Oud 09 november 2010, 09:01   #1
GE niss
XGN Punten: 16169
GhostElite.EU

GE niss's avatar

Rep kracht: 80 GE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijnGE niss heeft heel veel om trots op te zijn
Kinect.. . levensgevaarlijk

zo als jullie weten heb ik het topic De WII.. . levensgevaarlijk aan gemaakt omdat de wii toch wel levensgevaarlijk is. Maar nu.. . nu heb ik de topic Kinect.. . levensgevaarlijk aan gemaakt... .. . want ja.. . zie zelf

You Tube

You Tube

You Tube

You Tube

You Tube
Oud 09 november 2010, 09:46   #2
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Hahahahaha die laatste moet iedereen in de kamer toch zien aankomen? Wat een domme mensen

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 10:39   #3
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
handig die camera, zo worden alle bloopers tenminste opgenomen.
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 12:31   #4
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
sommige mensen zijn zo dom dat ze gewoon niet kijken of er iets rond hun staat dat ze "kapot" kunnen slaan.
Oud 09 november 2010, 13:47   #5
Joeri
XGN Punten: 1071
Editor

Joeri's avatar

Rep kracht: 9 Joeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereenJoeri is een voorbeeld voor iedereen
Net weer gelezen dat iemand flink wat hechtingen nodig had aan zijn hand omdat hij de lamp boven zijn hoofd vergeten was tijdens een potje Kinect Sports. Ik heb mijn kamer al mooi opgeruimd voor de release morgen :p
Joeri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 13:57   #6
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
Ik heb alleen een tafeltje voor de tv dat ik waarschijnlijk even moet wegschuiven . Hopelijk struikel ik daar straks niet over, anders zal ik de beelden wel delen hier
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 16:03   #7
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Ik moet nog steeds een manier vinden om meer ruimte te krijgen in mijn kamer, maar ik heb geen zin om mijn hele kamer te verbouwen alleen voor kinect.
Oud 09 november 2010, 16:09   #8
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Haha, dit was ook wel te verwachten...
Oud 09 november 2010, 16:19   #9
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Hoeveel ruimte raden ze eigenlijk aan?
Kan me voorstellen dat het wat meer is dan bij de Wii of Move.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 16:26   #10
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inva1337 Bekijk bericht
Hoeveel ruimte raden ze eigenlijk aan?
Kan me voorstellen dat het wat meer is dan bij de Wii of Move.
Veel, je moest 3 meter van de tv af staan ofzo iets, en de rest weet ik zo even niet meer
Moet je ff googlen
Oud 09 november 2010, 17:39   #11
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Volgens mij minstens 2 meter.

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 17:47   #12
lilrobbie22
XGN Punten: 1197
Member

lilrobbie22's avatar

Rep kracht: 0 lilrobbie22 is op de goede weg
haha lol heb ook al gehoord dat de eerste tv kapok is gegaan !
lilrobbie22 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 17:53   #13
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Citaat:
De bewegingsgevoelige Kinect-camera voor de Xbox 360 is binnen enkele dagen na de release in de Verenigde Staten gekraakt. Hackers hebben het volgens de Amerikaanse site Cnet voor elkaar gekregen om de bewegingsmotoren, die de camera normaal automatisch positioneren, via een pc te laten functioneren. Het bedrijf Adafruit Industries had tweeduizend euro beloning beloofd aan de eerste programmeur die de Kinect-camera zou kraken. Het is de hackers nog niet gelukt om ook beeld van de camera op de pc te krijgen.

Microsoft heeft de Kinect-camera speciaal voor de Xbox 360 gelanceerd. Het menu van de spelcomputer en speciaal gemaakt spelletjes zijn volledig met lichaamsbewegingen te besturen. Volgens Adafruit Industries is de technologie achter de Kinect-camera te waardevol om enkel voor entertainmentdoeleinden te gebruiken. Daarom loofde het bedrijf de beloning uit.

Microsoft is niet blij met de Kinect-kraak. "We keuren het modificeren van onze producten af", geeft het bedrijf aan tegenover Cnet. "Microsoft blijft beveiligingen doorvoeren om het modificeren tegen te gaan. Daarnaast gebruiken we de wet om Kinect tegen krakers te beschermen."

Kinect voor de Xbox 360 is vanaf woensdag in Nederland verkrijgbaar.
Stond op Fok!, wel snel gelukt trouwens

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 18:26   #14
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
die mensen moeten ook gewoon wat meer ruimte ervoor nemen, soms is het gewoon te dom voor woorden

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09 november 2010, 19:35   #15
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Heh heh,

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten