Oud 18 juli 2009, 17:45   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Nieuwe Junior Forum Manager

Hey, leden en crew van XGN.

Ik begin vanaf vandaag als Junior Forum Manager. Met andere woorden een Forum Manager in opleiding . Ik zal alvast mijn best doen om mijn functie zo goed mogelijk te vervullen en klaar te staan voor de leden van het forum.

Ik zal vooral letten op spelling, topic tag's, ruzies en scheldpartijen, ordelijkheid en overzicht (ook van de codes, hints, tips & cheats) en veel meer dan dat. Indien er vragen zijn kan je altijd bij mij terecht en natuurlijk bij de andere mensen van de crew.

Ik zie er alvast naar uit om met jullie allemaal samen te werken.

Groeten MrSoKoLoV

Laatst gewijzigd door MrSoKoLoV : 18 juli 2009 om 20:57.
MrSoKoLoV is offline  
Oud 18 juli 2009, 17:54   #2
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Veel plezier, uitdaging en succes in uw nieuwe functie. Ik wens u veel suc6 toe.
The Duke is offline  
Oud 18 juli 2009, 19:20   #3
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
Nice SoKoLoV! Veel succes en moge je het zeer goed bevallen!
Sleepwalker is offline  
Oud 18 juli 2009, 19:49   #4
Maarteuh_BE
XGN Punten: 1030
<3

Maarteuh_BE's avatar

Rep kracht: 12 Maarteuh_BE is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar Maarteuh_BE
Veel succes
Oud 18 juli 2009, 20:39   #5
FlameFoxx
XGN Punten: 2426
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Rep kracht: 22 FlameFoxx zal snel beroemd worden
Woehoe! Dat is in ieder geval al één verstandig persoon in de crew!
Oud 18 juli 2009, 23:43   #6
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Wat bedoel je met spelling? Ga je serieus elk spelfout veranderen?
prik is offline  
Oud 18 juli 2009, 23:54   #7
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Wat bedoel je met spelling? Ga je serieus elk spelfout veranderen?
Tuurlijk niet, zolang het ordelijk en overzichtelijk blijft en bovenal leesbaar is het goed. Voorbeeld, stel dat je dit zegt:

Ik vind Fallout 3 echt cool en hoop dattr hier en daar wat extra content beschikbaar komt voor de game.

Dit kan ik misschien wat aanpassen, maar zou niet moeten.

Aan de andere kant, als je dit nu schreef:

Ek vin fallout 3 eg cool en hoop dattr ie en dr wat extr content besck baar komt vr de game.

Ja dat begrijp jezelf wel, dat, dat moet aangepast worden. Ook hele lange lappen tekst achter elkaar zonder alinea's, krijgen dan wel alinea's, vulgaire of scheldwoorden worden vervangen (valt te zien natuurlijk, hoe vulgair of wat je gebruikt om te schelden) en zo van die zaken.
Oud 19 juli 2009, 01:52   #8
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Hey, leden en crew van XGN.

Ik begin vanaf vandaag als Junior Forum Manager. Met andere woorden een Forum Manager in opleiding . Ik zal alvast mijn best doen om mijn functie zo goed mogelijk te vervullen en klaar te staan voor de leden van het forum.

Ik zal vooral letten op spelling, topic tag's, ruzies en scheldpartijen, ordelijkheid en overzicht (ook van de codes, hints, tips & cheats) en veel meer dan dat. Indien er vragen zijn kan je altijd bij mij terecht en natuurlijk bij de andere mensen van de crew.

Ik zie er alvast naar uit om met jullie allemaal samen te werken.

Groeten MrSoKoLoV
Aller eerste, gefeliciteerd met je baantje bij XGN

Ik heb alleen een paar vragen aan je en heb wat kritiek De kritiek is NIET gericht tegen jou MrSoKoLoV

Alleen begrijp ik niet waarom een Junior manager erbij moet?
Bij de Politie hebben ze ook van die nutteloze junior politie waar ik vaak tussen beide moet springen.

Alle vacaturen van Forum manager was toch gevuld? Ik kan me herinneren dat Richard solliciteerde als forum manager Assistent , maar dat hij niet is geworden omdat hij blijkbaar geen goede motivatie had Vond dat echt onzin, want ik wist dat hij echt motivatie had en had zoveel plannen met XGN klaar staan wat ik heb gelezen. Dat is de eerste fout waar de meeste mensen in vergissen als ze een keuze moeten maken.

Hier klopt iets niet, er zit hier ook geen bepaalde logica in.
Want dit vind ik niet eerlijk tegenover Richard die wel 110% in wilt zetten voor XGN.

Een junior manager die andermans spelling gaat corrigeren, dat is nooit de taak van een forum manager en dat is ook onnodig en dat kan leiden tot irritatie op het forum.

Niet iedereen is een kei in spelling, het is geen school hier op XGN.
Lijk mij niet verstandig eerlijk gezegd, als je toch gaat uitvoeren.

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline  
Oud 19 juli 2009, 02:59   #9
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Aan de andere kant, als je dit nu schreef:

Ek vin fallout 3 eg cool en hoop dattr ie en dr wat extr content besck baar komt vr de game.
Oftewel, elke post van florian.
prik is offline  
Oud 19 juli 2009, 12:57   #10
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prik Bekijk bericht
Oftewel, elke post van florian.

Proficiat, ik denk dat je het heel goed gaat doen
ComEpsilon is offline  
Oud 19 juli 2009, 13:21   #11
FlameFoxx
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killer1000 Bekijk bericht
Een junior manager die andermans spelling gaat corrigeren, dat is nooit de taak van een forum manager en dat is ook onnodig en dat kan leiden tot irritatie op het forum.

Niet iedereen is een kei in spelling, het is geen school hier op XGN.
Lijk mij niet verstandig eerlijk gezegd, als je toch gaat uitvoeren.
Daarnaast is het best goed dat hij echt onduidelijke posts gewoon wat op orde maakt, want soms kan ik er echt geen wijs uit. Echt NIET.

Laatst gewijzigd door MrSoKoLoV : 19 juli 2009 om 15:08. Reden: Stuk gericht op andere gebruiker verwijderd
FlameFoxx is offline  
Oud 19 juli 2009, 15:44   #12
Gamegirl
XGN Punten: 2923
Manager

Gamegirl's avatar

Rep kracht: 18 Gamegirl is op de goede weg
Sorry Killer, maar kun je aub wat minder bezighouden met sollicitaties. Het is gewoon niet aan jou om te bepalen wie wel of niet wordt aangenomen. Dank u
Oud 19 juli 2009, 17:10   #13
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamegirl Bekijk bericht
Sorry Killer, maar kun je aub wat minder bezighouden met sollicitaties. Het is gewoon niet aan jou om te bepalen wie wel of niet wordt aangenomen. Dank u
Volgens mij heb ik niks bepaalt beste Rox, gaf alleen hier en daar wat kleine kritiek Maar ik zal je mening recepteren, graag gedaan

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline  
Oud 19 juli 2009, 21:12   #14
CrossFire_NL
XGN Punten: 2274
Roermond's most respected

Rep kracht: 28 CrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uitCrossFire_NL straalt positieve energie uit
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killer1000 Bekijk bericht
Volgens mij heb ik niks bepaalt beste Rox, gaf alleen hier en daar wat kleine kritiek Maar ik zal je mening recepteren, graag gedaan
Aan de slag junior! Minder bedeelden-spelling te over op dit forum!

OT: prima, maar waarom krijgt FlameFoxx deze functie niet?
CrossFire_NL is offline  
Oud 19 juli 2009, 21:21   #15
FlameFoxx
Respect 4 Muts

FlameFoxx's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CrossFire_NL Bekijk bericht
Aan de slag junior! Minder bedeelden-spelling te over op dit forum!

OT: prima, maar waarom krijgt FlameFoxx deze functie niet?
Ik wil dat sowieso niet.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten