|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2092
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() |
Microsoft eigen Wiimote?
Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat het gerucht dat Microsoft haar eigen versie van de Wiimote op de markt uit gaat brengen. Wat verwachten jullie van deze controller? Denk je dat ie daadwerkelijk uitkomt? En tegen welke prijs?
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de mogelijkheden die een dergelijke controller biedt voor next-gen games op de xbox 360! ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2776
Banned
Rep kracht: 0
![]() |
Ik ben wel benieuwd.. Maar zoals ik al eerder zei, ik zit niet echt te wachten op een Wii-rip off.. (De meesten zeggen dat het dat niet is, maar ik vind van wel)
Ik had toch liever gehad dat Microsoft zelf wat had bedacht in die richting. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU
Rep kracht: 80
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Elke console heeft wel een rip off van een anderen console. En wat maakt het nou weer uit of het wel of geen rip off is, als het maar verkoopt man. en dat gezeik van jullie over dat rip off gedoe hankt nu al me strot uit.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
![]() |
Gezeik? Ik zeik niet. Jij zeikt over mijn mening. Ik geef alleen m'n mening over die Motion Controller van Microsoft en dan begin jij opeens tegen mij te "zeiken". Je zegt nu wel, dat hangt m'n strot uit, maar dan moet je eerst maar eens aan de ander vragen waarom hij/zij dat zegt. En dan pas, mag je om mij wel zeiken. Ik geef een mening en daarover hoef jij niet te "zeiken".
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
GhostElite.EU
In deze topic, begin jij als eerste dat het een rip off is. en waarom aan anderen in deze topic vragen als zij nog niks getiept hebben dat het een rip off is. jij komt er mee, dus uit ik mijn mening op jou reactie, dat het een rip off is.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
En je mag best op zijn mening reageren maar dat hoef je toch niet gelijk ''zeiken'' te noemen? |
|
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Banned
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
GhostElite.EU
Ik laatje niet commanderen, ik uit gewoon mijn mening net als jij je mening uit, daarom is deze forum om je mening te uiten. Dus ik uit mijn mening
Citaat:
Je zou eigenlijk rip off overal bij moeten droppen in deze forum, want ook in elke game zit een rip off wat van een anderen game komt of mee te vergelijken is wat in een anderen game zit.. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
GhostElite.EU
Citaat:
En ghalid18 omdat microsoft wat ript, heeft het geen inspiratie. Elke console ript wat van een anderen console, dus je kan het dan ook zo bekijken, geen console heeft inspiratie.. . pussy. |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Extreem Forum Gebruiker
![]() |
Tja, als je een Wii hebt gekocht voor dergelijke technologie, en later blijkt dat mogelijk deze zelfde technologie uit komt voor een console die grafisch gezien betere spellen heeft, zou ik ook wel een beetje zuur zijn.
ocht een dergelijk mote wel uitkomen, dan is het natuurlijk nog maar de vraag of het goed verwerkt gaat worden in de games. Maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Extreem Forum Gebruiker
![]() |
De Wii heeft wel leuke games voor een Wii-mote, maar xbox 360 kan met die mote meer de hardcore gamers bereiken als ze het goed aanpakken! Laten we eerlijk zijn, er zijn weinig vette 1p games voor de Wii. De Wii is gewoon meer voor op zaterdagen tijdens het biertanken.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

vizendrix
Lineaire weergave