|
|
#16 |
|
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker
Rep kracht: 21
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De bezorgtijd is wel langer he? De bezorgtijd is rond de 1-2 weken. Ik heb ooit 1 keer gehad dat mijn game na 20 werkdagen nog niet gearriveerd was. Ik heb hen een mail gestuurd, en binnen 2 dagen stuurden ze een nieuwe game op via priority mail. Een dag daarna kreeg ik de game alsnog binnen, en 2 dagen daarna kreeg ik de game binnen die ze via priority mail hadden opgestuurd binnen
![]() |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
XGN Punten: 4595
Editor
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
XGN Punten: 4811
Editor
Rep kracht: 23
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij budgetgaming en tweakers hoeft het cijfer ook niet alles te zeggen. Zo had ik een klein jaar terug dat ik een spel wilde kopen bij een of andere site. Deze had als cijfer iets rond de 9. Er waren echter al twee maanden geen beoordelingen meer gedaan over die betreffende site. Zodoende heb ik het spel ergens anders gekocht. Later bleek dat de eerstgenoemde site (waar ik dus de naam niet meer van weet) blijkbaar verlies draaide of andere problemen had en klanten niks opgestuurd kregen.
Je moet dus ook zeker opletten of er beoordelingen zijn geweest de laatste tijd. En of die positief dan wel negatief zijn. |
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Editor
|
Citaat:
Heb meermaals sindsdien zitten twijfelen om de game opnieuw te kopen, maar je betaalt niet graag veel geld voor een game die je al gespeeld hebt en vanbuiten kent. Dus wachtte ik op een goedkopere prijs, die er helaas nooit kwam (laagste bleef +- 30 euro). En nu kijk ik opnieuw en vind hem bijna nergens meer terug, tenzij tweedehands, maar dat koop ik nooit. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
http://www.budgetgaming.nl/game-prof...kness_PS3.html |
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
XGN Punten: 2589
Stamgast
Rep kracht: 0
![]() |
Je kunt gerust games uit het buitenland kopen. alleen bij de EA games zit een nadeel en dat is dat je dan geen DLC kunt downloaden via je console. Ook zijn de games meestal wat goedkoper dan bv de bekende Bol.com.
Je moet wel goed hun websites bekijken en indd die reviews even lezen. schrik niet te snel als er negatieve dingen instaan, want ook bol of Bart smith krijgen negatieve reacties alleen laten ze zij dat niet zien. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
XGN Punten: 3578
Forum-Koning
Rep kracht: 17
Als het om grote bedragen gaat kun je best bij bol.com bestellen of zo (voor tv's e.d.) Maar je kunt er zeker van zijn dat je voor je games zo een tientje of twee te veel betaald. Ik heb Deus Ex: Human Revolution bijvoorbeeld voor 14 euro gekocht bij thehut.com, op bol.com kostte die destijds gewoon 60 euro.
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Editor
|
Wel ik had dus onlangs Football Manager 2012 gekocht bij Zavvi (is van Thehut geloof ik) en daar was die gloednieuwe game amper 20 euro terwijl hij in de gewone winkel 50 tot 60 euro is. Dus ik ga nu de games die ik eventueel wil of gewoonweg later wil bij Zavvi bestellen in het vervolg. Alleen degene die ik meteen wil koop ik gewoon verder bij Game Mania zoals altijd.
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd. 

Lineaire weergave