|
|
#1 |
|
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 8
![]() ![]() |
Khan Academy
Ik benieuwd of er hier meer mensen die de Khan Academy gebruiken.
Wat is de Khan Academy? De Khan Academy is een website met bijna 3000 videos waarin Salman Khan je lesstof uitlegt. Op de gebieden van wiskunde, scheikunde, natuurkunde en biologie kun je er enorm veel vinden. De site is echt ideaal als je iets niet snapt van bijvoorbeeld je wiskunde stof. Want grote kans dat het op de site behandeld wordt. Het wordt je er heel duidelijk uitgelegd, en je kunt het zo vaak herhalen als je zelf wilt. Het is de nieuwe generatie van educatie. Mocht je je opgedane kennis wil testen, dan kun je bij veel wiskunde onderwerpen kleine sommetjes doen. Er is zelfs een heel puntensysteem, met achievements enzo. Hier is de lijst met alle videos: http://www.khanacademy.org/#browse |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Forum-Verslaafd
![]() ![]() |
Citaat:
![]() Trouwens, de site is helemaal gratis. Het is een non-profit site die puur op donaties in de lucht gehouden wordt. Google en Bill Gates hebben samen al iets van 5 miljoen dollar gedoneerd, omdat het zo'n awesome initiatief is. De reacties onder de videos willen soms ook nog wel leerzaam zijn. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2094
Forum-Koning
Rep kracht: 15
![]() ![]() |
Naais!
Meestal keek ik naar Academic Earth als ik me verveelde en wat algemene wetenschappelijke kennis wou opdoen. Ooit van gehoord? Dat zijn echt 's werelds top-geleerden die colleges geven. Echt interessant. http://academicearth.org/ |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Forum-Verslaafd
![]() ![]() |
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:01. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave