis is het zelfs een vak in 1e bachelor

Om toch OT te blijven:
Ik ben nog niet opgelicht, maar dat komt omdat ik nooit via internet koop, onze pa is er wat tegen
Als ik een echt veilige manier van betalen kan vinden kan ik hem mss overtuigen al gaat da dan nog ni simpel worden
Is Paypal zoiets niet? Allé ik ben er niet zo in thuis
Daarom vond ik het spijtig dat 12Game stopte met 'overboeken', maar nu is da precies terug, want het staat in de lijst van betaalmethoden
Iemand een idee of het echt terug kan om over te boeken op 12Game?
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 januari 2012, 23:50   #66
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Tja op Paypal kun je ook opgelicht worden. Volgens mij kun je zeker overboeken op 12game!
Oud 06 januari 2012, 00:03   #67
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Je kunt ook even de site : wieowie gebruiken helpt ook goed !

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 08:40   #68
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Jou vertrouwde ik wel om eerst geld op te sturen...

Gebruik ook veel ebay...Heb al meer dan 50 deals gesloten.
Altijd goede feedback gehad, en altijd alles ontvangen.
En dat je met Paypal kan betalen is ook een groot pluspunt.

Vind ik persoonlijk te ver gaan....De meeste oplichters zie je het juist niet aan.
Het zijn altijd de mensen waarvan je het niet zou verwachten.
Laat ik het zo zeggen. Ik ben erg wantrouwig en ik geloof daadwerkelijk dat ik erg goed ben in het inschatten van personen door alleen al naar het uiterlijk te kijken. Natuurlijk zit ik er vaak genoeg naast, maar ik ben nog nooit opgelicht.
Oud 21 februari 2012, 10:18   #69
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
Prima zaak deze oplossing voorkomt waarschijnlijk veel ellende .
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten