Oud 25 januari 2012, 14:39   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
K-Rose GTA V (Facebook)

Heb zojuist een pagina gemaakt voor K-Rose (Radio Station San Andreas) om hopelijk deze te doen weer keren naar GTA V.

Het is mijn 1ste keer dat ik een pagina maak op Facebook dus er kan wel wat ontbreken. Laat hier weten wat ik zoal ontbreek en wat je ervan vind natuurlijk!

http://www.facebook.com/pages/K-Rose...page_new_likes

Iemand die weet hoe je de "Like" optie toevoegt. Ik kan de code wel genereren maar weet niet hoe ik deze moet installeren op de pagina. Of is deze functie al actief?

http://developers.facebook.com/docs/.../plugins/like/
Oud 25 januari 2012, 19:22   #2
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
K-rose moet inderdaad terug vond het een leuke zender. en vladivostok van tbogt mag ook terug komen, lekkere disco muziek.
Oud 29 januari 2012, 11:51   #3
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Wave 103, Flash FM, Emotion 98.3, V-Rock, Fever 105 en KDST moeten ook terug komen
En natuurlijk een chat-zender, die altijd hilarisch zijn

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten