Oud 05 februari 2012, 21:25   #1
Xnator
XGN Punten: 34
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Xnator is op de goede weg
Hulp nodig bij de Competitie PS Vita launch Party! :O

Hey everybody!

Ik ben de laatste tijd nogal erg afwezig en dit komt voornamelijk door het super druk leven wat ik momenteel heb. Echter probeer ik wel plezier te houden in mijn leven al is dat soms moeilijk, maar goed.

Zoals misschien sommige weten geeft Sony PlayStation Nederland via Facebook aan 1 persoon 2 kaarten weg voor de PS Vita Launch Competitie.

Wat je hiervoor moet doen is erg simpel. Je moet onder hun post of foto van de competitie een reactie plaatsen waarom jij gekozen moet worden. Voorwaardes zijn wel dat je 18 jaar of ouder bent.

Nu doe ik normaal gesproken nooit mee met zo'n competities omdat ik meestal toch geen kans maakt. Toch voelde ik me bij deze competitie heel erg gemotiveerd en geïnspireerd en wou ik echt alles op alles geven.

Zo kwam ik tot gedachte om een filmpje te maken speciaal voor deze competitie die in connectie staat met mijn geplaatste reactie op hun Facebook reactie. Ik heb 2 dagen voltijd eraan gespendeerd om dit voor elkaar te krijgen. Veel tijd heb ik namelijk niet aangezien je maar kunt inzenden tot en met 7 februari.

Ik wil nu iets aan jullie vragen wat ik echt anders nooit doe. Mocht je niet mee doen zou je dan mijn reactie op Facebook willen liken zodat ik extra opval? Ik vind hetzelf altijd een beetje arogant om te vragen maar dit betekend voor een keer heel erg veel voor me.

Ik heb echt een gigantische kut periode achter de rug en ben echt toe aan iets waar ik eigenlijk altijd graag bij heb willen zijn en dat zijn bij Launch feesten. Het lijkt me namelijk echt geweldig!

Ik zou het echt heel erg opprijs stellen als jullie me kunnen helpen hiermee. Ik weet niet wat ik ervoor terug kan doen behalve je bedanken en heel veel vreugde.

Nogmaals super bedankt als je kunt helpen hiermee!

Mocht je trouwens nog meedoen aan de competitie, dan wens ik super veel succes. We zullen het nodig hebben!

Hierbij de link van het youtube filmpje:

You Tube

En hierbij de link van de Facebook pagina van de competitie:

http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=3&theater

PS: Het liken van mijn reactie op Facebook vind ik vele malen belangrijker dan het Youtube filmpje bekijken. Hoe dan ook vind ik het altijd welkom om feedback te krijgen over mijn filmpje. Ik ben pas een beginnende video edittor en kan dus hier en daar wel wat hulp gebruiken. Ook hiervoor super bedankt voor de support!
Xnator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05 februari 2012, 23:12   #2
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Ik heb je hier nooit eerder gezien...
Oud 06 februari 2012, 00:23   #3
Xnator
XGN Punten: 34
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Xnator is op de goede weg
Zal ook heel goed kunnen. Ik ben niet iemand die constant reageerd op iets of forums start. Daar heb ik meestal geen tijd voor. Maar dit wilt niet zeggen dat ik niet rondzwerf Ik hier vaak genoeg !
Xnator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 februari 2012, 16:59   #4
Bert94
XGN Punten: 457
Junior Member

Bert94's avatar

Rep kracht: 0 Bert94 is op de goede weg
vet filmpje man
Bert94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 02:24   #5
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Deze kerel heeft dus serieus die competitie gewonnen. Heeft exact dezelfde OP op een andere website geplaatst.
Oud 13 februari 2012, 07:44   #6
Bert94
XGN Punten: 457
Junior Member

Bert94's avatar

Rep kracht: 0 Bert94 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arcadia Bekijk bericht
Deze kerel heeft dus serieus die competitie gewonnen. Heeft exact dezelfde OP op een andere website geplaatst.
"OP" ?
Bert94 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 12:28   #7
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Voor iemand die hier zoveel is en zo onbekend is laat staan enorm weinig punten heeft is het niet echt logisch wat je allemaal zegt of in't kort "Ge zevert zoveel da ge sebiet nen dwijl nodig hed veu alles op te kuise"
Oud 13 februari 2012, 12:44   #8
B--T--B-8
XGN Punten: 6164
Forum-Legende

B--T--B-8's avatar

Rep kracht: 32 B--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemdB--T--B-8 is wereldberoemd
lol, zie het filmpje nu pas.
Het editen en opnemen zit op zich wel goed, maar er gerbeurt echt niks in.

Legen... Wait for it... Dary!
B--T--B-8 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 13:05   #9
DominusNL
XGN Punten: 3563
Rawr.

DominusNL's avatar

Rep kracht: 23 DominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemdDominusNL is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert94 Bekijk bericht
"OP" ?
Original Post.

PSN-ID: Dgladiator0344
DominusNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2012, 13:27   #10
Arcadia
XGN Punten: 733
Member

Arcadia's avatar

Rep kracht: 0 Arcadia zal snel beroemd worden
Ja OP = Openingspost of Original Post. Maar voor degenen die gaan naar de launchparty (wat heel weinig mensen zullen zijn aangezien kaartjes heel erg gelimiteerd waren) zul je Xnator wel tegenkomen. Zelfs sommige perssites konden geen kaartjes krijgen! Veel plezier daar hoor .

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten