Oud 03 februari 2012, 08:07   #1
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
[NIEUWS] Amber Alert

Amber Alert Michael van Dijk

LUTTELGEEST – De politie heeft woensdagavond een Amber Alert uitgestuurd voor de 10-jarige Michael van Dijk uit het dorp Luttelgeest (gemeente Eerder op de dag zette de politie onder meer een helikopter in om het knulletje te vinden.

Signalement:

1 meter 20 lang
blauwe ogen
rode jas en een spijkerbroek

Eind van de middag
Michael heeft aan het eind van de middag de woning van zijn opa en oma in Luttelgeest verlaten en is sindsdien spoorloos.

Het onderzoek van de politie concentreert zich in principe op Luttelgeest zelf. De politie gaat er vooralsnog niet vanuit dat de jongen het dorp (2400 inwoners) verlaten heeft. De matrixborden boven de snelwegen worden dan ook nog niet ingezet om het Amber Alert te communiceren.

Dit gebeurt wel als het vermoeden bestaat dat een auto betrokken is bij de verdwijning van een kind. Op deze manier werd een vorige keer een meisje dat door haar vader was ontvoerd getraceerd.

Urgent
Het is de twaalfde keer dat er een Amber Alert wordt afgegeven. De politie maakt gebruik van de melding als er sprake is van urgente kindervermissingen- of ontvoeringen. De alarmering zorgt ervoor dat binnen 10 minuten miljoenen Nederlanders de foto van het kind te zien krijgen, bijvoorbeeld via hun mobiele telefoon, tv, computer of snelwegborden.

Vreselijk natuurlijk dat zoiets kan gebeuren...ik hoop dat ze hem nog vinden.
Oud 03 februari 2012, 10:51   #2
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Heb het vermoeden dat hij ergens onder het ijs ligt daar in de omgeving...Zullen ze voorlopig nog wel niet terug vinden.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 11:00   #3
modern
XGN Punten: 716
Forum-Verslaafd

modern's avatar

Rep kracht: 0 modern is van onbekende status
Ik vind dat dit altijd op XGN moet zijn. Dus telkens als er een Amber Alert word gegeven. De leden van XGN wonen versprijd over heel NL, das dus wel handig.
Oud 03 februari 2012, 16:48   #4
Oliwier
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Heb het vermoeden dat hij ergens onder het ijs ligt daar in de omgeving...Zullen ze voorlopig nog wel niet terug vinden.
Ik hoop het niet maar ja....ik denk het wel
Oud 03 februari 2012, 20:18   #5
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht

Ongepaste smiley..

Ik twijfel ook of we die ooit nog terug zien.. khoop op 't beste.
Oud 03 februari 2012, 21:02   #6
Oliwier
I kill you!

Oliwier's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.A.M.E.B.O.Y Bekijk bericht
Ongepaste smiley..

Ik twijfel ook of we die ooit nog terug zien.. khoop op 't beste.
Hoezo? hij kijkt triest?!?!
Oud 03 februari 2012, 21:34   #7
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modern Bekijk bericht
Ik vind dat dit altijd op XGN moet zijn. Dus telkens als er een Amber Alert word gegeven. De leden van XGN wonen versprijd over heel NL, das dus wel handig.
Anders krijg je die Amber Alert heus wel via iets anders binnen. Ik noem een Twitter, Facebook of NU.nl wat ik dagelijks check. Op XGN heeft het echt niet zoveel toegevoegde waarde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht
Hoezo? hij kijkt triest?!?!
Nee, hij kijkt ongeïnteresseerd.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 09:58   #8
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door modern Bekijk bericht
Da's weer een beetje te.. Vind je ook niet?

Ik denk dat het over is voor hem..
Oud 04 februari 2012, 10:02   #9
Oliwier
I kill you!

Oliwier's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Anders krijg je die Amber Alert heus wel via iets anders binnen. Ik noem een Twitter, Facebook of NU.nl wat ik dagelijks check. Op XGN heeft het echt niet zoveel toegevoegde waarde.

Nee, hij kijkt ongeïnteresseerd.
Nou ja het is zo bedoeld....
Oud 04 februari 2012, 10:31   #10
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Ik word al genoeg volgespammed met Amber Alert. Goed dat het er is hoor, maar als ik even voor entertainment op een gaming site zit, hoef ik daar niet mee geconfronteerd te worden.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 16:54   #11
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Ik word al genoeg volgespammed met Amber Alert. Goed dat het er is hoor, maar als ik even voor entertainment op een gaming site zit, hoef ik daar niet mee geconfronteerd te worden.
Je hebt altijd de mogelijkheid om niet op een topic te klikken en je daarvoor nutteloos te gaan irriteren aan mensen die met een goed initiatief proberen te helpen. Kans is klein dat er via XGN iets wordt bereikt, maar elke kans is mooi meegenomen door de ouders, als jouw kind vermist werd dan zag je liever ook dat mensen overal meehielpen.
Oud 04 februari 2012, 17:22   #12
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadia Bekijk bericht
Je hebt altijd de mogelijkheid om niet op een topic te klikken en je daarvoor nutteloos te gaan irriteren aan mensen die met een goed initiatief proberen te helpen. Kans is klein dat er via XGN iets wordt bereikt, maar elke kans is mooi meegenomen door de ouders, als jouw kind vermist werd dan zag je liever ook dat mensen overal meehielpen.
Ja, want als we alerts gaan afgeven voor alles wat erg is, zullen we veel plezier beleven aan internet. Ik word ongeveer ieder uur wel weer geconfronteerd met dit soort dingen. Ik weet niet hoe Belgen hiermee worden volgespammed, maar ik in ieder geval wel.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 22:37   #13
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Biggup duimpie @ Ubiytsa
Oud 05 februari 2012, 09:04   #14
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Ja, want als we alerts gaan afgeven voor alles wat erg is, zullen we veel plezier beleven aan internet. Ik word ongeveer ieder uur wel weer geconfronteerd met dit soort dingen. Ik weet niet hoe Belgen hiermee worden volgespammed, maar ik in ieder geval wel.
Bij ons bestaat zoiets niet.
Oud 05 februari 2012, 12:05   #15
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Citaat:
Niet elk topic is voor elk persoon even leuk, denk je dat de moslims op het forum graag geconfronteerd worden met sommige debatten die hier gevoerd zijn op het forum? Denk het niet, daarom heb je een keuze om er wel of niet op te klikken en die verantwoordelijkheid ligt volledig bij jou, dit is misschien wel een gaming website, maar het blijft "Serious Business".

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten