|
|
#1 |
|
XGN Punten: 3034
Willem is back!!
|
Microsoft defends infamous red ring of death
"San Francisco (CA) - Microsoft has responded to a recent survey that claimed the Xbox 360 was plagued by a 54 percent failure rate. Although Microsoft termed the Xbox 360 a "superior console," the company conceded that it was "constantly improving" the unit's design.
"Microsoft stands behind the Xbox 360 as a superior entertainment console with one of the best warranties in the industry," TG Daily was told by a Microosft spokesperson. "We are constantly improving the design, manufacture and performance of the console through extensive testing of potential sources of any problems. Xbox 360 is pleased to maintain the title of 'most played console' and the vast majority of Xbox 360 customers have enjoyed a terrific gaming and entertainment experience since their first day, and continue to, day in and day out." The controversial survey was conducted by Game Informer and polled approximately 5,000 readers to obtain the above-mentioned data. The study also indicated significantly lower failure rates for the Playstation 3 and Wii, which were pegged at 10.6 and 6.8 percent, respectively. Unsurprisingly, the "red ring of death" survey sparked a heated debate on TG Daily, with many readers doubting the poll's accuracy. "The very first SKU had about a 16 percent fail rate. With every revision since that number has fallen fast. Falcon is reliable and Jasper takes it to where it ought to have been," wrote DavidBG. "Of course there was a high fail rate, but at least they fixed the hardware and gave us a 3yr warranty. But a survey of people claiming to be 360 owners?! Yeah like as if the viral Sony gang didn't corrupt that with their fanboy stink. Get real." Microsoft Xbox 360 Another reader named PMB opined that the failure rate was likely higher than the reported 54.2 percent. "I'm on my fifth 360 now. Like others have said, I can't believe that there is not a higher failure rate for the 360. Everyone that I play with online have had at least 1 if not 2 RRODS," noted PMB. "The other 45.8 percent must be consoles that are used about an hour a week to have not have failed yet. The original Xbox wasn't much better IMAO. I had like 4 of those. Lets just face facts that Microsoft makes some crappy hardware. As far as being a loyal customer, I would buy a different console if they offered the same online experience and games that are available on the 360." Meanwhile, Nick B expressed his amazement at the alleged 54 percent failure rate, explaining that the number sounded "ridiculous." "Okay, I don't have an XBOX, 360, nor a PS3 and I had no idea there were this many problems with these things. That number sounds ridiculous to me. I understand that they are replacing the systems for free, but how can these companies exist churning out one bad unit after another?" asked Nick. "54 percent...that's baffling to me. I wish cars worked the same way. 'Sure my Mustang broke down 4 times, but they just replaced it with a new one everytime, and I love it. Of course I'll buy a new model in the future.'" BRON: http://www.tgdaily.com/content/view/43724/98/ Als ik zo lees en moet begrijpen vind Microsoft het wel goed zo omdat het volgens Microsoft toch mensen de entertainment console kopen met 54% fail rate met goede garantie wat ook slecht uit de bus kwam Het grappiger is is dat ze zeggen dat ze constant de 360 console verbeteren, kuch,kuck 4 jaar en amper verbeterd en niet eens een slim versie ervan. Ik kan een ding zeggen, veel geluk Microsoft want dat heb je echt nodig ![]() Ik weet dat sommige weer mij een fanboy zal uitmaken omdat ik zoiets graag post, natuurlijk post ik zoiets graag wie maakt zich nu nog belachelijker dan Microsoft ? Laatst gewijzigd door killer1000 : 24 augustus 2009 om 12:54. Reden: Toevoeging, Bron |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
Wat heeft het dan voor nut om een artikel te plaatsen door Microsoft zelf? Daar mag best over gediscussieerd worden, niet zitten mekken graag . Heb je niks in te brengen,reageer dan niet oke. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
Je gaat niet eens lezen en je gaat wel janken daarover. En nou on-topic graag, reageer wat jij ervan vind en ik reager wat jij van vind met argumenten, anders reageer niet. Want zo verkloot je namelijk de discussie. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=killer1000;105895].
Unsurprisingly, the "red ring of death" survey sparked a heated debate on TG Daily, with many readers doubting the poll's accuracy. QUOTE] Niet alleen het negatieve naar voren halen Willem zoals je ziet sta ik niet alleen in het feit dat ik mij hier niet in herkende. Weet je nog dat Sony ooit zei dat Dualshock en Sixaxis niet konden verenigen toen hebben ze de consument ook genaaid en ze hebben mij en 40gb Ps3 verkocht waarbij ze niet vertellen dat je er geen Ps 2 titels op kan spelen en stug een paar maanden later met die 80gb versie op de markt komen die het wel weer kon. Luistert ze naaien je allemaal zowel Ms als Sony en vertel me waarom zou ik zo nodig een slim moeten kopen dat doen ze ook alleen maar om de verkoop te boosten. Beide fabrikanten maken sinds de Xbox en de Ps2 er een zooitje van. Ik hoop dat mijn Elite heel blijft maar ik heb er goede hoop op want hij loopt echt als een zonnetje en het zelfde geld voor mijn Ps3. Dus laten we er over ophouden want Sony zal ooit ook wel weer eens een flater begaan. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Willem is back!!
|
[quote=zzzzzmura;105908]
Citaat:
Het is geen negatieve bericht, het is een bericht van Microsoft zelf. Ik heb alleen mijn mening geuit met feiten meer niet een eerlijk gezegd moest iik wel om lachen hoe Microsoft zich zelf belachelijk maakt door niet serieus met het probleem om te gaan, en dat Microsoft lakse uitspraken doet waar nergens opslaat naar mijn mening. Dit gaat niet over Sony of Nintendo, maar over de reactie van Microsoft hoe zij eraan tegen kijken, is het nou zo moeilijk om on-topic te blijven? Ik ga niet ophouden omdat jullie steeds off-topic reageren. Reageer eens over het artikel in plaats van je mening uiten waarom ik het poste |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Willem is back!!
|
Wat vind je jij ervan als een 360 eigenaar waar je veel geld hebt besteed en wat Microsoft simpel weg zegt, mensen kopen toch een 360 ook al heeft het een percentage van 54% fial rate. Ik zou als 360 gebruiker pissig zijn dat ze niet serieus een het probleem eraan werken.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.
Rep kracht: 53
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoe kom je erbij dat ik offtopic ga, ik haal een passage uit het stuk aan en schrijf dat ik kennelijk niet alleen sta in mijn eerdere mening uit het andere topic die je eerder meldde van de failrate van de 360. Dan reageer ik toch inhoudelijk en volgens mij is dat ontopic maar goed het zal wel.
Vervolgens geef jij je mening en dat is je goed recht,maar dan mag ik in mijn geval toch ook mijn kijk op de zaak weergeven of niet? Wat is daar offtopic aan want je weet verdomde goed dat je hiermee de knuppel in het hoenderhok gooit en er naar jou toe gereageerd gaat worden. Dus nou niet gaan melken dat we offtopic gaan want dat is klinklare onzin. ![]() |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
![]() Het gaat over dat je zegt dat er eerder overgehad hebt, en ja dat is zo. Maar deze bericht is heel anders, het is een bericht van Microsoft zelf de beruchte RODD wil verdedigen en wat de argumenten zijn. En als je dit bedoeld "Unsurprisingly, the "red ring of death" survey sparked a heated debate on TG Daily, with many readers doubting the poll's accuracy" Wees blij dat er maar 5000 mensen aan een onderzoek hebben mee gedaan, wat meen je als er 30 Miljoen mee deden |
|
|
|
|
|
|
#13 | |||
|
XGN Punten: 3164
WHATS UP
Rep kracht: 28
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En zmura gaat wel degelijk on-topic, degene die het oneens zijn met jou mening gaan volgens jou offtopic. En wij geven niks om die failrate, van mij mag hij gewoon oplopen tot 99%, zolang ik maar kan gamen, met af en toe een RROD: 1 x in t jaar max. Sorry hoor killer, maar waarom wil jij dat wij zeggen, je hebt gelijk de xbox 360 zuigt, net zoals microsoft, terwijl wij de xbox 360 zien, als een gameconsole die je ontspanning geeft. |
|||
|
|
|
|
|
#14 | |
|
XGN Punten: 2066
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() |
Citaat:
hee dat is geen uitlokken dat is een feit en je mag op een topic zetten wat je wilt plus, well men kon gewoon zeggen van hoopelijk doet ms nu het better of noem maar op maar in plaats van ervan gelijk noemen ze hem fan boy ze snappen niet dat dit vanuit ms zelf komt dus men moet gewoon niet gaan boos worden en gewoon dat acepteren!!! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Willem is back!!
|
Citaat:
Ik plaats gewoon een artikel waar Microsoft haar manier van beleid verdedigd en dat ik mijn mening plaats. En jij noemt dat uitlokken. Laatst gewijzigd door killer1000 : 24 augustus 2009 om 01:03. Reden: Verbeterd |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave