Oud 10 augustus 2011, 14:20   #1
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Ontbrekende Boxarts (game covers) melden

Gezien we nu een mooi systeem voor game collecties hebben, is het natuurlijk ook fijn en mooier als deze allemaal een boxart (cover) plaatje hebben zodat je in een oog opslag kunt zien om welke game het gaat. Aangezien wij niet precies weten welke plaatjes ontbreken kunnen jullie dat hier melden.

Let echter op de volgende punten:
  • Voeg eerst je hele collectie toe, en kom dan hier in 1 post met een overzicht van links naar de gamepagina's waar boxarts van ontbreken (dus niet de namen want dan moeten wij dat allemaal zelf in gaan typen en dat kost extra veel tijd).
  • Het gaat alleen om games die al verkrijgbaar zijn, games die komende maanden uitkomen houden wij redelijk goed bij maar daarvan zijn vaak nog geen boxarts vrijgeggeven.
  • Er bestaan geen boxarts van games die enkel verschijnen in de PlayStation Store games. Alleen zogenoemde retail games (die dus in de winkel liggen), Xbox Live Arcade en PC downloads hebben boxarts.

Mochten er overigens volledige games (PC, PS3, X360, 3DS, PSVita, Wii) ontbreken in onze database dan mag je dat uiteraard ook melden!

Note: Als boxarts verwerkt zijn zullen wij de post in dit topic verwijderen.

Laat maar komen. Succes!

Laatst gewijzigd door Welkers : 10 augustus 2011 om 17:16.
Welkers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2011, 19:34   #2
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Dus eigenlijk vraag je ons jou werk te doen, en ga je nog eisen stellen ook.
Lekker is dat,of ben ik nu een zeikerd
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2011, 10:08   #3
Welkers
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Haha ja in principe wel alleen als jij iets tegenkomt dan moeten wij het er nog steeds inzetten. Dus uiteindelijk hebben wij nog steeds het meeste werk. Het is gewoon niet te doen met zoveel games in de database om alles af te gaan (we hebben nu alle PC titels erin gezet, terwijl we pas sinds april PC behandelen als platform, oftewel het gaat om duizenden titels), dus werkt het makkelijker als mensen het hier melden als er iets ontbreekt.
Oud 19 augustus 2011, 18:02   #4
TheLegendOf1977
XGN Punten: 1639
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 6 TheLegendOf1977 is op de goede weg
Maakt het uit hoe groot de afbeelding in de URL is? Ik heb een site waar ik best wat boxart vandaan kan krijgen, alleen zijn de afbeeldingen niet beeldvullend zoals in de link van Sasuke maar kleine afbeeldingen in de bovenhoek...
TheLegendOf1977 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2011, 14:45   #5
Welkers
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

:
Maakt het uit hoe groot de afbeelding in de URL is? Ik heb een site waar ik best wat boxart vandaan kan krijgen, alleen zijn de afbeeldingen niet beeldvullend zoals in de link van Sasuke maar kleine afbeeldingen in de bovenhoek...
Andere gebruikers doen dit, maar dat is niet nodig. Als je gewoon de games noemt waar je boxarts van mist dan zoeken wij deze op via onze gebruikelijke bronnen zodat deze kwalitatief allemaal hetzelfde blijven. Suggesties van boxarts zijn alleen handig als wij hem echt niet zelf kunnen vinden, dan pakken we de link die meegestuurd is. Maar mochten we het zelf niet kunnen vinden dan geven we dat wel aan.
Oud 03 januari 2012, 10:56   #6
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Mag het nu nog steeds niet om boxarts te geven voor PSN/XBOX Live (Payday The Heist, Deathspank Baconing enz) games? Sorry dat ik het zeg maar ik HAAT het om naar games te zien op mijn profiel en overal van die lege plaatjes te zien, afschuwelijk zo in zijn geheel. En het ERGSTE is dat er plaatjes voor zijn en andere sites dit ook doen. Alleen mag ik ze hier nog komen zetten, niemand wil ze toevoegen aan de games in kwestie.

Wil desnoods alles zelf doen bij elke game die nog geen heeft, totaal geen probleem en zou het graag doen zelfs! Al moet ik tot in Holland rijden om eerst permissie te vragen, ze moeten er komen (hartslag laten minderen).

Heb ondertussen al alle plaatjes voor degene die ik ontbreek, kan gemakkelijk de andere erbij doen. Hiermede solliciteer ik officieel voor "Box Art Director" van XGN.
Oud 03 januari 2012, 16:50   #7
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Met dit soort boxarts is het probleem dat er niet een standaard formaat voor is. Die jij post nu zijn allemaal erg verschillend, dus dat staat heel slordig. Dit zijn ook niet de officiele boxarts van de uitgever. Daarom gebruiken we die niet.
Oud 04 januari 2012, 00:20   #8
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Zal er morgen (o nee, vandaag) eens naar kijken.

Update:

Ze staan er bijna allemaal in.

Ik heb geen goede boxarts (dus scherp/goed formaat/geen watermerken) kunnen vinden van:

- Grand Theft Auto: London 1969
- The Sims Collector's Edition
- Back to the Future: The Game
- Age of Empires: The Rise of Rome
- Zoo Tycoon
- Zoo Tycoon 2

Mocht je ze zelf nog vinden kun je ze natuurlijk altijd hier posten of PM'en!

Laatst gewijzigd door jellebrtmns : 04 januari 2012 om 20:51.
jellebrtmns is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 februari 2012, 11:50   #9
smitje2906
XGN Punten: 110
Junior Member

smitje2906's avatar

Rep kracht: 0 smitje2906 moet hopen dat hij zijn leven betert
http://www.xgn.nl/ps3/game/2318/supe...d-battle-cars/
Oud 05 februari 2012, 13:49   #10
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
GTA London PC: http://images3.wikia.nocookie.net/__...1969_cover.jpg
Back to the Future: The Game Wii: http://greleases.com/bg_bilder/back-...wii-boxart.jpg
Back to the Future: The game PS3: http://greleases.com/bg_bilder/back-...ps3-boxart.jpg
Age of Empires: The rise of Rome PC: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...e_Coverart.jpg

hihi
Oud 21 februari 2012, 13:35   #11
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Kan de boxart van Kid Icarus: Uprising misschien worden toegevoegd? Hij is nog niet uit, maar de boxart is al wel bekend. Kijk ook maar hier: http://www.nintendo.nl/NOE/nl_NL/gam...ing_31526.html. Rechts staat daar de boxart in het klein. Dat is de officiële.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 17:16   #12
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Da's veel te klein, hè Julian. Maar ik heb een grote gevonden en toegevoegd.

@smitje2906:
PSN-boxarts doen we niet. Is geen goed formaat voor.

@Battlefield:
Bedankt, die van Back to the Future had ik niet gevonden.
Die van GTA vond ik zelf ook, maar is niet het juiste formaat. Ik heb hem nu toch maar toegevoegd, want het is maar een klein randje dat wegvalt. Die van AoE daarentegen is echt geen passend formaat, helaas.

Laatst gewijzigd door jellebrtmns : 21 februari 2012 om 17:22.
jellebrtmns is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 17:22   #13
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ik wou meer laten zien dat ie officieel was, maar bedankt. (:
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 00:09   #14
jellebrtmns
Editor

jellebrtmns's avatar

Ik dacht het al toen ik het postte, haha.
Oud 25 maart 2012, 14:11   #15
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Heb hier even de Boxart van Sniper Elite V2, zowel die van PS3 als die van XBOX 360. Jullie hadden deze nog niet dusja

http://i42.tinypic.com/35me9f4.jpg
http://i40.tinypic.com/im7b0l.jpg

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten