Oud 30 januari 2012, 07:55   #1
aarjen116
XGN Punten: 73
Nieuwkomer

aarjen116's avatar

Rep kracht: 0 aarjen116 is op de goede weg
HULP GEVRAAGD!

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om voor mijn verjaardag een nieuwe mobiel te vragen. Ik heb op internet al behoorlijk wat research gedaan. Ik heb nu nog 4 mogelijke mobiele telefoons over. Het zijn:

- LG Optimus Hub
- Acer Liquid MT Metal S120
- Motorola Defy
- Sony Ericsson Experia Neo V

Kan iemand mij helpen? Wat is volgens jullie de beste keus en waarom?
Ik hoor het graag en alvast bedankt!
aarjen116 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2012, 09:23   #2
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Beste keus is: Iphone 4S. Neem aan dat het er niet bijstaat omdat het misschien wat te duur is? Als je geen Iphone wilt kopen, zijn HTC's de beste keus. Maar als je perse een van deze 4 wilt, dan raad ik je de Sony aan omdat de drie andere merken het momenteel kwijt zijn (en acer is al helemaal niet thuis in de GSM-markt). Heb vroeger een LG gehad: het is niets meer dan prul dat gewoon niet werkt. En Motorola is toch wel slechter als een Experia.

Aan jou de keuze.
Oud 30 januari 2012, 10:33   #3
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Waarvoor wil je de mobiel eigenlijk gebruiken?
Alleen om mee te bellen en sms'en of ook voor internet? Ben je dan van plan een abonnement te nemen van 30-50 euro per maand?
Het lijkt me handig als je dat soort zaken ook al weet, want dan kan je beter besluiten welke specificaties je wel en niet nodig hebt op een mobiele telefoon.
Het is bijvoorbeeld zonde van je geld om een nieuwe Iphone 4S te kopen als je hem alleen gebruikt om mee te bellen en sms'en.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2012, 10:39   #4
aarjen116
Nieuwkomer

aarjen116's avatar

@Musti: Bedakt voor je reactie. Ik heb nu zelf nog een LG Cookie en die bevalt me goed. En inderdaad, een Iphone is met wat te duur, bovendien ben ik niet zo'n fan van Apple.

@Dravir: Ik wil de mobiel gebruiken voor bellen en sms'en natuurlijk, maar ook voor internet en apps/games. Ik ben niet van plan om een abbonement te nemen, gewoon prepaid. Heb je nu nog een suggestie of iets dergelijks?
Oud 30 januari 2012, 10:55   #5
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aarjen116 Bekijk bericht
@Dravir: Ik wil de mobiel gebruiken voor bellen en sms'en natuurlijk, maar ook voor internet en apps/games. Ik ben niet van plan om een abbonement te nemen, gewoon prepaid. Heb je nu nog een suggestie of iets dergelijks?
Ik heb vrijwel geen verstand van hoe duur het is om internet te gebruiken met een prepaid bundel, maar ik kan me voorstellen dat dat niet goedkoop wordt. Overigens hangt dit natuurlijk heel erg ervan af hoeveel data je denkt te gaan gebruiken.
Dan kan je misschien beter overwegen om een kleine bundel (abonnement dus) te nemen.

Oud 30 januari 2012, 11:22   #6
aarjen116
Nieuwkomer

aarjen116's avatar

Ik ben van plan om WIFI te gaan gebruiken en niet 3G.
Oud 30 januari 2012, 11:44   #7
burhan42
XGN Punten: 910
Member

burhan42's avatar

Rep kracht: 0 burhan42 zal snel beroemd worden
Niet arrrogant bedoelt ofzo hoor maar ik had een topic gemaakt om dit soort topics te voorkomen http://www.xgn.nl/forum/help-elkaar-...ole-t7343.html
burhan42 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2012, 12:05   #8
Dravir
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door burhan42 Bekijk bericht
Niet arrrogant bedoelt ofzo hoor maar ik had een topic gemaakt om dit soort topics te voorkomen http://www.xgn.nl/forum/help-elkaar-...ole-t7343.html
Ten eerste staat jouw topic in het gaming algemeen topic. En aangezien dit niet over games gaat, lijkt het me niet gepast het daar te posten.
Ten tweede staat er in jouw topic "games/console/handheld". Ik zie een telefoon echter niet als handheld. (al denk ik dat niet iedereen het op dit punt met me eens is)

Als je wifi gebruikt, dan heb je inderdaad geen dure bundel nodig.
Ik zou zelf twijfelen tussen de LG en de Sony. Die andere twee zijn echt geen telefoon merken. Overigens heb ik nooit problemen gehad met LG producten. En sony is altijd wel goed.
Misschien dat je de verschillende specificaties kan vergelijken of de prijzen en aan de hand daarvan een keuze kan maken.

Oud 30 januari 2012, 13:18   #9
LDawg
XGN Punten: 620
Forum-Verslaafd

LDawg's avatar

Rep kracht: 8 LDawg zal snel beroemd wordenLDawg zal snel beroemd worden
Ik zou persoonlijk voor 1 van deze twee gaan:
http://www.pdashop.nl/product/125523...e-s-black.html
http://www.pdashop.nl/product/96974/...tal-mocha.html

Liggen in dezelfde prijsklasse als de telefoons die jij postte.
Oud 30 januari 2012, 14:19   #10
aarjen116
Nieuwkomer

aarjen116's avatar

@Dravir: OK, hartstikke bedankt voor je hulp. Ik zat zelf al een beetje te neigen naar de Sony Ericcson of de Acer.
@LDawg: Bedankt voor je reactie, maar de specs van de telefoons die ik postte zijn toch weer ff wat beter. Maar in ieder geval bedankt!
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten