Oud 29 maart 2011, 16:40   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Mijn waarde XBOX collega's

Aan allen die gekomen zijn, proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn, ook proficiat! Maar nu even ter zake beste collega's. Ik zit namelijk met een vervelende situatie die mede dit topic vroeg kan worden opgelost collega's.

Binnen een aanstaande tijd vertrekken mijner ouders op een trip. Gedurende deze tijd, zit deze man alleen. Wat doet men dan zoal, vraagt men zich af. Wel sociale ontspanning natuurlijk, meer bepaald gamen. Maar aangezien het assortiment PS3 games die me aanstaan op dit moment slinkt per minuut, zie ik mij genoodzaakt de XBOX 360 weer te nuttigen.

Helaas, helaas, bezit ik geen abonnement & maar één game, namelijk Fable III. Nu zou ik wel een abonnement willen kopen, maar ik heb geen verstand van die nutteloze zaken, daarom dat ik beroep doe op jullie. Jullie zijn immers zeer verstandige mensen, met een bepaalde "je ne sais quoi" aan uitstraling en klasse.

Tevens wil ik u mededelen dat ik graag een DLC of meerdere DLC zou willen aanschaffen omtrent Fable III. Wederom zit ik hier in een penibele situatie. Aangezien ik geen abonnement heb, is de toegang mij ontzegd tot de XBOX store. Tenslotte weet ik helemaal niets van de XBOX store & de valuta die daar gebruikt wordt.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen collega's. Wanneer de nood het hoogst is, zoekt men zijn vrienden. En de nood is hoog collega's.

Bedankt bij voorbaat.

Met vriendelijke groeten

Director Of Flanders Gaming Expertise
Nikolai SoKoLoV
Oud 29 maart 2011, 17:05   #2
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Even een soort woordenboek zodat alles wat duidelijker wordt:
Xbox Live Silver = Een gratis Xbox Live-account waarvoor je niet hoeft te betalen. Je kan hiermee onder andere Xbox Live Arcade-games kopen en natuurlijk uitbreidingen.
Xbox Live Gold = Een betaald Xbox Live-account. Dit kost eigenlijk 60 euro per jaar, maar kan je via het internet al voor 40 euro per jaar krijgen. Ook kan je het per maand of kwartaal kopen.
Microsoft Points = Het geld voor Xbox Live. Hiermee kan je uitbreidingen, XBLA-spellen en nog wat andere dingen mee kopen. Om content te kopen heb je geen betaalt account nodig.
Gamertag = Deze noem ik speciaal omdat, wanneer je Xbox Live gaat gebruiken, hem alleen kan veranderen voor 800 Microsoft Points. Kies je naam dus goed!

Fable III uitbreidingen kan je dus gewoon kopen zonder een betaald account. Verbind je Xbox 360 gewoon met het internet, koppel je gamertag (de naam op de Xbox) aan je Windows Live ID, koop via het internet Microsoft Points en haal die dlc binnen.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2011, 17:24   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Spreken andere Xbox 360 games je eigenlijk niet aan, zoals Halo of Alan Wake ?
Alan Wake kost sowieso niet zo veel, dus die zou ik zeker eens proberen.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2011, 17:34   #4
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik wou net zeggen, Fable is nog een middenmoter in het assortiment van de 360, er zijn veel meer topgames voor de 360.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2011, 17:47   #5
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Ben alleen te vinden voor RPG's momenteel op de XBOX 360. Of iets in de trend van Heavy Rain of LA Noire, maar dan voor XBOX. Geen zin in shooters & dergelijke games op dit moment, toch niet voor de XBOX.

Nog een vraag, als ik op de PS3 geld wil toevoegen dan moet ik dus een PSN kaart hebben. Deze haal ik altijd in de winkel, je weet wel 20 of 50 euro. Maar welke bedragen heb je voor XBOX & hoe noemt zo'n kaart? Tenslotte, de meeste DLC kost zo'n 10 euro op de PSN, met wat komt dit overeen qua XBOX? En kan iemand is zien hoeveel DLC er is voor Fable III & wat dat zoal kost. Bedankt
Oud 29 maart 2011, 18:29   #6
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Je koopt gewoon Microsoft Points in de winkel of je kan ze via e-mail krijgen toegestuurd door verschillende sites zoals www.livekaarten.nl of www.gamecardsdirect.nl. Dan heb je hem meestal binnen een paar minuten.

Je krijgt ze per:

800
1200
1600
2100
4200

Meestal kosten XBL arcade games en DLC 1200 of 800 points.

Oud 29 maart 2011, 18:33   #7
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Voeg mij maar niet toe, ik speel alleen maar GRAW 2 Online.
Oud 29 maart 2011, 18:37   #8
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Fable 3 DLC:

Fable III Understone Quest Pack: 400 MS points
Fable III Traitor's Keep Quest Pack: 560 MS points

Daarnaast zijn er ook nog een aantal wapens en outfits gratis te downloaden.

Je kan natuurlijk ook points kopen bij onze waarde vriend Sturtie, die ze het goedkoopst schijnt te hebben:

http://www.xgn.nl/forum/tk-xbox-live...nts-t6414.html

Oud 29 maart 2011, 18:58   #9
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Goed dan ga ik wel is naar de winkel voor wat Microsoft Points. Dan laat ik dat abonnement achterwege aangezien ik het dan toch niet nodig heb. Kan helaas niet via internet bestellen, heb geen mastercard, visa of American Express.
Oud 29 maart 2011, 19:32   #10
B--T--B-8
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Goed dan ga ik wel is naar de winkel voor wat Microsoft Points. Dan laat ik dat abonnement achterwege aangezien ik het dan toch niet nodig heb. Kan helaas niet via internet bestellen, heb geen mastercard, visa of American Express.
Hoeft niet altijd met creditcard, sowieso is het op internet meestal flink goedkoper.

Oud 30 maart 2011, 07:30   #11
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julian Bekijk bericht
Even een soort woordenboek zodat alles wat duidelijker wordt:
Xbox Live Silver = Een gratis Xbox Live-account waarvoor je niet hoeft te betalen. Je kan hiermee onder andere Xbox Live Arcade-games kopen en natuurlijk uitbreidingen.
Xbox Live Gold = Een betaald Xbox Live-account. Dit kost eigenlijk 60 euro per jaar, maar kan je via het internet al voor 40 euro per jaar krijgen. Ook kan je het per maand of kwartaal kopen.
Microsoft Points = Het geld voor Xbox Live. Hiermee kan je uitbreidingen, XBLA-spellen en nog wat andere dingen mee kopen. Om content te kopen heb je geen betaalt account nodig.
Gamertag = Deze noem ik speciaal omdat, wanneer je Xbox Live gaat gebruiken, hem alleen kan veranderen voor 800 Microsoft Points. Kies je naam dus goed!

Fable III uitbreidingen kan je dus gewoon kopen zonder een betaald account. Verbind je Xbox 360 gewoon met het internet, koppel je gamertag (de naam op de Xbox) aan je Windows Live ID, koop via het internet Microsoft Points en haal die dlc binnen.
Silver bestaat niet meer dan is nu Free Geworden...Dus Xbox live Free
Oud 30 maart 2011, 09:15   #12
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Je kan ook Fable2 halen,was ook wel een leuke game om te doen.
En die is niet zo duur meer nu
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2011, 13:01   #13
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Ik veronderstel dat die XBOX Live Silver/Free de standaard is bij je aankoop van je XBOX. Met andere woorden dat iedereen dat automatisch heeft als hij zijn console heeft gekocht. Wat is in feite het verschil tussen spelen zonder abonnement en met abonnement?
Oud 30 maart 2011, 14:11   #14
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Met abonnement kun je online gamen, zonder abonnement kun je niet online gamen.
q4roel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 maart 2011, 16:13   #15
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Zonder abonnement kan je ook niet in party chat..

Party chat= met maximaal acht mensen tegelijkertijd praten terwijl iedereen een andere game speelt.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten