Oud 19 mei 2009, 13:53   #1
Jeeej
XGN Punten: 2092
Extreem Forum Gebruiker

Jeeej's avatar

Rep kracht: 21 Jeeej is op de goede weg
Microsoft eigen Wiimote?

Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat het gerucht dat Microsoft haar eigen versie van de Wiimote op de markt uit gaat brengen. Wat verwachten jullie van deze controller? Denk je dat ie daadwerkelijk uitkomt? En tegen welke prijs?

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de mogelijkheden die een dergelijke controller biedt voor next-gen games op de xbox 360!
Jeeej is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 14:36   #2
Sleepwalker
XGN Punten: 2776
Banned

Sleepwalker's avatar

Rep kracht: 0 Sleepwalker is op de goede weg
Ik ben wel benieuwd.. Maar zoals ik al eerder zei, ik zit niet echt te wachten op een Wii-rip off.. (De meesten zeggen dat het dat niet is, maar ik vind van wel)
Ik had toch liever gehad dat Microsoft zelf wat had bedacht in die richting.
Sleepwalker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 15:21   #3
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Weet niet, eerst kijken of het goed werkt.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 15:35   #4
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiddied Grinder Bekijk bericht
Ik ben wel benieuwd.. Maar zoals ik al eerder zei, ik zit niet echt te wachten op een Wii-rip off.. (De meesten zeggen dat het dat niet is, maar ik vind van wel)
Ik had toch liever gehad dat Microsoft zelf wat had bedacht in die richting.
Elke console heeft wel een rip off van een anderen console. En wat maakt het nou weer uit of het wel of geen rip off is, als het maar verkoopt man. en dat gezeik van jullie over dat rip off gedoe hankt nu al me strot uit.
Oud 19 mei 2009, 15:59   #5
Sleepwalker
Banned

Sleepwalker's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zuidhof Bekijk bericht
Elke console heeft wel een rip off van een anderen console. En wat maakt het nou weer uit of het wel of geen rip off is, als het maar verkoopt man. en dat gezeik van jullie over dat rip off gedoe hankt nu al me strot uit.
Gezeik? Ik zeik niet. Jij zeikt over mijn mening. Ik geef alleen m'n mening over die Motion Controller van Microsoft en dan begin jij opeens tegen mij te "zeiken". Je zegt nu wel, dat hangt m'n strot uit, maar dan moet je eerst maar eens aan de ander vragen waarom hij/zij dat zegt. En dan pas, mag je om mij wel zeiken. Ik geef een mening en daarover hoef jij niet te "zeiken".
Oud 19 mei 2009, 16:04   #6
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
In deze topic, begin jij als eerste dat het een rip off is. en waarom aan anderen in deze topic vragen als zij nog niks getiept hebben dat het een rip off is. jij komt er mee, dus uit ik mijn mening op jou reactie, dat het een rip off is.
GE niss is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 16:05   #7
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
In deze topic, begin jij als eerste dat het een rip off. en waarom aan anderen in deze topic vragen als zij nog niks getiept hebben dat het een rip off is. jij komt er mee, dus uit ik mening op jou.
Dat is een mening.
En je mag best op zijn mening reageren maar dat hoef je toch niet gelijk ''zeiken'' te noemen?
Oud 19 mei 2009, 16:10   #8
Sleepwalker
Banned

Sleepwalker's avatar

Citaat:
In deze topic, begin jij als eerste dat het een rip off is. en waarom aan anderen in deze topic vragen als zij nog niks getiept hebben dat het een rip off is. jij komt er mee, dus uit ik mijn mening op jou reactie, dat het een rip off is.
Ik geef een mening, mijn mening dat ik vind dat het een rip-off is. En, ik vraag niks aan anderen over een rip off. Waarom, zou ik me laten commanderen door jou, door te zeggen dat het een rip-off is en vervolgens MIJN mening uit te laten maken voor gezeik? Kom op zeg. Ik had je beter ingeschat.

Citaat:
Dat is een mening.
En je mag best op zijn mening reageren maar dat hoef je toch niet gelijk ''zeiken'' te noemen?
Precies Sparky, waarom mag ik geen mening geven? Dit forum is om je eigen mening te geven en niet om op een ander z'n "gezeik" te wachten.
Oud 19 mei 2009, 16:17   #9
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Ik laatje niet commanderen, ik uit gewoon mijn mening net als jij je mening uit, daarom is deze forum om je mening te uiten. Dus ik uit mijn mening
Citaat:
op jou mening.

Je zou eigenlijk rip off overal bij moeten droppen in deze forum, want ook in elke game zit een rip off wat van een anderen game komt of mee te vergelijken is wat in een anderen game zit..
Oud 19 mei 2009, 16:32   #10
ghalid18
XGN Punten: 3886
Extreem Forum Gebruiker

ghalid18's avatar

Rep kracht: 20 ghalid18 is op de goede weg
microsoft wilt altijd de beste zijn maar het lukt niet altijd
tenzij hij ript en dat is hem zeker gelukt
die hebben zelf geen inspiratie
pussys
ghalid18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2009, 16:40   #11
GE niss
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghalid18 Bekijk bericht
microsoft wilt altijd de beste zijn maar het lukt niet altijd
tenzij hij ript en dat is hem zeker gelukt
die hebben zelf geen inspiratie
pussys
Niet alleen Microsoft wilt altijd het beste zijn, elke console wilt het beste zijn, maar dat lukt nooit. Want er komt altijd een console dat beter is.
En ghalid18 omdat microsoft wat ript, heeft het geen inspiratie. Elke console ript wat van een anderen console, dus je kan het dan ook zo bekijken, geen console heeft inspiratie.. . pussy.
Oud 19 mei 2009, 16:57   #12
Jeeej
Extreem Forum Gebruiker

Jeeej's avatar

Tja, als je een Wii hebt gekocht voor dergelijke technologie, en later blijkt dat mogelijk deze zelfde technologie uit komt voor een console die grafisch gezien betere spellen heeft, zou ik ook wel een beetje zuur zijn. Maar goed, de Wii is en blijft natuurlijk een fantastische console, of deze technologie wel of niet uit komt voor de xbox 360. Neem bijvoorbeeld de Mario games!

ocht een dergelijk mote wel uitkomen, dan is het natuurlijk nog maar de vraag of het goed verwerkt gaat worden in de games. Maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in.
Oud 19 mei 2009, 17:03   #13
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeeej Bekijk bericht
Tja, als je een Wii hebt gekocht voor dergelijke technologie, en later blijkt dat mogelijk deze zelfde technologie uit komt voor een console die grafisch gezien betere spellen heeft, zou ik ook wel een beetje zuur zijn. Maar goed, de Wii is en blijft natuurlijk een fantastische console, of deze technologie wel of niet uit komt voor de xbox 360. Neem bijvoorbeeld de Mario games!

ocht een dergelijk mote wel uitkomen, dan is het natuurlijk nog maar de vraag of het goed verwerkt gaat worden in de games. Maar daar heb ik op zich wel vertrouwen in.
Beter dan de Wii moet wel lukken.
Oud 19 mei 2009, 17:06   #14
Jeeej
Extreem Forum Gebruiker

Jeeej's avatar

De Wii heeft wel leuke games voor een Wii-mote, maar xbox 360 kan met die mote meer de hardcore gamers bereiken als ze het goed aanpakken! Laten we eerlijk zijn, er zijn weinig vette 1p games voor de Wii. De Wii is gewoon meer voor op zaterdagen tijdens het biertanken.
Oud 19 mei 2009, 21:30   #15
vizendrix
XGN Punten: 35
Nieuwkomer

vizendrix's avatar

Rep kracht: 0 vizendrix is op de goede weg
maar het is en blijft een vette rip-off, spijtig, had tog beter verwacht van microsoft

ik ben voor xbox en nintendo (sorry sony fans!)
vizendrix is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten