Oud 19 juli 2009, 21:59   #16
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killer1000 Bekijk bericht
Aller eerste, gefeliciteerd met je baantje bij XGN

Ik heb alleen een paar vragen aan je en heb wat kritiek De kritiek is NIET gericht tegen jou MrSoKoLoV

Alleen begrijp ik niet waarom een Junior manager erbij moet?
Bij de Politie hebben ze ook van die nutteloze junior politie waar ik vaak tussen beide moet springen.

Alle vacaturen van Forum manager was toch gevuld? Ik kan me herinneren dat Richard solliciteerde als forum manager Assistent , maar dat hij niet is geworden omdat hij blijkbaar geen goede motivatie had Vond dat echt onzin, want ik wist dat hij echt motivatie had en had zoveel plannen met XGN klaar staan wat ik heb gelezen. Dat is de eerste fout waar de meeste mensen in vergissen als ze een keuze moeten maken.

Hier klopt iets niet, er zit hier ook geen bepaalde logica in.
Want dit vind ik niet eerlijk tegenover Richard die wel 110% in wilt zetten voor XGN.

Een junior manager die andermans spelling gaat corrigeren, dat is nooit de taak van een forum manager en dat is ook onnodig en dat kan leiden tot irritatie op het forum.

Niet iedereen is een kei in spelling, het is geen school hier op XGN.
Lijk mij niet verstandig eerlijk gezegd, als je toch gaat uitvoeren.
Maar waar is cobrakai nu?
Oud 20 juli 2009, 01:17   #17
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Laten we aardig zijn, en laten we back on-topic gaan.
GE niss is offline  
Oud 20 juli 2009, 03:48   #18
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
En on-topic moet dan zijn, complimentjes geven aan de junior forum manager?

Komop zeg, zo off-topic is dit ook weer niet. Het is zo irritant als iedereen na één andere zin al gelijk moeilijk gaat doen over on/off-topic bs. Flikker op.
prik is offline  
Oud 20 juli 2009, 07:55   #19
Stinus
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Rep kracht: 29 Stinus zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht

Komop zeg, zo off-topic is dit ook weer niet. Het is zo irritant als iedereen na één andere zin al gelijk moeilijk gaat doen over on/off-topic bs. Flikker op.
Je gaat het hem gelijk al moeilijk maken...

Maar Sokolov, veel succes met je baantje! Het zal nogal moeilijk zijn om sommige ruzies ten einde te brengen en de orde terug te brengen.
Stinus is offline  
Oud 20 juli 2009, 12:50   #20
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht

Precies. Bloodz heeft natuurlijk sowieso nog nooit iets toegevoegd hier, maar goed.

@killer: cobrakai werd geen forum manager omdat compleet incompetent is. Motivatie is dan een excuus, omdat je bovenstaande niet kan zeggen kennelijk. Kan je zelf ook wel bedenken?

Waarom noem je iedereen bij z'n voornaam?
CrossFire_NL is offline  
Oud 20 juli 2009, 13:24   #21
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrossFire_NL Bekijk bericht
Precies. Bloodz heeft natuurlijk sowieso nog nooit iets toegevoegd hier, maar goed.
Je moet er ook nog 'zuidhof' erbij doen, want er zijn ook een paar die mij niet als bloodz kennen, maar alleen maar als 'zuidhof' dat voor mijn xgn naam 'GE niss' was ;o)
GE niss is offline  
Oud 20 juli 2009, 15:22   #22
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
Goed guys, er is dus een nieuwe forum manager (de tweede), hopelijk is iedereen nu ook blij. Zal wel wat strenger worden .

Locked
Gesloten discussie

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten