Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > Xbox 360

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 09 september 2011, 11:43   #1
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
[nieuws] Microsoft bant spelers van Xbox Live om 'diefstal'

HOOFDDORP - Microsoft heeft opnieuw een groot aantal spelers van Xbox Live gebannen. De reden is diefstal van downloadbare content op Xbox Live Marketplace.
De recente bans hebben voor ophef gezorgd onder een groot aantal Xbox Live-gebruikers. Zij stellen via Twitter gebannen te zijn vanwege Marketplace theft.

De bans zijn mogelijk het gevolg van een glitch op Xbox Live vorige maand, waarbij gebruikers door een fout duizenden Microsoft-punten ontvingen.
In eerste instantie vertelde Microsoft de betrokkenen nog dat zij deze punten mochten houden. Later werden deze alsnog teruggevorderd. Veel gebruikers hadden hun punten toen echter al uitgegeven.

Bron : http://www.nu.nl/games/2609475/micro...-diefstal.html

Wat denken jullie ? Is Xbox live gehackt ?:s of is het indd die glitch? Als dat zo is vind ik het wel heel gemeen om ze nu opeens te bannen.
johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 september 2011, 12:18   #2
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik vraag het me ook af. Als het om een glitch ging dan zou de fout bij Microsoft zelf liggen dus dan zou het bannen niet terecht zijn.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09 september 2011, 17:04   #3
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Ik vraag het me ook af. Als het om een glitch ging dan zou de fout bij Microsoft zelf liggen dus dan zou het bannen niet terecht zijn.
Onzin natuurlijk..Als jij ineens een miljoen op je betaalrekening hebt staan door een fout van de bank.
Dan moet jij dat ook gewoon terug geven, ook al heb je het al uitgegeven
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 september 2011, 17:14   #4
BERII66
XGN Punten: 2229
the xD guy

BERII66's avatar

Rep kracht: 12 BERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekendBERII66 is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Onzin natuurlijk..Als jij ineens een miljoen op je betaalrekening hebt staan door een fout van de bank.
Dan moet jij dat ook gewoon terug geven, ook al heb je het al uitgegeven
Dit is wel een dom voorbeeld maarja.

Als je buitenspel tegendoelpunt binnenkrijgt van de tegenstander gaan ze hem toch ook niet later even terug nemen? Nee, gebeurt is gebeurt.

En als ik een miljoen zou hebben zou ik helemaal een andere naam hebben etc...
Oud 09 september 2011, 17:42   #5
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BERII66 Bekijk bericht
Dit is wel een dom voorbeeld maarja.

Als je buitenspel tegendoelpunt binnenkrijgt van de tegenstander gaan ze hem toch ook niet later even terug nemen? Nee, gebeurt is gebeurt.

En als ik een miljoen zou hebben zou ik helemaal een andere naam hebben etc...
Misschien dom, maar het komt op hetzelfde neer.
Je geeft iets uit wat niet van jou is.Als jij ineens 1000 ms points op je account hebt staan, dan weet je dat er iets niet klopt.
Een slim iemand wacht even met uitgeven van die punten. Een dom iemand gaat het gelijk alle punten opmaken

In bijna alle sporten worden dingen terug gedraaid, behalve in het voetbal jammergenoeg
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 september 2011, 17:57   #6
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Een vriend van mijn broer is ZONDER DAT HIJ IETS FOUT HEEFT GEDAAN gebant. Die banhammer faalt dus nogal
Oud 09 september 2011, 19:28   #7
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Misschien dom, maar het komt op hetzelfde neer.
Je geeft iets uit wat niet van jou is.Als jij ineens 1000 ms points op je account hebt staan, dan weet je dat er iets niet klopt.
Een slim iemand wacht even met uitgeven van die punten. Een dom iemand gaat het gelijk alle punten opmaken

In bijna alle sporten worden dingen terug gedraaid, behalve in het voetbal jammergenoeg
Mja niet iedereen is zo eerlijk dat ie ze niet uitgeeft. En de Xbox gehackt dacht het niet dat gebeurt alleen bij Sony.

Tags
geband, glitch, xbox

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten