Oud 29 december 2011, 15:41   #31
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
1. Je kan mensen niet bevrienden, je kan ze alleen volgen en jou vragen te volgen.
2. Blauw 'v' achter de naam van de persoon - http://twitter.com/#!/ladygaga
3. Er zijn een aantal speciale tekens die je moet kennen:
# - gebruik je wanneer je een onderwerp wil geven. Mensen kunnen dan op het woord klikken wat achter de # staat om te zien wat anderen erover zeggen, bijvoorbeeld: Ik ga naar huis #lekker. Dan klik je op #lekker en zie je wat mensen lekker vinden.
@ - gebruik je wanneer je een bericht naar iemand wil sturen, let wel, dit is niet privé! Bijvoorbeeld: "@ubiytsaa yo, ik ben vet cool". Wanneer je @ vooraan je tweet zet zien anderen hem niet op hun timeline (alleen de naam die je erachter zet). Als je hem ergens anders zet (bv. yo, ik ben vet cool @ubiytsaa), dan zien anderen het ook.
Verder kan je leuke tweets retweeten met de knop die eronder staat. Dan tweet je gewoon zijn tweet en blijft zijn naam erbij staan. Jij deelt zijn tweet met jouw netwerk.

Dat met die 'v' is trouwens niet altijd juist hoor. Sommige artiesten/bands zijn niet bekend genoeg om dat te krijgen.
Denk dat ik het ongeveer begrijp. En hoe "tweet" je iemand maar dan wel privé zodat alleen hij/zij dat kan zien?
Oud 29 december 2011, 15:44   #32
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Bovenin je scherm bij Berichten/Messages
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2011, 15:59   #33
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
1. Je kan mensen niet bevrienden, je kan ze alleen volgen en jou vragen te volgen.
2. Blauw 'v' achter de naam van de persoon - http://twitter.com/#!/ladygaga
3. Er zijn een aantal speciale tekens die je moet kennen:
# - gebruik je wanneer je een onderwerp wil geven. Mensen kunnen dan op het woord klikken wat achter de # staat om te zien wat anderen erover zeggen, bijvoorbeeld: Ik ga naar huis #lekker. Dan klik je op #lekker en zie je wat mensen lekker vinden.
@ - gebruik je wanneer je een bericht naar iemand wil sturen, let wel, dit is niet privé! Bijvoorbeeld: "@ubiytsaa yo, ik ben vet cool". Wanneer je @ vooraan je tweet zet zien anderen hem niet op hun timeline (alleen de naam die je erachter zet). Als je hem ergens anders zet (bv. yo, ik ben vet cool @ubiytsaa), dan zien anderen het ook.
Verder kan je leuke tweets retweeten met de knop die eronder staat. Dan tweet je gewoon zijn tweet en blijft zijn naam erbij staan. Jij deelt zijn tweet met jouw netwerk.

Dat met die 'v' is trouwens niet altijd juist hoor. Sommige artiesten/bands zijn niet bekend genoeg om dat te krijgen.
Wanneer je de '@' helemaal vooraan zet zou het voor sommigen wel zichtbaar kunnen zijn, mocht diegene zowel de verstuurder als ontvanger 'volgen'. Dus als jij bijvoorbeeld zowel Justin Bieber als Lady Gaga volgt en Justin Bieber tweet "@LadyGaga Hoi ik heet Justin." Dan zie jij dat omdat je beiden volgt. Als je Lady Gaga niet volgt, zie je het niet.
Oud 30 december 2011, 18:52   #34
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Dit is echt grappig.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten