|
|
#63 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik weet dat vroeger na de huwelijksnacht lakens gecontroleerd werden op bloed. Als dat er niet op zat, had het meisje een probleem. Maar dat is natuurlijk belachelijk, aangezien dat in lang niet alle gevallen gebeurt. Best ziek ook.
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Maagdenvlies? Normaal gezien moet scheurt het maagdenvlies bij een eerste geslachtsgemeenschap. Hierna volgen vaak hevige bloedingen en erge pijn. Het kan ook zijn dat het vooraf gescheurd geraakt door o.a. intensieve sport, te ver geduwde tampon of een zware deuk tegen de vagina.
Maar zijn we niet off-topic aan het gaan? Kinderen zijn naughty, daar waren we. |
|
|
|
|
|
#67 | |
|
XGN Punten: 2312
^^
Rep kracht: 9
![]() |
Citaat:
Verder weet ik er ook niets vanaf hoe dat gaat in religie en wie dat doet etc. Wil het ook eigenlijk niet weten, want zoiets lijkt mij voor een vrouw zeer persoonlijk, en snap daarom ook niet waarom het allemaal zo streng is. |
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies
here ya go. Maagdenvlies.net is ook een aanradertje, alleen waren de picca's daar een beetje ordinair om het maar zo te zeggen. |
|
|
|
|
|
#71 | |
|
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 18
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
, gaat het meisje aleen bloeden als er te wild geneukt wordt.Maar ja je kent school, ze willen je bang maken of ze overdrijven het erg |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:03. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave