Oud 01 januari 2012, 20:27   #1
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Ingeving: 'Leeslijst, starred artikelen'

Dus ik kwam een tijdje geleden met een ingeving, maar Hugo vond het blijkbaar niets, heb ik er gewoon nog een! Deze kwam net zomaar in mijn op.

Ik kwam in de Maandoverzicht die net verschenen is namelijk een recensie tegen van Sonic Generations. Ik twijfelde om dit spel te kopen voor de 3DS, dus had ik niet zoveel aan de recensie. Tenminste, ik zag dat het de 3DS versie was. Maar omdat ik nu een filmpje aan het kijken ben en straks van plan ben om een spelletje te gaan doen, had ik geen zin om hem nu te lezen.

Dus hier komt ie: is het geen idee om een Leeslijst te maken? Boven aan het artikel (dus puur artikelen, geen nieuwsberichten) staat een knop ''Toevoegen aan Leeslijst''. Dan kan je bij Mijn XGN rechtsboven naar Mijn Leeslijst gaan. Wat ook kan is naast je berichten en alerts een Leeslijst knop neerzetten. Een heel basic logo. Als je er op klikt kom je automatisch naar je Leeslijst waar jij de artikelen heb opgeslagen die jij wilt lezen, maar nu misschien geen zin in heb of geen tijd voor heb.

Ik denk dat het een goede toevoeging zal zijn voor het hele Mijn XGN gebeuren. Dat het nog net iets meer jouw XGN wordt, want jouw artikelen staan daar. De artikelen die jij hebt opgeslagen en dus interessant vindt.

In eer van het oude XGN logo
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '

Laatst gewijzigd door Welkers : 02 januari 2012 om 09:52.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 januari 2012, 20:38   #2
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Dit is dan wel weer een goed idee. Op Twitter voeg ik veel tweets toe als 'favourite' wanneer ik hem later wil bekijken.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01 januari 2012, 20:58   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Way to go Julian!
Oud 01 januari 2012, 23:15   #4
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Julian gaat het lid van het jaar 2012 winnen, daar ben ik zeker van! En inderdaad Julian, dit lijkt me een PRIMA idee. Zelf heb ik er nooit aan gedacht en ik zal de enige niet zijn, maar je hebt gelijk, er zou een functie moeten zijn waar je artikels kan opslaan om ze later terug te lezen of voor de 1ste keer te lezen. Maar misschien zou je er dan ook artikels van preview en reviews kunnen bijvoegen? Tenzij je dat al bedoelde natuurlijk.

Ik denk wel dat XGN dit een goed idee zal vinden, maar de uitwerking ervan lijkt me niet simpel. Daarnaast moet er nog veel komen dat goedgekeurd was een tijdje geleden (XGN achievements/Trophies, Reputatiesysteem...). Maar dat mag niet betekenen dat dit idee daarom genegeerd moet worden of op de lange baan terecht komt.
Oud 02 januari 2012, 09:52   #5
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
He Julian, dit is inderdaad wel handig en een goed idee. Is een beetje als de 'starred' functionaliteit de de meeste inderdaad zullen kennen van GMAIL en Twitter. Het is wel echt een functionaliteit die weinig prioriteit krijgt voor ontwikkeling, omdat er - zoals sokolov ook al aangeeft - wat belangrijkere zaken zijn die eerst nog uitgewerkt moeten worden. Dit is namelijk een functie die niet door enorm veel mensen gebruikt zal worden zoals bijvoorbeeld het nieuwe zoeksysteem dat vanaf vandaag actief is dat wel is.
Oud 02 januari 2012, 14:50   #6
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Ff een vraagje off topic, weet niet waar ik het anders moet vragen;
Waar kun je je plaatje onder al je forumberichten veranderen, met bijv. Trophy's ?

Edit: laat maar, heb het al gevonden
Oud 02 januari 2012, 18:37   #7
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Goed om te horen dat jullie het een tof idee vinden. Ik verwacht ook echt niet dat het binnen een week al op de website staat en ik snap ook zeker dat er belangrijkere dingen zijn, maar in een verre toekomst zie ik XGN voor me als de meest complete website met functies die andere sites niet hebben en daarom deel ik dit idee graag.
''Als tovermansoren niet horen dan geen tijd verspillen // maar we rappen hier niet meer // we eren de stilte // leren de blinde // het is zien hoe we schrijven // geef ze kippenvel // lees dat net als braille'' - '
Oud 06 januari 2012, 11:07   #8
Bert94
XGN Punten: 457
Junior Member

Bert94's avatar

Rep kracht: 0 Bert94 is op de goede weg
Ik vind het een erg goed idee
Bert94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 12:07   #9
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Voor de mensen met een ios apparaat, of mac zit dit standaard in de browser. ( klikken op een link of rechtermuisknop op de site, en kies toevoegen aan leeslijst.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06 januari 2012, 13:59   #10
Julian
Forum-Legende

Julian's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol Bekijk bericht
Voor de mensen met een ios apparaat, of mac zit dit standaard in de browser. ( klikken op een link of rechtermuisknop op de site, en kies toevoegen aan leeslijst.
Klopt, je hebt een soortgelijk functie op Apple's webbrowser Safari. Maar ik denk dat het toch fijner is als je dit echt op XGN kan doen. Daarnaast werkt Safari voor Windows tergend en is het heel erg sloom.
Oud 06 januari 2012, 16:54   #11
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Safari werkt op Windows inderdaad niet. Sowieso gebruiken nauwelijks mensen Safari. Voor XGN wordt veel in Chrome gewerkt, dus dat geeft de beste ervaring.
Oud 07 januari 2012, 16:22   #12
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jellebrtmns Bekijk bericht
Safari werkt op Windows inderdaad niet. Sowieso gebruiken nauwelijks mensen Safari. Voor XGN wordt veel in Chrome gewerkt, dus dat geeft de beste ervaring.
hahah ik heb niks met chrome :p google heeft bij mij niet zo goede reputatie.

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 januari 2012, 18:19   #13
jellebrtmns
XGN Punten: 2177
Editor

jellebrtmns's avatar

Rep kracht: 16 jellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekendjellebrtmns is bij iedereen bekend
Stuur een bericht via MSN naar jellebrtmns Stuur een bericht via Skype™ naar jellebrtmns
Haha, ach. Volgens mij werkt XGN gewoon perfect in de meeste browsers.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten