|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Ik heb een oplichter opgelicht!
Ik zat FUT te spelen, toen ik iemand tegen kwam met de naam I HACK FOR FREE. Dus hij vroeg aan mij of ik van hem een speler wou kopen voor al mijn geld, en dan zou hij dat geld duplicaten. Toen zei ik dat ik het alleen deed als hij als verzekering zijn beste speler verkocht. Wat doet die kluns, geeft hij me Nêne. Hij zet Nêhe (84 shiny) en zet hem op de markt voor 30.000 koop nu, en bieden beginnen voor 150. Ik bied 700 coins, niemand gaat erover heen, hij zijn beste speler kwijt, ik een hele goeie erbij die ik voor veel meer kan verkopen. Ik kreeg echt 10 haat berichten van hem.
Hoe voor hem zou moeten gaan, is dit: 1.Hij zet een bronzen speler op de markt voor 150 bieden, en bijv. 40.000 koop nu 2.Ik koop die speler 3. Hij geeft mij niks want zo'n generator bestaat niet 4. Ik mijn geld kwijt 5. Ik hem uitschelden 6. Ik huilen 7. Ik brief naar EA schrijfen 8. EA mij blokkeren voor poging vals te spelen THAT'S WHAT YOU GET ASSHOLE! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
XGN Punten: 1106
Forum-Verslaafd
Rep kracht: 7
![]() |
Nee kijk. Hij zette Nene er voor dat bedrag op, omdat je hem anders niet kan vinden. Alleen is zijn standaard procedure normaal dat hij een bronzen speler er voor zoveel geld opzet als de andere heeft. Ik zou dan die speler met koop-nu voor al mijn geld moeten kopen, in dit geval 30.000. Ik zei dat ik het alleen zou doen als hij zijn beste speler er op zou zetten, in dit geval dus Nêne. Als hij me de coins dan niet gaf, had ik tenminste een speler. Maar hij maakte een fout door de start-prijs op 150 te laten. Ik bood vervolgens volgens mij iets van 800. Niemand ging erover heen. Ik heb hem net voor 2300 verkocht. Is het nu duidelijk?
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave