Oud 03 februari 2012, 14:51   #1
Mediaburn
XGN Punten: 325
Engineer

Mediaburn's avatar

Rep kracht: 0 Mediaburn is op de goede weg
Stuur een bericht via Skype™ naar Mediaburn
Komen jullie nog thuis vandaag?

Wat een pleuris sneeuw en wat een chaos weer op de Nederlandse wegen! Gaat het jullie nog lukken op tijd thuis te zijn of zitten jullie vast op school of op jullie werk? Prachtig land tog!

NO! INTERNET CENSORSHIP!
Mediaburn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 15:48   #2
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Zit in het vorstverlet dus geen probleem hier ik zit lekker thuis.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 15:58   #3
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik heb gelukkig vrij vandaag, want anders had ik er waarschijnlijk moeilijk lang over gedaan met het ov.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 17:45   #4
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Vanochtend moest ik lachen om dit topic. En nu ben ik zelf pas om vijf uur thuis terwijl ik half drie uit was. En dat voor 12 kilometer... Drie bussen kwamen gewoon niet opdagen. Wat een ballentent, dat Veolia. Ze wisten nog maar een week dat het ging sneeuwen vandaag...
Oud 03 februari 2012, 18:53   #5
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
13:00 mochten we weg door het slechte weer, uiteindelijk 17:00 thuis.... 180km normaal binnen 2 uur.
Vanaf Hilversum tot Deventer volop sneeuw en daarna tot mijn huis gelukkig niks meer, maar ik sloot aan in een file van 26km volgens de radio .

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 19:02   #6
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
De bus 18 zat zo f*cking vol,dat ik er halverwege gewoon LETTERLIJK bijna werd uitgeduwd.. -.-
wie gaat er nu nou met de fiets of auto?
voor de rest geen last van de sneeuw..
Oud 03 februari 2012, 19:33   #7
Battlefield
XGN Punten: 758
Stamgast

Battlefield's avatar

Rep kracht: 0 Battlefield is op de goede weg
Was vandaag lekker de hele dag in mijn warme huisje
Oud 03 februari 2012, 19:38   #8
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Ik heb geen problemen gehad om te thuis te komen vandaag, de bussen waren stipt en hebben onderweg geen problemen gehad. Wel heb ik zojuist op de radio gehoord dat het record van totaal aantal kilometers file in België vandaag overschreden werd. Er stond een uurtje of zo geleden 1275 km file in heel België en het vorige record is van 2 jaar geleden.
Oud 03 februari 2012, 20:13   #9
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Antwoord: Ja.
Oud 03 februari 2012, 20:50   #10
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Wij kwamen van de community middag niet meer naar het station . Hebben daar 3 kwartier op de bus staan wachten. ( in die tijd hadden er al een stuk of 4, 5 langs moeten komen, maar er reed er alleen een voorbij die stampvol zat)
Toen kwamen mensen voorbij lopen die zeiden dat de bus ergens stilstond dus begonnen we ook maar te lopen. Toen we bij de volgende bushalte kwamen zagen we ineens de bus achter ons aan komen rijden. Even moeten rennen, maar die uiteindelijk nog gered. Die bus werd vervolgens ook stampvol, maar ik ben gelukkig heelhuids aangekomen. De trein naar Maastricht reed gelukkig wel weer normaal, dus ik zit nu weer warm thuis.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 21:06   #11
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
Lol Nederlandertjes toch! je moet eens in andere landen kijken waar 1M sneeuw ligt hahaha! hier is het al een probleem met 5 centimeter...
Oud 03 februari 2012, 21:47   #12
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Goed om te horen BTB8. Ben nu zelf net thuis. Eerst naar Utrecht mee kunnen rijden met iemand anders, trein ging daar 15 minuten later. Geen problemen dus.
Oud 03 februari 2012, 21:52   #13
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oliwier Bekijk bericht
Lol Nederlandertjes toch! je moet eens in andere landen kijken waar 1M sneeuw ligt hahaha! hier is het al een probleem met 5 centimeter...
Sowieso zijn de Nederlandse wegen al overvol, als er sneeuw bijkomt word dit alleen maar erger. Daar komt nog bij dat de helft blijft volhouden dat zomerbanden net zo goed zijn en dat helpt ook niet echt mee bij alle sneeuwpret.

In landen waar je zekerheid hebt dat er een aantal maanden sneeuw ligt is het veel makkelijker, dan strooi/schuif je gewoon niet en gebruik je gewoon banden met spikes. Dit gebeurt ook in de noorden van bijvoorbeeld Scandinavië.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 februari 2012, 22:17   #14
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Ik moest 1,5 km door de sneeuw fietsen, maar dat was geen probleem want op de weg lang niet zoveel sneeuw. Ik heb geen last van bussen of treinen die te laat komen.
Oud 03 februari 2012, 22:46   #15
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Vanuit Haarlem 6 uur in de trein gezeten. Like wtf.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten