|
|
#196 |
|
XGN Punten: 659
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Oh zat even dat account te kijken : heb er maar 32, en ja ik had veel spellen toendertijd en bij veel krijg je goud als je het spel uitspeelt dus dan gaat het snel, ging nooit echt voor troffeeen dus had ze ook nooit allemaal en die platinum is van dit account
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
En jawel! Heb er nu ook Uncharted 3 bij als Platinum! Zomaar even Skyrim, AC Revelations en UC3 vlak achter elkaar allemaal geplatineerd! Dit heb ik nog nooit meegemaakt en dan is het ook niet te onlogisch dat ik zo euforisch ben. 31 Platinums en we doen door!
|
|
|
|
|
|
#201 | |
|
XGN Punten: 2248
Geen Nieuwkomer
Rep kracht: 10
![]() |
Citaat:
Ik ben bezig met die van Skyrim, en die Daedric artifacts zijn wel veel werk (het zijn er gewoon veel ) De rest van de trophies zijn een makkie eigenlijk ![]() |
|
|
|
|
|
|
#206 | |
|
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Citaat:
1.Speel Één speler-toernooien, en dan het liefst het toernooi waar je het meeste geld voor krijgt 2.Koop van het prijzengeld bronzen standaard pakjes 3.Bewaar al je spelers 4.Snel verkoop alle andere standaard items, behalve de contracten(gebruik deze voor je spelers die je gebruikt) en de kits. 5.Er zijn shiny items, zoals contracten en kits die je makkelijk kwijt raakt op de veiling voor 150 startprijs en 200 koop nu. 6. Snel verkoop in principe alle badges, stadions, staf en die gevallen die je spelers beter maken. Bij een shiny coach, of een badge van een redlijk bekende club zoals De Graafschap of Mechelen kan je proberen hem te veilen. 7. Veil de shiny dubbele spelers, de niet shiny moet je gewoon snel verkopen. 8. Koop GEEN zilveren of gouden paketten, tenzij je nog een zilveren of gouden team wilt. Voor die trophy dat je een team of the weak speler moet krijgen in een pakket, ik weet niet of ik geluk had, maar ik kreeg hem in een bronzen pakket, zonder dat hij zwart was of iets dergelijks. Dit zou je binnen twee weken zonder echt er heel hard aan te werken wel lukken, want ik heb 13 miljoen binnen 3 dagen opgehaald, en ook nog veel andere spellen gespeeld. |
|
|
|
|
|
|
#208 |
|
XGN Punten: 335
Omgwtfbbq
Rep kracht: 0
![]() |
Ben bezig met al mn oude games opnieuw (uit te) spelen. Zo kom ik erachter dat ik best wat platinums nog makkelijk kan halen
![]() 1. Afrika 2.Assassins creed 2 3.Burnout paradise 4.Call of duty: modern warfare 2 5.Call of duty: world at war 6.Csi 7.The godfather 2 8.Heavy rain 9.Mafia 2 10.Saw 11.Sega Mega drive collection 12.Terminator: Salvation 13.The saboteur 14. Killzone 3 15. L.A. Noire 16. sly cooper 1 17. UP 18. The x-factor 19. Crysis 1 20. Uncharted 2 |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

) De rest van de trophies zijn een makkie eigenlijk 

Lineaire weergave