|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Vanochtend moest ik lachen om dit topic. En nu ben ik zelf pas om vijf uur thuis terwijl ik half drie uit was. En dat voor 12 kilometer... Drie bussen kwamen gewoon niet opdagen. Wat een ballentent, dat Veolia. Ze wisten nog maar een week dat het ging sneeuwen vandaag...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
13:00 mochten we weg door het slechte weer, uiteindelijk 17:00 thuis.... 180km normaal binnen 2 uur.
Vanaf Hilversum tot Deventer volop sneeuw en daarna tot mijn huis gelukkig niks meer, maar ik sloot aan in een file van 26km volgens de radio . |
|
|
|
|
|
#8 |
|
XGN Punten: 2127
Forum-Koning
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb geen problemen gehad om te thuis te komen vandaag, de bussen waren stipt en hebben onderweg geen problemen gehad. Wel heb ik zojuist op de radio gehoord dat het record van totaal aantal kilometers file in België vandaag overschreden werd. Er stond een uurtje of zo geleden 1275 km file in heel België en het vorige record is van 2 jaar geleden.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
XGN Punten: 6164
Forum-Legende
Rep kracht: 32
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wij kwamen van de community middag niet meer naar het station
. Hebben daar 3 kwartier op de bus staan wachten. ( in die tijd hadden er al een stuk of 4, 5 langs moeten komen, maar er reed er alleen een voorbij die stampvol zat)Toen kwamen mensen voorbij lopen die zeiden dat de bus ergens stilstond dus begonnen we ook maar te lopen. Toen we bij de volgende bushalte kwamen zagen we ineens de bus achter ons aan komen rijden. Even moeten rennen, maar die uiteindelijk nog gered. Die bus werd vervolgens ook stampvol, maar ik ben gelukkig heelhuids aangekomen. De trein naar Maastricht reed gelukkig wel weer normaal, dus ik zit nu weer warm thuis. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 22
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
In landen waar je zekerheid hebt dat er een aantal maanden sneeuw ligt is het veel makkelijker, dan strooi/schuif je gewoon niet en gebruik je gewoon banden met spikes. Dit gebeurt ook in de noorden van bijvoorbeeld Scandinavië. |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:04. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

.

Lineaire weergave