Oud 30 december 2011, 19:36   #61
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Als de buik opzwelt en er een kind uitkomt?
Oud 30 december 2011, 19:40   #62
G.A.M.E.B.O.Y
XGN Punten: 2942
Forum-Verslaafd

G.A.M.E.B.O.Y's avatar

Rep kracht: 6 G.A.M.E.B.O.Y zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Als de buik opzwelt en er een kind uitkomt?
Whahahaha,volgens mij bedoelde ie OP TIJD
Oud 30 december 2011, 19:41   #63
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Hoe word dat eigenlijk gecontroleerd bij een meisje dan??
Ik weet dat vroeger na de huwelijksnacht lakens gecontroleerd werden op bloed. Als dat er niet op zat, had het meisje een probleem. Maar dat is natuurlijk belachelijk, aangezien dat in lang niet alle gevallen gebeurt. Best ziek ook.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2011, 19:43   #64
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Maagdenvlies? Normaal gezien moet scheurt het maagdenvlies bij een eerste geslachtsgemeenschap. Hierna volgen vaak hevige bloedingen en erge pijn. Het kan ook zijn dat het vooraf gescheurd geraakt door o.a. intensieve sport, te ver geduwde tampon of een zware deuk tegen de vagina.

Maar zijn we niet off-topic aan het gaan?

Kinderen zijn naughty, daar waren we.
Oud 30 december 2011, 19:46   #65
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Ik wil de titel best veranderen in "Controle op te vroege geslachtsgemeenschap bij moslima's." Hoe een onderwerp in een topic toch zo ergens anders naartoe kan gaan...
Oud 30 december 2011, 19:46   #66
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Tjah, c'est la vie mon ami.
Oud 30 december 2011, 20:00   #67
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OldskoolRikkie Bekijk bericht
Hoe word dat eigenlijk gecontroleerd bij een meisje dan??
Lijkt me dat d'r maagdenvlies nog zichtbaar is dan. Al is dit totaal niet betrouwbaar. Het maagdenvlies kan ook verwijnen gedurende de loop van de jaren, en een meisje kan dan als moslim een heel groot probleem bij haar familie krijgen.

Verder weet ik er ook niets vanaf hoe dat gaat in religie en wie dat doet etc. Wil het ook eigenlijk niet weten, want zoiets lijkt mij voor een vrouw zeer persoonlijk, en snap daarom ook niet waarom het allemaal zo streng is.
Oud 30 december 2011, 20:15   #68
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LunaSense Bekijk bericht

Verder weet ik er ook niets vanaf hoe dat gaat in religie en wie dat doet etc. Wil het ook eigenlijk niet weten

Ik wil zulk soort dingen juist wel altijd weten
Maar goed back ontopic...
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2011, 22:54   #69
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LunaSense Bekijk bericht
Lijkt me dat d'r maagdenvlies nog zichtbaar is dan. Al is dit totaal niet betrouwbaar. Het maagdenvlies kan ook verwijnen gedurende de loop van de jaren, en een meisje kan dan als moslim een heel groot probleem bij haar familie krijgen.

Verder weet ik er ook niets vanaf hoe dat gaat in religie en wie dat doet etc. Wil het ook eigenlijk niet weten, want zoiets lijkt mij voor een vrouw zeer persoonlijk, en snap daarom ook niet waarom het allemaal zo streng is.
Het moet intact zijn, niet zichtbaar.
Oud 30 december 2011, 23:40   #70
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maagdenvlies

here ya go.

Maagdenvlies.net is ook een aanradertje, alleen waren de picca's daar een beetje ordinair om het maar zo te zeggen.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2011, 01:09   #71
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Maagdenvlies? Normaal gezien moet scheurt het maagdenvlies bij een eerste geslachtsgemeenschap. Hierna volgen vaak hevige bloedingen en erge pijn. Het kan ook zijn dat het vooraf gescheurd geraakt door o.a. intensieve sport, te ver geduwde tampon of een zware deuk tegen de vagina.

Maar zijn we niet off-topic aan het gaan?

Kinderen zijn naughty, daar waren we.
Zoals ik op school geleerd heb, jaja mensen , gaat het meisje aleen bloeden als er te wild geneukt wordt.

Maar ja je kent school, ze willen je bang maken of ze overdrijven het erg
Oud 31 december 2011, 02:10   #72
Musti
Forum-Koning

Musti's avatar

Naughty Children.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten