|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1285
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Hulp voor onderzoek sound design (luistertest)
Beste XGN'ers,
Ik werk momenteel aan een klein onderzoek voor school dat gaat over verschillende technieken voor het produceren van geluid voor games. Jullie zouden me heel erg helpen als jullie even een korte luistertest konden doen! Het duurt maar 1 minuut, en het is heel simpel.Instructies: Geef de de vier audio voorbeelden die je krijgt te horen een cijfer tussen de 1 en 10 gebaseerd op hoe realistisch/overtuigend je het geluid vind klinken. De eerste twee geluiden simuleren het geluid van wind, de laatste twee van vuur. Een 1 representeert extreem onrealistisch, een 10 representeert extreem realistisch. Voorbeeld antwoord: File 1 (wind sound): 5 File 2 (wind sound): 6 File 3 (fire sound): 3 File 4 (fire sound): 8 Je kunt je antwoord gewoon posten als reply op de thread. Link naar audio voorbeelden: UPDATE: Ik heb inmiddels genoeg stemmen binnen! Er kan dus een slotje op deze thread. Bedankt voor alle moeite! ![]() Link naar audio voorbeelden: Laatst gewijzigd door Imre : 09 januari 2012 om 20:18. Reden: Onderzoek is klaar! |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
XGN Punten: 1285
Nieuwkomer
Rep kracht: 0
![]() |
Citaat:
Het is ook niet dat ik verwacht 20 antwoorden te krijgen, maar alle beetjes helpen . |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Het duurt maar 1 minuut, en het is heel simpel.

.

Lineaire weergave