|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin
Rep kracht: 10
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nieuwe signature regels
Gezien het overdadig gebruik van grote plaatjes in de handtekeningen hebben we de regels hiervan verscherpt. De nieuwe regels zijn als volgt:
Als een handtekening hoger is dan toegestaan zal deze automatisch afgesneden worden. Daarnaast hebben we het aantal posts per pagina verhoogt van 10 naar 15. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Serieus, een maximale hoogte van 100px? Dus als je vier regels tekst hebt, wordt de vierde regel afgesneden. Ik vond de 'grote' plaatjes niet storend en had ook geen last van langere laadtijden, dus ik snap dit besluit niet echt. Persoonlijk zou ik een max van ongeveer 250px instellen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Yes! Bedankt Rob! Ik ergerde me al aan die grote plaatjes in sigs. Het is niet bedoeld om er een plaatje van 1000x1000 in te pleuren, dit maakt het alleen maar irritanter om er doorheen te scrollen en dus ook onoverzichtelijker. Nu oogt het gelijk een stuk netter. Good job.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Maar de Maximale hoogte van de handtekening is nu 100 pixels. Zelf lijkt me de 200 pixels wat beter. Die is niet te groot en niet als 100 pixels te klein. Dus XGN als het mogenlijk is, graag de 100 pixels naar 200 pixels +- Dit grote formaat: ________________________________ ... ... ... ... ... ... ... ________________________________ |
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Het is nu gewoon de kunst om in 100 pixels kwijt te kunnen waar sommige normaal 800 pixels voor nodig hadden. Je kunt nog steeds een leuk plaatje eronder doen, we vragen alleen wat creativiteit van jullie. En het komt de overzichtelijkheid van het forum ten goede naar mijn mening. Uiteraard zijn er altijd voor en tegenstanders, dat is met elke beslissing zo.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave