Oud 05 april 2011, 18:34   #1
Braadworst
XGN Punten: 2841
0570

Braadworst's avatar

Rep kracht: 18 Braadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijnBraadworst heeft heel veel om trots op te zijn
Je eerste xbox 360 game.

Wat is je eerste game voor je xbox 360?

Mijn eerste spellen waren PES08, PGR4, Gears Of War, Saints Row 2,
Kung Fu panda en Lego indiana jones(kreeg ik bij de xbox)
Oud 05 april 2011, 18:46   #2
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Assasins creed 1, +Forza 2 en viva pinata double pack. Krijg ze voor mijn verjaardag en die double pack zat bij de xbox.
Oud 05 april 2011, 19:10   #3
IIGCBIIRuthless
XGN Punten: 3381
MES QUE UN CLUB

IIGCBIIRuthless's avatar

Rep kracht: 14 IIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekendIIGCBIIRuthless is bij iedereen bekend
Mijn eerste games voor de 360 waren gears 1/forza 2 en viva pinata
Oud 05 april 2011, 21:09   #4
ID a n ii e Lz
XGN Punten: 2490
CustomDutch

ID a n ii e Lz's avatar

Rep kracht: 8 ID a n ii e Lz is op de goede weg
Mijn 1e xbox game was PGR 3 maar die was zo kut meteen geswitched voor FIFA 06
Oud 05 april 2011, 22:19   #5
borix
XGN Punten: 536
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 borix is op de goede weg
perfect dark zero
borix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 april 2011, 10:04   #6
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
bij mij fifa 11. die kreeg ik met korting in combinatie met m'n xbox 360 afgelopen kerstvakantie.
Oud 06 april 2011, 14:30   #7
Kurt
XGN Punten: 1525
Nieuwkomer

Kurt's avatar

Rep kracht: 0 Kurt zal snel beroemd worden
Mijn eerste games waren PGR3 en COD2 meer was er bijna niet toen de 360 uit kwam.

Kurt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 april 2011, 17:43   #8
stephanj10
XGN Punten: 4260
Extreem Forum Gebruiker

stephanj10's avatar

Rep kracht: 25 stephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaanstephanj10 is een genot om mee om te gaan
Je kunt je eigen post ook verwijderen hoor
Oud 06 april 2011, 17:48   #9
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Burnout Revenge, daarna Virtua Fighter 5.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 april 2011, 18:18   #10
Kurt
XGN Punten: 1525
Nieuwkomer

Kurt's avatar

Rep kracht: 0 Kurt zal snel beroemd worden
LOL Stephan bedankt wist ik niet maar nu wel.

Kurt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 april 2011, 13:00   #11
mathy 16
XGN Punten: 2127
Forum-Koning

mathy 16's avatar

Rep kracht: 12 mathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardigmathy 16 is gewoon heel erg aardig
Mijn eerste 2 games, de games die ik bij m'n xbox kreeg, waren PGR3 en Gears of War. Ik had toen al direct ook halo 3 gekocht dus had ik eigenlijk 3 eerste games...
Oud 07 april 2011, 15:48   #12
coolgamer
XGN Punten: 4473
Forum-Legende

coolgamer's avatar

Rep kracht: 28 coolgamer heeft een positieve uitstralingcoolgamer heeft een positieve uitstraling
mijn eerste xbox360 game was kameo
Oud 07 april 2011, 17:16   #13
oRiginal_G
XGN Punten: 2993
I Master-Mind

oRiginal_G's avatar

Rep kracht: 14 oRiginal_G heeft een positieve uitstralingoRiginal_G heeft een positieve uitstraling
assassins creed 1 + mw 1

oRiginal_G is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 april 2011, 13:09   #14
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Ik dacht dat hier al een topic over was, maar goed.
Mijn eerste spel was halo 3, die zat bij de bundel. Daarna kocht ik COD2 en NFS most wanted. Daarna ging het vrij rap: Too human, AC 1, bf bc 1 en burnout paradise.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 april 2011, 13:42   #15
ikke02009
XGN Punten: 1626
?????

ikke02009's avatar

Rep kracht: 0 ikke02009 is op de goede weg
Mijn eerste games waren viva pinata, prey en saints row. Deze kwamen bij de xbox. Veel plezier mee gehad behalve saints row dat was niet echt mijn game.
ikke02009 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Tags
je eerste xbox 360 game

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten