Oud 07 januari 2012, 08:46   #196
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
50 goud en 1 platinum? You did something wrong...
Oh zat even dat account te kijken : heb er maar 32, en ja ik had veel spellen toendertijd en bij veel krijg je goud als je het spel uitspeelt dus dan gaat het snel, ging nooit echt voor troffeeen dus had ze ook nooit allemaal en die platinum is van dit account
Oud 08 januari 2012, 01:08   #197
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
En jawel! Heb er nu ook Uncharted 3 bij als Platinum! Zomaar even Skyrim, AC Revelations en UC3 vlak achter elkaar allemaal geplatineerd! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en dan is het ook niet te onlogisch dat ik zo euforisch ben. 31 Platinums en we doen door!
Oud 08 januari 2012, 09:24   #198
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Lol, Soko. Je loopt weer uit. Ik zit met iets van 6/7 op het randje, maar ik heb geen tijd! Crap!
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 12:34   #199
yevve
XGN Punten: 1466
Forum-Verslaafd

yevve's avatar

Rep kracht: 6 yevve heeft een positieve uitstralingyevve heeft een positieve uitstraling
Ik ga voor de battlefield platinium :p. Alle awards halen in de MP is best wel moeilijk :s. Die M-com defender is de enige die ik nog moet doen...
Oud 16 januari 2012, 23:58   #200
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Na wederom een hoop werk in een game te steken, kan ik nu ook Dead Island toevoegen aan men Platinum lijst! Dat is al nummer 32 omtrent platinums, op naar de 50!
Oud 17 januari 2012, 14:45   #201
PS3TheBest
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer

PS3TheBest's avatar

Rep kracht: 10 PS3TheBest zal snel beroemd worden
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Na wederom een hoop werk in een game te steken, kan ik nu ook Dead Island toevoegen aan men Platinum lijst! Dat is al nummer 32 omtrent platinums, op naar de 50!
Djiezus kreijst... :O

Ik ben bezig met die van Skyrim, en die Daedric artifacts zijn wel veel werk (het zijn er gewoon veel ) De rest van de trophies zijn een makkie eigenlijk
Oud 23 januari 2012, 18:03   #202
daviddoff
XGN Punten: 110
Junior Member

daviddoff's avatar

Rep kracht: 0 daviddoff is op de goede weg
ik heb er 0 heb de ps3 net
daviddoff is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 februari 2012, 23:17   #203
MisterMP1996
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd

Rep kracht: 7 MisterMP1996 is op de goede weg
Nog heel even en ik kan MW3 achter me laten. Dan ga ik lekker FIFA12 doen, en daarna ga ik me bezig houden met AC: Brotherhood gevolgd door Revalations.
MisterMP1996 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 februari 2012, 19:49   #204
MisterMP1996
Forum-Verslaafd

Yes eindelijk ik heb zojuist mijn eerste platinum binnen gehaald, namelijk MW3. FIFA12 is een eitje dus die zal niet lang duren.
Oud 07 februari 2012, 20:58   #205
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
FIFA 12 duurt moeilijk lang. 80.000.000 teamwaarde is ziek.
Oud 07 februari 2012, 21:39   #206
MisterMP1996
Forum-Verslaafd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
FIFA 12 duurt moeilijk lang. 80.000.000 teamwaarde is ziek.
Is het je opgevallen dat ik jou nu al ruim voorbij ben met die clubwaarde? Dit is wat je moet doen:

1.Speel Één speler-toernooien, en dan het liefst het toernooi waar je het meeste geld voor krijgt
2.Koop van het prijzengeld bronzen standaard pakjes
3.Bewaar al je spelers
4.Snel verkoop alle andere standaard items, behalve de contracten(gebruik deze voor je spelers die je gebruikt) en de kits.
5.Er zijn shiny items, zoals contracten en kits die je makkelijk kwijt raakt op de veiling voor 150 startprijs en 200 koop nu.
6. Snel verkoop in principe alle badges, stadions, staf en die gevallen die je spelers beter maken. Bij een shiny coach, of een badge van een redlijk bekende club zoals De Graafschap of Mechelen kan je proberen hem te veilen.
7. Veil de shiny dubbele spelers, de niet shiny moet je gewoon snel verkopen.
8. Koop GEEN zilveren of gouden paketten, tenzij je nog een zilveren of gouden team wilt. Voor die trophy dat je een team of the weak speler moet krijgen in een pakket, ik weet niet of ik geluk had, maar ik kreeg hem in een bronzen pakket, zonder dat hij zwart was of iets dergelijks.

Dit zou je binnen twee weken zonder echt er heel hard aan te werken wel lukken, want ik heb 13 miljoen binnen 3 dagen opgehaald, en ook nog veel andere spellen gespeeld.
Oud 08 februari 2012, 16:26   #207
Ubiytsa
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Nee, dat is me niet opgevallen. Ik ga er ook niet voor. Ik bouw aan een sterk team en koop eerlijk gezegd alleen maar gouden pakjes in de hoop ooit een megadure speler te krijgen.
Oud 09 februari 2012, 16:21   #208
Dicapo
XGN Punten: 335
Omgwtfbbq

Dicapo's avatar

Rep kracht: 0 Dicapo is op de goede weg
Ben bezig met al mn oude games opnieuw (uit te) spelen. Zo kom ik erachter dat ik best wat platinums nog makkelijk kan halen

1. Afrika
2.Assassins creed 2
3.Burnout paradise
4.Call of duty: modern warfare 2
5.Call of duty: world at war
6.Csi
7.The godfather 2
8.Heavy rain
9.Mafia 2
10.Saw
11.Sega Mega drive collection
12.Terminator: Salvation
13.The saboteur
14. Killzone 3
15. L.A. Noire
16. sly cooper 1
17. UP
18. The x-factor
19. Crysis 1
20. Uncharted 2
Oud 09 februari 2012, 17:09   #209
Nemesis NL
XGN Punten: 3722
Forum-Koning

Rep kracht: 17 Nemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereenNemesis NL is een voorbeeld voor iedereen
Heb bijna Dragonball Z ultimate tenkaichi op Platinum zit nu al bijna op 90%
Oud 01 maart 2012, 03:13   #210
Hagg070
XGN Punten: 233
Junior Member

Hagg070's avatar

Rep kracht: 0 Hagg070 is op de goede weg
Mijn eerste Vita Platinum is een feit. Uncharted: Golden Abyss
Hagg070 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten