Oud 20 mei 2009, 08:12   #16
killer1000
XGN Punten: 3034
Willem is back!!

killer1000's avatar

Rep kracht: 35 killer1000 is op de goede weg
Stuur een bericht via MSN naar killer1000
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vizendrix Bekijk bericht
maar het is en blijft een vette rip-off, spijtig, had tog beter verwacht van microsoft
Ten eerste, is het geen rop-off.
Microsoft wil gewoon mensen naar haar console brengen die een Wii hebben.

Ten tweede, de techniek wat de Wii heeft is niet van Nintendo, Nintendo heeft de licentie om te kunnen gebruiken, Microsoft daar in tegen hoeft dat niet en dat geld ook voor Sony.

Dus nogmaals, het zijn geen rip-off

.____........___...____
.____||......||.......____||
||.........___||.......____|| all the way
killer1000 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2009, 14:53   #17
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zuidhof Bekijk bericht
Ik laatje niet commanderen, ik uit gewoon mijn mening net als jij je mening uit, daarom is deze forum om je mening te uiten. Dus ik uit mijn mening

op jou mening.

Je zou eigenlijk rip off overal bij moeten droppen in deze forum, want ook in elke game zit een rip off wat van een anderen game komt of mee te vergelijken is wat in een anderen game zit..
Precies jah. Je hebt helemaal gelijk, ik had het niet beter kunnen stellen. Nou had ik een vraagje.. Van welke games zijn Gears of War, Fable, Blue Dragon, Prince of Persia, Fallout en GTA een rip-off? Zeer hartelijk dank ALS je die vraag kunt beantwoorden.

Citaat:
microsoft wilt altijd de beste zijn maar het lukt niet altijd
tenzij hij ript en dat is hem zeker gelukt
die hebben zelf geen inspiratie
pussys
Nou begin je weer hè. Bewijs zelf maar eens of jij geen pussy bent. Andere mensen uitmaken voor pussy als ze een vloeiende, glorievolle en meesterlijke studio opbouwen, genaam Microsoft, noem ik geen pussy. Dat zie ik zo'n gast als jij nog niet zien doen. Dus, oordeel niet, voordat je hebt bewezen dat je zelf geen pussy bent.
Sleepwalker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten