|
|
#1 |
|
XGN Punten: 559
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Kinect in de aanbieding bij Intertoys + game
Yoow mede XGN-genoten!
Altijd al getwijfeld of een Kinect iets is? Ik ook! Heb hem net voor €85,- bij intertoys.nl gekocht, hij is 3 dagen in de aanbieding daar. Had er geen €150,- voor over, maar voor €85 is het goed te doen! Kreeg zelfs nog een spel van ze erbij, Kinect Adventures. Wellicht het proberen waard. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 2177
Editor
|
Ik heb ook dankbaar gebruik gemaakt van de aanbieding. Die game zit er overigens altijd bij, als je 'm officieel koopt zeg maar. Tot nu toe z'n geld waard. Met Kinect Adventures en Kinect Fun Labs kun je je wel even bezighouden. Dan wat demo's checken om te kijken of er iets interessants tussenzit. Ik wacht nog wel op wat hardcore games, dus wilde Kinect eigenlijk later kopen, maar deze aanbieding krijg je geen twee keer natuurlijk.
Ik verwacht persoonlijk veel van Star Wars Kinect, Steel Battalion: Heavy Armor en Fable: The Journey. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Editor
|
Hoe bevalt het? Ik ben er erg blij mee en kan niet wachten op games als Steel Battalion: Heavy Armor, Star Wars Kinect en Fable: The Journey.
Heb er dus geen spijt van en als echte gamer moet je natuurlijk eigenlijk wel Kinect hebben (behalve als je geen 360 hebt natuurlijk. Ben denk ik toch goed geweest dat ik hem nu gekocht heb want aan de E3 te zien gaat Microsoft flink op Kinect focussen en dan mis je zonder Kinect te veel. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
XGN Punten: 559
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Editor
|
Als het goed is staat het standaard in je Kinect Hub (dashboard maar dan voor Kinect). Zijn allemaal kleine 'games' of beter gezegd apps. Kan je bijvoorbeeld de Xbox een avatar laten maken aan de hand van foto's. Is best leuk voor even en er komen weleens nieuwe apps.
Edit: is gratis overigens. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Citaat:
Ik heb verder nog geen games gekocht, heb alleen de demo's die op de dvd van Kinect Adventures gespeeld, en Kinect Adventures zelf ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave