Oud 10 januari 2012, 00:04   #1
GambitGuitar
XGN Punten: 267
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 GambitGuitar is op de goede weg
MP3 Speler

Hallo, ik heb even een vraagje :

Ik heb pas een MP3-speler gekocht, een Lenco Xemio-965 8Gb. Normaal zou de batterijduur 6-7u moeten bedragen, maar hij speelde slechts 4u40min. Het displayschermpje heeft altijd aangestaan.

Nu is de vraag : Als ik de MP3 instel zodat het schermpje uitgaat na enkele seconden, zal hij dan wel de juiste speelduur halen, of maakt dit niets uit? ik ken niets van Mp3's.

Alvast Bedankt,
GambitGuitar
GambitGuitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 00:21   #2
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Nee waarschijnlijk niet. De ''normale batterijduur'' wat je waarschijnlijk in de handleiding of doos gelezen hebt klopt 9 van de 10 keer niet helemaal.

Het zou kunnen dat hij dat in de testen scored, bij de ontwikkelaar in bijzonder optimale omstandigheden. In de praktijk klopt er dus niets van.

Stel hem in ieder geval wel in dat het scherm automatisch uit gaat, scheelt zowieso heel wat stroom. Daarnaast moet je geen equalizer gebruiken want dat schijnt stroom te vreten.

Mijn iPhone zou bijvoorbeeld ook 8 uur moeten kunnen bellen. Men vergeet daarbij wel te zeggen dat je dan je internet uit, alle apps uit en geluid op minimun moet zetten om dat ooit te kunnen halen. Dat soort randfeitjes zitten er vaak bij.
Oud 10 januari 2012, 00:48   #3
GambitGuitar
XGN Punten: 267
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 GambitGuitar is op de goede weg
Dus het zal dan ook geen nut hebben om hem te gaan wisselen? als ik een andere krijg, dan gaat het probleem hetzelfde zijn?
GambitGuitar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2012, 14:51   #4
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Je moet echt het schermpje uitschakelen, want dat vreet stroom.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten