Oud 18 december 2011, 22:51   #31
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Meeste clips zijn niet zo spetterend interessant inderdaad...
Oud 19 december 2011, 15:47   #32
IDWGROEP
XGN Punten: 2739
Forum-Verslaafd

IDWGROEP's avatar

Rep kracht: 11 IDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uitIDWGROEP straalt positieve energie uit
Vindt de nieuwe update wel goed weken, maar vindt het andere dashboard toch leuker.
IDWGROEP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2011, 23:38   #33
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IDWGROEP Bekijk bericht
Vindt de nieuwe update wel goed weken, maar vindt het andere dashboard toch leuker.
WTF leef jij ook nog?
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 09:39   #34
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Niet alleen Vevo heeft hoge kwaliteit video's Juul. Ik merk wel dat je niet vaak op jetube te vinden bent. ik vind gewoon alle nummers met dezelfde kwaliteit als Vevo. Zoals ik al zei: zo moeilijk is het allemaal niet. Waarom zou ik de video erbij willen? Die slaan 9 van de 10 keer nergens op.
Inderdaad. Het gaat de meeste mensen toch vooral om muziek te luisteren, dus wat ze nou allemaal moeilijk doen met vevo...

Aan de ene kant vind ik het wel overzichtelijker op deze manier, maar aan de andere kant had ik ook niet zoveel problemen met de oude. Ach ja, misschien ben ik gewoon een beetje conservatief

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 15:37   #35
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
VEVO is juist goed, omdat hierdoor alle video's in hoge kwaliteit worden geüpload op een officieel kanaal.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2012, 15:47   #36
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
VEVO is juist goed, omdat hierdoor alle video's in hoge kwaliteit worden geüpload op een officieel kanaal.
Weet ik, maar ik hoef alleen goede kwaliteit muziek te hebben. De clip mogen ze wat mij betreft houden

Kunnen we dit topic niet beter het VEVO topic noemen?

Kan je op de ps3 dan wel VEVO video's op youtube kijken dan? Volgens mij ook niet, toch?

Oud 25 januari 2012, 16:16   #37
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Nee, nergens, behalve op de pc.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 25 januari 2012, 16:43   #38
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Nee, nergens, behalve op de pc.
Oké.
Maar wat maken mensen dan zo'n probleem ervan? Wees blij dat je nu op youtube kan via het nieuwe dashboard, eerst kon dat niet eens!
Krijg je eindelijk iets extra's, is het meteen weer niet goed genoeg

Overigens kan je het ook gebruiken voor playthrough als je vastloopt of zo graag de meest lastigste achievements wil halen.

Oud 25 januari 2012, 17:29   #39
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dravir Bekijk bericht
Oké.
Maar wat maken mensen dan zo'n probleem ervan? Wees blij dat je nu op youtube kan via het nieuwe dashboard, eerst kon dat niet eens!
Krijg je eindelijk iets extra's, is het meteen weer niet goed genoeg

Overigens kan je het ook gebruiken voor playthrough als je vastloopt of zo graag de meest lastigste achievements wil halen.
Niet gaan huilen jongens...je hebt ook muzu.tv met alle officiële clips en andere zooi...
Oud 12 februari 2012, 15:46   #40
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Ik vind het ook niet erg en tevens is het ook niet de schuld van Microsoft, maar VEVO zelf. YouTube heb ik een aantal keer opgestart, maar echt gebruiken ga ik het niet.
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten