|
|
#1 |
|
XGN Punten: 6446
Правитель мира
Rep kracht: 61
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jouw platinum trophies
Ik ben wel benieuwd naar welke platinum trophies iedereen heeft gehaald. Welke vond je het makkelijkste en welke was het moeilijkste?
Mijn platina zijn als volgt: Assassin's Creed II Battlefield Bad Company 2 Borderlands Dante's Inferno Fallout 3 God of War 2 Heavy Rain inFamous Modern Warfare 2 Prince of Persia The Godfather II Uncharted: Drake's Fortune Uncharted 2: Among thieves Bijna: Rock Band 2 (nog 2) Resistance 2 (nog 1) Killzone 2 (nog 1) God of War (nog 1) Er is eigenlijk geen één platina die ik lastig vond. Degene die ik wel lastig vind, zijn degene die ik bijna gehaald heb. Daarvan haal ik waarschijnlijk Killzone 2, God of war en Rock Band 2 nog wel. Resistance 2 gaat mij niet lukken, aangezien 10.000 kills online teveel is voor een game die online zuigt. The Godfather II was verreweg de makkelijkste. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 3563
Rawr.
Rep kracht: 23
Ik heb er tot nu toe 2, haha. Ik heb nooit echt de moeite genomen om platinum trophies te halen, behalve bij Fallout 3, omdat ik die heb geleend van iemand en hij moest weer terug.
Borderlands Fallout 3 Ik was bezig met Dragon Age: Origins en had ook Call of Duty: World at War weer opgepakt, maar voorlopig zit ik even aan Red Dead Redemption vast. Batman: Arkham Asylum heb ik 95%, maar die moest ook terug, omdat ik die had geleend. Het zou overigens ook helpen als de examens voorbij zijn. Dan kan ik er weer tegen aan. ![]() Leuk topic trouwens |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 4811
Editor
Rep kracht: 23
god of war 3
alone in the dark assasins creed 2 call of duty 5 world at war(de moeilijkste die ik heb gehaald vind ik zelf) Fallout 3 uncharted 1 borderlands Bioshock 1 Bioshock 2(online duurde lang) ben nu bezig met red dead redemption maar dat gaat hoop ik ook wel lukken |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу
Rep kracht: 18
Assassins Creed II
Burnout Paradise Heavy Rain LittleBigPlanet Mini Ninja's Mirror's Edge Modern Warfare 2 Ratchet & Clank: A Crack in Time Tekken 6 Uncharted: Drake's Fortune Uncharted 2: Among Thieves Up Mirror's Edge was veruit de moeilijkste. De makkelijkste was Up. Een aantal platina ga ik nooit meer redden, zoals Street Fighter 4 met de onmogelijke combo's en Wipeout HD met de belachelijke trophies ![]() Verder heb ik Just Cause 2, Split/Second en SEGA Ultimate Collection besteld die ik alle 3 wil 'platinummen'. Just Cause 2 gaat alleen 80+ uur duren zo te zien.... ![]() Edit: ik zie dat ik Fallout 3 ook ooit begonnen ben. Wil ik ook wel afmaken eigenlijk. Heb de GOTY Edition hier liggen dus wellicht zelfs 100% ![]() Shaun White ben ik ook ooit begonnen, maar denk niet dat ik die ooit af ga maken ook al schijnt het makkelijk te zijn. Vind er gewoon niet veel aan. Ook vind ik het jammer dat je games niet uit je lijst kan verwijderen. Killzone 2 en MotorStorm ga ik nooit meer spelen en nu staat er bij beide 0%. Ik kan daar niet tegen :p |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Убийца тысячу
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Убийца тысячу
Oké. Tijd niet online geweest dan ofzo? Hij updatet namelijk normaal vanzelf.
Tip voor sommige members: neem een ps3trophycard zoals ik hieronder heb. Daar kunnen mensen op klikken en dan ten minste zien welke spellen je hebt. Die officiële is maar kut namelijk. Nog een voordeel is dat deze card automatisch synchroniseert en je dus niet zelf elke keer nieuwe trophies hoeft toe te voegen zoals sommige andere non-officiële cards. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
XGN Punten: 3017
Senior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ik heb geen enkele platinum trophy... De game waarmee ik het dichtste bij ben gekomen is LittleBigPlanet of Demon's Souls maar ik geef helemaal niks om trophy's, ik speel een game tot ik er genoeg van heb en dan leg ik hem weg.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
XGN Punten: 62
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
geplatineerd:
- Uncharted - Uncharted 2 - Burnout paradise - COD WOW - Tomb raider - X-men origins - Rogue warrior - Terminator - Gow 1 - Gow 2 - Dantes inferno - NFS shift - POP forgotten sands Bijna: - Modern warfare 2 nog 2 stuks ( 2 spec missies ) - Trine nog 9 st. - COD classic nog 16 st. |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:00. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave