Oud 15 februari 2011, 12:53   #1
coolgamer
XGN Punten: 4473
Forum-Legende

coolgamer's avatar

Rep kracht: 28 coolgamer heeft een positieve uitstralingcoolgamer heeft een positieve uitstraling
je 1ste PS3-game?

welke game heb je als eerste voor je ps3 gekocht

Oud 15 februari 2011, 12:58   #2
coolgamer
XGN Punten: 4473
Forum-Legende

coolgamer's avatar

Rep kracht: 28 coolgamer heeft een positieve uitstralingcoolgamer heeft een positieve uitstraling
mijn eerste game die ik gekocht heb was motorstorm op de release dag van de ps3
Oud 15 februari 2011, 12:59   #3
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Ik kan fout zijn, maar ben bijna 100% zeker dat het The Darkness was. Top game trouwens, alleen jammer dat er nog geen trophies bestonden toen.
Oud 15 februari 2011, 13:13   #4
Oliwier
XGN Punten: 858
I kill you!

Oliwier's avatar

Rep kracht: 9 Oliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekendOliwier is bij iedereen bekend
heb hem pas een maand of 2 want vond er eerst niks aan maar heb hem toch gekocht en me eerste game was Fifa 11
Oud 15 februari 2011, 13:16   #5
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Bij mij zaten Uncharted: Drake's Fortune en Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction erbij, dus dat zijn mijn eerste games.
Oud 15 februari 2011, 13:18   #6
prik
XGN Punten: 2542
Убийца тысячу

prik's avatar

Rep kracht: 18 prik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemdprik is wereldberoemd
Ik had een starters pakket met Mirror's Edge, Motorstorm: Pacific Rift, en nog één maar ik weet serieus even niet meer welke :/

prik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 13:24   #7
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
The Darkness
Oud 15 februari 2011, 13:44   #8
black2death
XGN Punten: 2450
shhht be quiet!!!

black2death's avatar

Rep kracht: 15 black2death zal snel beroemd worden
ik dacht dat ik begonnen ben met cod 4, uncharted, ratchet and clank en dynasty warriors 6
Oud 15 februari 2011, 13:46   #9
Gamer90
XGN Punten: 1797
Senior Member

Gamer90's avatar

Rep kracht: 0 Gamer90 zal snel beroemd worden
Dat was echt bij de release en ik koos voor oblivion
Gamer90 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 13:56   #10
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
ik had er 2, ze zaten namelijk bij mijn ps3 in een bundel

deze 2 games :

Oud 15 februari 2011, 13:59   #11
gamer_PS3
XGN Punten: 1958
Senior Member

gamer_PS3's avatar

Rep kracht: 0 gamer_PS3 is op de goede weg
FIFA 09, top footie voor destijds
gamer_PS3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 14:06   #12
ComEpsilon
XGN Punten: 5089
Chuck Norris !!

ComEpsilon's avatar

Rep kracht: 24 ComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaanComEpsilon is een genot om mee om te gaan
Ik had pakket met 2 SIXAXIS en Motorstorm en Resistance: Fall of Man
ComEpsilon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 15:19   #13
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Ratchet & Clank: Tools of Destruction en Fifa 09 zaten bij mij in de bundel. Call of Duty 4: Modern Warfare was mijn eerste aankoop.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2011, 15:32   #14
l3ulletBoy
XGN Punten: 3575
l3ulletAddicted

l3ulletBoy's avatar

Rep kracht: 15 l3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaanl3ulletBoy is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar l3ulletBoy
Ik had bij mijn ps3 fat 80GB edition littlebigplanet game erbij, ik had het toen redelijk veel gespeeld en vond het erg tof. En mijn eerste aankoop was niet veel later battlefield bad company, man die game was vet!
Oud 15 februari 2011, 16:14   #15
007troy
XGN Punten: 1462
Pro Member

007troy's avatar

Rep kracht: 9 007troy is op de goede weg
Ik kocht 2 games tegelijk, GTA IV en Viking Battle of Asgard

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten