|
|
#1 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Ingeving: 'Leeslijst, starred artikelen'
Dus ik kwam een tijdje geleden met een ingeving, maar Hugo vond het blijkbaar niets, heb ik er gewoon nog een! Deze kwam net zomaar in mijn op.
Ik kwam in de Maandoverzicht die net verschenen is namelijk een recensie tegen van Sonic Generations. Ik twijfelde om dit spel te kopen voor de 3DS, dus had ik niet zoveel aan de recensie. Tenminste, ik zag dat het de 3DS versie was. Maar omdat ik nu een filmpje aan het kijken ben en straks van plan ben om een spelletje te gaan doen, had ik geen zin om hem nu te lezen. Dus hier komt ie: is het geen idee om een Leeslijst te maken? Boven aan het artikel (dus puur artikelen, geen nieuwsberichten) staat een knop ''Toevoegen aan Leeslijst''. Dan kan je bij Mijn XGN rechtsboven naar Mijn Leeslijst gaan. Wat ook kan is naast je berichten en alerts een Leeslijst knop neerzetten. Een heel basic logo. Als je er op klikt kom je automatisch naar je Leeslijst waar jij de artikelen heb opgeslagen die jij wilt lezen, maar nu misschien geen zin in heb of geen tijd voor heb. Ik denk dat het een goede toevoeging zal zijn voor het hele Mijn XGN gebeuren. Dat het nog net iets meer jouw XGN wordt, want jouw artikelen staan daar. De artikelen die jij hebt opgeslagen en dus interessant vindt. ![]() In eer van het oude XGN logo Laatst gewijzigd door Welkers : 02 januari 2012 om 09:52. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Julian gaat het lid van het jaar 2012 winnen, daar ben ik zeker van! En inderdaad Julian, dit lijkt me een PRIMA idee. Zelf heb ik er nooit aan gedacht en ik zal de enige niet zijn, maar je hebt gelijk, er zou een functie moeten zijn waar je artikels kan opslaan om ze later terug te lezen of voor de 1ste keer te lezen. Maar misschien zou je er dan ook artikels van preview en reviews kunnen bijvoegen? Tenzij je dat al bedoelde natuurlijk.
Ik denk wel dat XGN dit een goed idee zal vinden, maar de uitwerking ervan lijkt me niet simpel. Daarnaast moet er nog veel komen dat goedgekeurd was een tijdje geleden (XGN achievements/Trophies, Reputatiesysteem...). Maar dat mag niet betekenen dat dit idee daarom genegeerd moet worden of op de lange baan terecht komt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin
Rep kracht: 10
![]() |
He Julian, dit is inderdaad wel handig en een goed idee. Is een beetje als de 'starred' functionaliteit de de meeste inderdaad zullen kennen van GMAIL en Twitter. Het is wel echt een functionaliteit die weinig prioriteit krijgt voor ontwikkeling, omdat er - zoals sokolov ook al aangeeft - wat belangrijkere zaken zijn die eerst nog uitgewerkt moeten worden. Dit is namelijk een functie die niet door enorm veel mensen gebruikt zal worden zoals bijvoorbeeld het nieuwe zoeksysteem dat vanaf vandaag actief is dat wel is.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
XGN Punten: 5856
Forum-Legende
|
Goed om te horen dat jullie het een tof idee vinden. Ik verwacht ook echt niet dat het binnen een week al op de website staat en ik snap ook zeker dat er belangrijkere dingen zijn, maar in een verre toekomst zie ik XGN voor me als de meest complete website met functies die andere sites niet hebben en daarom deel ik dit idee graag.
![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave