Oud 15 juni 2010, 17:47   #1
lufiadude
XGN Punten: 1176
XGN/LUFIAFAN

lufiadude's avatar

Rep kracht: 0 lufiadude is op de goede weg
Nintendo E3

Nintendo Golden Sun DS (DS)[2] Metroid Other M (Wii)[3] Nintendo 3DS games Pokémon Black and White (DS) The Legend of Zelda Wii (Wii)[7] Wii Party (Wii) Wii Vitality Sensor games (Wii) Professor Layton and the Unwound Future (DS) Star Fox Wii (working title) (Wii) F-Zero Wii (working title) (Wii) Kirby Wii (working title) (Wii) Paper Mario: The Thousand Year Door 2 (Possibly Wii)
Dit is wat ik door heb gekregen
Oud 15 juni 2010, 17:54   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lufiadude Bekijk bericht
Nintendo Golden Sun DS (DS)[2] Metroid Other M (Wii)[3] Nintendo 3DS games Pokémon Black and White (DS) The Legend of Zelda Wii (Wii)[7] Wii Party (Wii) Wii Vitality Sensor games (Wii) Professor Layton and the Unwound Future (DS) Star Fox Wii (working title) (Wii) F-Zero Wii (working title) (Wii) Kirby Wii (working title) (Wii) Paper Mario: The Thousand Year Door 2 (Possibly Wii)
Dit is wat ik door heb gekregen
We zullen het zo zien, vanaf 18:00
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 18:22   #3
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Dat stukje met Zelda en Miyamoto was best beschamend.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:26   #4
ActionWaction
XGN Punten: 2423
1337

ActionWaction's avatar

Rep kracht: 9 ActionWaction heeft een positieve uitstralingActionWaction heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Dat stukje met Zelda en Miyamoto was best beschamend.
klopt, maar ik ben wel nieuwsgierig naar de 3DS

ActionWaction is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:28   #5
lufiadude
XGN Punten: 1176
XGN/LUFIAFAN

lufiadude's avatar

Rep kracht: 0 lufiadude is op de goede weg
Ik vond dat nintendo het goed hadden gedaan
maar bij die 3DS zag je ook star fox even in beeld.
Dus wie weet
Oud 15 juni 2010, 19:32   #6
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Leuke games aangekondigd. Vind de 3DS trouwens wel heel erg op de DS lijken. Maarja dat betekent niks.
Ben benieuwd naar de eerste impressies over het in 3d spelen.

Zelda stukje had ik net gemist , wat was daar dan aan de hand ?
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 19:32   #7
GKillerX
XGN Punten: 2615
Editor

GKillerX's avatar

Rep kracht: 18 GKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekendGKillerX is bij iedereen bekend
Verplaatst naar nintendo sub forum
Oud 15 juni 2010, 19:54   #8
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Nintendo heeft me zwaar teleurgesteld! Die nieuwe Nintendo 3DS vind ik echt drie keer niks, maar mijn huidige ligt al stof te happen. Bovendien zit ik helemaal niet te wachten op een handheld met 3D beelden. Mario Sports Mix hadden we al (Wii Sports), hetzelfde geld voor Wii Party (Mario Party). De rest van de games die werden aangekondigd vond ik gewoon niks op twee na; de nieuwe Donkey Kong-game en een nieuwe Kirby-game, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 23:16   #9
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
e 3 is kut dit jaar

oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2010, 23:56   #10
Cooky
XGN Punten: 9351
Stamgast

Cooky's avatar

Rep kracht: 22 Cooky zal snel beroemd wordenCooky zal snel beroemd worden
Ik vond de conferentie van nintendo beter,dan die van ms.
Cooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2010, 21:40   #11
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Jammer genoeg was er ook niet veel om te toppen om beter te zijn dan microsoft dit jaar, maar ik vond nintendo de beste conferentie hebben, ook beter dan sony, de beste in jaren voor ninty in ieder geval.
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten