|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
Nieuwe Forum Managers (Moderators)
Beste leden,
Tot ons genoegen groeit het XGN Forum dagelijks, echter kwamen we op een gegeven moment op een punt dat de redactie het managen van het forum niet meer aan kon. Er werd hier en daar geklaagd, er ontstonden misverstanden en er was vanuit de leden duidelijk vraag naar moderators, ofwel forum managers. Ik kan jullie met genoegen mededelen dat na een aantal weken overleg, we vanaf vandaag eindelijk twee nieuwe forum managers mogen verwelkomen. Het is de bedoeling dat deze het forum en haar leden zo goed mogelijk proberen bij te staan en corrigeren waar nodig. Het gaat om de volgende personen: Tim Stok -Dordt-Elite Wouter Martinetti - De Dordtenaar Mocht je in de toekomst dus bepaalde problemen ervaren als gebruiker, of gewoon vragen willen stellen dan kun je bij deze mannen terecht. Ik heb persoonlijk het volste vertrouwen in beide heren, maar ze moeten zich natuurlijk in de loop van de tijd nog bewijzen. Ik wens jullie beide veel succes en hoop op een leuke tijd en veel nieuwe leden! |
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 7131
Addict
Rep kracht: 29
![]() |
ik heb het erg druk gehad met mijn werk ook, ik werkte op de spoed eisende hulp, en ben bezig geweest met een andere functie binnen het ziekenhuis, vandaar dat ik langer weg ben geweest. maar ben nu dan weer vollebak actief terug
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

maarja... . welkom en suc-6
nee ik moest een foto van mezelf hebben zodat mensen een beetje door krijgen wie je bent en hoe je eruit ziet....

Lineaire weergave