|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Nieuwe Junior Forum Manager
Hey, leden en crew van XGN.
Ik begin vanaf vandaag als Junior Forum Manager. Met andere woorden een Forum Manager in opleiding . Ik zal alvast mijn best doen om mijn functie zo goed mogelijk te vervullen en klaar te staan voor de leden van het forum. Ik zal vooral letten op spelling, topic tag's, ruzies en scheldpartijen, ordelijkheid en overzicht (ook van de codes, hints, tips & cheats) en veel meer dan dat. Indien er vragen zijn kan je altijd bij mij terecht en natuurlijk bij de andere mensen van de crew. Ik zie er alvast naar uit om met jullie allemaal samen te werken. Groeten MrSoKoLoV Laatst gewijzigd door MrSoKoLoV : 18 juli 2009 om 20:57. |
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
Ik vind Fallout 3 echt cool en hoop dattr hier en daar wat extra content beschikbaar komt voor de game. Dit kan ik misschien wat aanpassen, maar zou niet moeten. Aan de andere kant, als je dit nu schreef: Ek vin fallout 3 eg cool en hoop dattr ie en dr wat extr content besck baar komt vr de game. Ja dat begrijp jezelf wel, dat, dat moet aangepast worden. Ook hele lange lappen tekst achter elkaar zonder alinea's, krijgen dan wel alinea's, vulgaire of scheldwoorden worden vervangen (valt te zien natuurlijk, hoe vulgair of wat je gebruikt om te schelden) en zo van die zaken. |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb alleen een paar vragen aan je en heb wat kritiek De kritiek is NIET gericht tegen jou MrSoKoLoV Alleen begrijp ik niet waarom een Junior manager erbij moet? Bij de Politie hebben ze ook van die nutteloze junior politie waar ik vaak tussen beide moet springen. Alle vacaturen van Forum manager was toch gevuld? Ik kan me herinneren dat Richard solliciteerde als forum manager Assistent , maar dat hij niet is geworden omdat hij blijkbaar geen goede motivatie had Vond dat echt onzin, want ik wist dat hij echt motivatie had en had zoveel plannen met XGN klaar staan wat ik heb gelezen. Dat is de eerste fout waar de meeste mensen in vergissen als ze een keuze moeten maken.Hier klopt iets niet, er zit hier ook geen bepaalde logica in. Want dit vind ik niet eerlijk tegenover Richard die wel 110% in wilt zetten voor XGN. Een junior manager die andermans spelling gaat corrigeren, dat is nooit de taak van een forum manager en dat is ook onnodig en dat kan leiden tot irritatie op het forum. Niet iedereen is een kei in spelling, het is geen school hier op XGN. Lijk mij niet verstandig eerlijk gezegd, als je toch gaat uitvoeren. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts
Rep kracht: 22
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd door MrSoKoLoV : 19 juli 2009 om 15:08. Reden: Stuk gericht op andere gebruiker verwijderd |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
Citaat:
Maar ik zal je mening recepteren, graag gedaan ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
OT: prima, maar waarom krijgt FlameFoxx deze functie niet? |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

. Ik zal alvast mijn best doen om mijn functie zo goed mogelijk te vervullen en klaar te staan voor de leden van het forum. 

Vond dat echt onzin, want ik wist dat hij echt motivatie had en had zoveel plannen met XGN klaar staan wat ik heb gelezen. Dat is de eerste fout waar de meeste mensen in vergissen als ze een keuze moeten maken.
Maar ik zal je mening recepteren, graag gedaan 

Lineaire weergave