Oud 03 februari 2012, 23:01   #16
Hagg070
XGN Punten: 233
Junior Member

Hagg070's avatar

Rep kracht: 0 Hagg070 is op de goede weg
Wij mochten vandaag lekker anderhalf uur eerder naar huis. Denk niet dat het heeft geholpen voor sommige van mijn collegas, omdat het toen al vast stond op heel veel wegen. Ik woon best wel in de buurt en dus geen last van lange files. Wel last van auto's voor je die echt extreem langzaam rijden. Voor mij was het vandaag de eerste keer dat ik door sneeuw reed met me auto en vond het best wel een leuke ervaring.
Hagg070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 23:07   #17
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Vanuit Haarlem 6 uur in de trein gezeten. Like wtf.
Zo hard lachen, ik zat thuis naar buiten te staren en te genieten van de uitglijders!
Oud 04 februari 2012, 01:08   #18
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ik heb ongeveer een uurtje in de bus gezeten en even geglibberd over de sneeuw, maar dat was dan ook alles.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 09:42   #19
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Lekker de hele dag thuis geweest ^^
Oud 04 februari 2012, 10:14   #20
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Hier reden de bussen gelukkig genoeg probleemloos...
Oud 04 februari 2012, 10:27   #21
Masaki180
XGN Punten: 243
Member

Masaki180's avatar

Rep kracht: 0 Masaki180 is op de goede weg
Thuiskomen was voor mij gisteren nauwelijks een probleem, maar door de sneeuw gaat een game-avond met vrienden niet door
Masaki180 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 17:31   #22
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Goed om te horen BTB8. Ben nu zelf net thuis. Eerst naar Utrecht mee kunnen rijden met iemand anders, trein ging daar 15 minuten later. Geen problemen dus.
haha idd! Kl*te sneeuw en bussen.. maar ik was pas half 11 thuis.. Had ik weer..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Wij kwamen van de community middag niet meer naar het station . Hebben daar 3 kwartier op de bus staan wachten. ( in die tijd hadden er al een stuk of 4, 5 langs moeten komen, maar er reed er alleen een voorbij die stampvol zat)
Toen kwamen mensen voorbij lopen die zeiden dat de bus ergens stilstond dus begonnen we ook maar te lopen. Toen we bij de volgende bushalte kwamen zagen we ineens de bus achter ons aan komen rijden. Even moeten rennen, maar die uiteindelijk nog gered. Die bus werd vervolgens ook stampvol, maar ik ben gelukkig heelhuids aangekomen. De trein naar Maastricht reed gelukkig wel weer normaal, dus ik zit nu weer warm thuis.
Bij ons was het zo dat de ene trein na de andere had vertraging eerst in eindhoven al erg lang, dus maar wat gaan eten, volgende treine gepakt, weer erg lang vertraging, uiteindelijk in s'hertogenbosch weer heel lang moeten wachten op de trein dus was een keertje thuis om half 11..

verder vandaag nergens last van gehad.
Oud 04 februari 2012, 18:38   #23
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Vanuit Haarlem 6 uur in de trein gezeten. Like wtf.
fuq

Zelf heb ik er nu nog geen last van maar maandag zal die bus wel weer 20 minuten te laat komen, zoals altijd als dr een hoopje sneeuw ligt.
Oud 04 februari 2012, 19:19   #24
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Gisteren was mijn stagedag, en mijn stageadres was 5 min fietsen dus geen probleem hier :p

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 19:30   #25
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Ik ga zo maar weer eens op pad ...

Iemand moet het doen hé. Ach, tot 03.00 uur vannacht en dan ben ik ook weer thuis!
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04 februari 2012, 20:51   #26
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Duke Bekijk bericht
Ik ga zo maar weer eens op pad ...

Iemand moet het doen hé. Ach, tot 03.00 uur vannacht en dan ben ik ook weer thuis!
Cool Betaald dat een beetje goed?
Oud 04 februari 2012, 21:59   #27
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
vandaag ff op de fiets naar me vriend.. gleed onderuit op een bruggetje bijna de gracht in.. schrik van me leven

Ben er gelukkig wel met een blauwe plek vanaf gekomen.. dus heb een lekker gamedagje met me vriend achter de rug..

(ben lopend terug gegaan.. ;p)
Oud 04 februari 2012, 23:36   #28
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.A.M.E.B.O.Y Bekijk bericht
vandaag ff op de fiets naar me vriend.. gleed onderuit op een bruggetje bijna de gracht in.. schrik van me leven

Ben er gelukkig wel met een blauwe plek vanaf gekomen.. dus heb een lekker gamedagje met me vriend achter de rug..

(ben lopend terug gegaan.. ;p)
bruggetjes zijn ook gewoon dodelijk als het hard vriest.
Oud 06 februari 2012, 19:33   #29
The Duke
XGN Punten: 2008
Blablabla

The Duke's avatar

Rep kracht: 15 The Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijnThe Duke heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LDawg Bekijk bericht
Cool Betaald dat een beetje goed?
Je wordt er geen miljonair mee, maar voor een bijbaantje (naast m'n normale werk) zijn de verdiensten best goed.
The Duke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten