|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[Muziek] Game themesongs om nooit te vergeten
We kennen het allemaal wel: Je start weer eens een game van vroeger op en je hoort muziekjes die je zo mee kan neuriën.
Welke game themesong(s) zal jij nooit vergeten en waarom juist die? (Het mag ook een in-game nummer zijn) Als klein kind heb ik dit spel echt helemaal zwart gespeeld. Donkey Kong Country voor de gameboy color. Zodra ik de titelsong van dit spel hoor kan ik hem dus ook helemaal mee neuriën. Deze zal ik ook nooit vergeten. Zelda is sowieso een geweldige serie. Ik speelde vroeger veel Legend of Zelda: Oracle of Seasons (ook gbc), omdat dat de enige Zelda game is die ik heb. Een hele vermakelijke game met leuke puzzels. Best een vrolijk muziekje. ![]() |
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Heb youtube downloader (niet dit programma maar een ander voor youtube liedjes) en dat komt handig van pas, zeker voor game themes en daar heb ik er al aardig wat van. Dacht er ook aan zo'n topic te openen, maar blijkbaar zitten ik en Dominus op dezelfde golflengte, prachtig Dominus
. Enkele toppers hier onder.Alsjeblieft Johanneslol De topper uit de oude vervlogen tijd, kan het zo mee neuriën: De absolute favoriet aller tijden de Metal Gear Solid Theme: Een ander prachtig exemplaar uit Metal Gear Solid 3: Snake Eater Zeer prachtige melodie, kon zo in de echte Godfather film gebruikt worden. Maar het werd gebruikt in Mafia: City Of Lost Heaven: De Dragon Age Origins Theme: Niet te vergeten Elder Scrolls Oblivion: |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

geluid van de gameboy games voor mij :p

Wel f*cking nice gedaan.

.
Lineaire weergave