Oud 03 januari 2012, 17:31   #1
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Nu jullie niks meer met XP doen...

Kunnen jullie net zo goed XP weghalen en alle posts weer geldig maken.

Niet waar?

Is het niet mogelijk om de homepage posts samen te voegen met de forumposts?
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 23:36   #2
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Indd die xp voegt nu ook niks meer toe, je kunt nu beter dat vervangen door de tijd dat iemand lid is.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 00:20   #3
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Wat bedoel je met homepage posts en forum posts samenvoegen?
Oud 19 januari 2012, 10:54   #4
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Dat je XP vervangt op de homepage voor het aantal posts dat je op zowel forum als homepage hebt gemaakt. Stel: ik heb op het forum 8000 posts en ik heb op de homepage 5000 posts. Dat wordt dan samengevoegd tot 13.000 posts op zowel het forum als homepage.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 12:01   #5
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
En hoe tel je bijvoorbeeld een walk through dan? Of tellen die dan niet meer mee?

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 12:05   #6
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Met XP zitten we nog te kijken wat we verder gaan doen. Dingen als achievements op de site moeten daar (ooit) aan gekoppeld worden.

Een post count ergens in je profiel is inderdaad wel handig, en dan gelijk een functie dat je makkelijk door die posts kunt bladeren.
Oud 19 januari 2012, 18:46   #7
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Wie ben ik om dit te zeggen maar ik denk dat als je thumps up hoog is dat je ook wat meer xp verdien alleen lijkt me wel lastig om dit allemaal te regelen, want wat mensen soms posten dan denk ik wel soms: wtf. maarjah
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 11:43   #8
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik zou het systeem voorlopig zo laten; achievements kunnen daaraan gekoppeld worden, maar je zou ook goodies uit kunnen delen aan mensen die in een bepaalde week bijvoorbeeld de meeste xp hebben behaald. Zo blijft het oude systeem ook enigszins intact.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten