|
|
#1 |
|
XGN Punten: 4473
Forum-Legende
Rep kracht: 28
![]() ![]() |
Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
![]() release: 2012 genre: JRPG dev: Level-5, Studio Ghibli Ni No Kuni refereert naar een magische wereld waar de 13-jarige jongen Oliver naar toe kan reizen door middel van een mysterieus boek dat hij heeft gekregen. Het is de eerste keer dat Studio Ghibli, aanvankelijk een filmstudio die verantwoordelijk is voor een groot aantal anime-films, een game ontwikkelt. Als Japanners één ding goed kunnen is het verbazingwekkende, vreemde, maar prachtige verhalen vertellen. Meester van de Japanse anime is meneer Hayao Miyazaki. Deze man is het brein achter de films van Studio Ghibli die prachtige animatie films maken en die zelfs verschillende westerse prijzen hebben gewonnen. In samenwerking met Studio Ghibli heeft ontwikkelaar Level-5 de game Ni No Kuni: Wrath of the White Witch gemaakt voor de PS3 en de art design van deze game is ongeëvenaard. Prachtige character designs waarin de hand van Miyazaki duidelijk te herkennen is. Onlangs is er een nieuwe gameplay trailer uitgekomen van Ni No Kuni die verbazingwekkend mooie beelden laat zien en een tipje van de sluier ligt over de gameplay van deze RPG. De game zal vroeg 2012 uitkomen voor de PS3. ![]() ![]() ![]() ![]() http://www.youtube.com/watch?feature...&v=TKO3c96xTko |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
XGN Punten: 83
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
Maar OMG wat ziet dit spel er vet uit zeg. Ik kan echt NIET wachten op dit spel! Moet hem hebben wanneer die uit komt!! |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
De Japanners zijn inderdaad de top als het gaat over maken van hent...euh anime.
De game ziet er alvast speciaal uit zowel op gebied van uiterlijk als van verhaal, maar wat is in principe de bedoeling dat je doet in de game? En tenslotte is het niet meer een kindergame dan een volwassene game? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 83
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Ik krijg een beetje een pokemon gevoel erbij, en die pokemon spellen op de ds vond ik altijd wel leuk. Dus ik denk dat dit mij niet gaat teleurstellen. Voor de rest het verhaal ik heb nog geen idee. Maar je kan level etc. Soort rpg, en ik hou wel van rpg's
![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:11. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Maar OMG wat ziet dit spel er vet uit zeg. Ik kan echt NIET wachten op dit spel! Moet hem hebben wanneer die uit komt!!

Lineaire weergave