Oud 29 januari 2011, 10:03   #31
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
You Tube
Oud 03 februari 2011, 22:27   #32
Chevvy-Chevvy
XGN Punten: 889
Nieuwkomer

Chevvy-Chevvy's avatar

Rep kracht: 0 Chevvy-Chevvy is op de goede weg
Auw auw. Gelukkig heb ik nog niets kapotgemaakt...
Chevvy-Chevvy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 maart 2011, 23:55   #33
RuudOoij
XGN Punten: 174
Nieuwkomer

RuudOoij's avatar

Rep kracht: 0 RuudOoij is van onbekende status
als jegewoon genoeg ruimte maakt is er niks aan de hand, kijk dan ze staan gewoon naast elkaar alsof ze bij elkaar op schoot zitten, maar die laatste vind ik wel t mooiste, dat kind opeens, WTF!?
RuudOoij is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 maart 2011, 00:55   #34
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
Ik heb nog vet lang last gehad van mn stuitje na kinnect adventures + randje van en verwarming + over enthousiaste
Sprong= au!
Oud 08 maart 2011, 14:39   #35
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik had ook een tijd last van mijn voet toen ik tijdens dat bubbel kapotmaak spelleke vol tegen de bank aan trapte

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 maart 2011, 14:42   #36
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Lol, ik heb gelukkig genoeg ruimte al is dat nog niet alles. Als je maar genoeg zwaait en karatekicks maakt raak je elkaar wel.
IK heb ook een keer zo heftig staan springen bij Kinect Adventures dat ik de dag erna spierpijn had.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 06 april 2011, 14:42   #37
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B--T--B-8 Bekijk bericht
Lol, ik heb gelukkig genoeg ruimte al is dat nog niet alles. Als je maar genoeg zwaait en karatekicks maakt raak je elkaar wel.
IK heb ook een keer zo heftig staan springen bij Kinect Adventures dat ik de dag erna spierpijn had.
Wow dan moet je wel heel erg out of shape zijn hahahah
Als je een heletijd niks hebt gedaan en je begint dan als een gek te springen dan ga je, je spiertjes wel voelen
Oud 06 april 2011, 14:42   #38
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Ik heb mn lamp boven me hoofd kapot geslagen perongeluk met kinect
Was bezig met Kinect Sports aan et volleyballen.. en toen wou ik zeg maar smashen toen smashde ik mn lamp kapot
Oud 21 april 2011, 11:58   #39
Mediaburn
XGN Punten: 325
Engineer

Mediaburn's avatar

Rep kracht: 0 Mediaburn is op de goede weg
Stuur een bericht via Skype™ naar Mediaburn

NO! INTERNET CENSORSHIP!
Mediaburn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2011, 14:08   #40
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ID a n ii e Lz Bekijk bericht
Ik heb mn lamp boven me hoofd kapot geslagen perongeluk met kinect
Was bezig met Kinect Sports aan et volleyballen.. en toen wou ik zeg maar smashen toen smashde ik mn lamp kapot
Wow dan moet je wel heel erg out of shape zijn hahahah
Als je een heletijd niks hebt gedaan en je begint dan als een gek te springen dan ga je, je lampjes wel voelen

prik is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten