Oud 19 maart 2010, 23:10   #31
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Kan je dat spel Deadly Premonition ergens in Nederland kopen? voor 20-25 euro nieuw wil ik die game wel proberen;p, sinds ik metro aan het spelen ben wil ik nog meer nieuws;p het is toch wat insta zegt wat anders dan je gewent bent, het wijkt af van wat de standaard doet, en dat maakt die game (metro) nog vetter;p
Ja ik denk dat ik deadly premonition een erg goede game ga vinden. Alleen moet hij eerst in europa uitkomen

Is de game nog steeds vet? Ik krijg hem volgende week woensdag binnen. En ben echt benieuwd naar de sfeer.
Oud 19 maart 2010, 23:18   #32
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik ben nog niet verder gegaan, ik wil namelijk zoveel mogelijk genieten van de game, en als je je gameuren met die game een beetje uitspreid, heb je nog meer zin om die game te spelen, maar ik zal hier even neerplanten wat ik op pu.nl heb neergetyped:

De Graphics zijn echt ongelofelijk mooi, de gameplay is ook gewoon goed, ik zit nu 2 uur in de game, en af en toe kijk je echt je ogen uit van de graphics, en het leven in de metro stations. Het is echt een game die je langzaam door moet spelen, rustig zoeken naar spullen, rustig het leven in de metro's bekijken, dan zie je wat een prachtige details er in de game zitten, zoals een kind dat aan het tekenen is, of mensen die elkaar hele verhalen vertellen, waar je naar kan luisteren. Het enige minpuntje in de graphics is dat het er bovengronds een stukje minder uitziet dan ondergronds, maar het ziet er ook boven de grond gewoon goed uit, en zo storend is het niet, aangezien je bijna niet boven de grond komt (misschien 30% van de tijd van de game, dus 70% onder de grond)

Ik heb ik veel reviews mensen horen zeuren over het matige schieten, maar daar heb ik nog niks van gemerkt, ik vind het schietgedeelte echt heel goed werken, het schiet lekker weg.

Er zitten ook een heel aantal schrikmomenten in de game, ++++kleine spoiler++++++ Er komt bijvoorbeeld op een uur of anderhalf in de game (als je langzaam speelt en overal goed te tijd voor neemt) een mutant in een hoekje, die je opeens bespringt, ik schrok me wezenloos, en stak snel mijn mes in zijn bek. ++++Spoiler geeindigd++++.

Slechte AI heb ik ook nog geen last van gehad, maar dat kan nog komen, ik ben namelijk nog helemaal niet ver.

Het cash systeem werkt ook leuk: je betaalt met "pre-war bullets", Die zijn ongeveer 5x meer waard dan dirty bullets, kogels die in de metro gemaakt zijn.

Ik wil ook nog even wat zeggen over licht in deze game, een vlammetje ziet er echt levensecht uit, eveneens je knoplicht, dat is echt schitterend.

Ik heb ook eigenlijk totaal geen last van de games "liniairheid", ik vind het juist wel tof, het brengt je van rustmoment naar actiemoment naar rustmoment naar actiemoment, zodat de game altijd boeiend blijft.

Ik zou persoonlijk de game een 8,5/9,0, en dan meer naar de 9 toe geven, hij is tot nu toe zeker nog niet perfect, maar erg, heel erg vet is hij zeker! echt een aankoop waard als je houd van een verhalende shooter waar de sfeer van afdruipt.

Als ik iets verder ben, en er verandert iets in mijn mening, laat ik dat uiteraard weten.
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2010, 23:59   #33
InStaKiLL
XGN Punten: 3164
WHATS UP

InStaKiLL's avatar

Rep kracht: 28 InStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstralingInStaKiLL heeft een positieve uitstraling
Damn klinkt inderdaad fokking gruwelijk. Wat ik ervan verwachtte. Nu nog binnenkomen en ik ben blij
Oud 22 maart 2010, 14:13   #34
Smaard
XGN Punten: 1339
Game programmer

Smaard's avatar

Rep kracht: 0 Smaard zal snel beroemd worden
Wanneer kunnen we een revieuw van Blazblue: calamity trigger verwachten?

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten