|
|
#1 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[HULP] PSP doet raar
Hey daar!
Ik heb hier een grijze psp 2000 staan die heel raar doet. Hij start niet op als er een batterij in zit (die opgeladen is!) maar als ik de batterij eruit haal en hem laat opladen doet ie het wel ![]() Weet iemand hoe die dit moet fixen of heeft iemand dit probleem al gehad? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dag Berii!
Kun je wat meer over het probleem vertellen? Gaat er bijvoorbeeld wel een lampje branden, en gaat dat weer uit, of doet hij niets? Ik denk dat het sowieso aan de batterij ligt, maar probeer je PSP bijvoorbeeld eens een nachtje aan de lader te hangen, of gewoon een andere batterij gebruiken. Als die ook niet werkt, dan weet je in ieder geval dat het aan je PSP ligt, niet aan je batterij. Probeer anders eens een hardboot (houdt de power-knop 10 seconden omhoog), kijk anders ook even of de contactpunten in de batterijklep van de PSP niet verbogen zijn. Is het trouwens een nieuwe PSP? Indien dat het geval is, kun je ermee terug gaan (wel je mem. card eruit halen). Er zit volgens mij sowieso een jaar garantie op, dus ik zou even je aankoopbon zoeken. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
XGN Punten: 2229
the xD guy
Rep kracht: 12
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow Roel has evolved in an Editor! Gefeliciteerd!
![]() En nu, toen ik mijn psp raar begon te doen ging ie met een volle batterij niet meer aan. De groene lichtje ging wel aan maar er was geen beeld. Ik heb onlangs een 2de psp gekocht en toen heb ik wat fora bezocht om te achterhalen wat de probleem was. In één van die fora heb ik gelezen dat je met het batterij eruit maar met lader kunt blijven jammen op je psp. Dus dat probeerde ik en dat lukte! Nu zal ik straks eens kijken of de "bricked" psp werkt met een andere batterij. Thanks Roel! You rock! ![]() ![]() |
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Lineaire weergave