Oud 18 januari 2012, 22:41   #16
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
De bezorgtijd is wel langer he? De bezorgtijd is rond de 1-2 weken. Ik heb ooit 1 keer gehad dat mijn game na 20 werkdagen nog niet gearriveerd was. Ik heb hen een mail gestuurd, en binnen 2 dagen stuurden ze een nieuwe game op via priority mail. Een dag daarna kreeg ik de game alsnog binnen, en 2 dagen daarna kreeg ik de game binnen die ze via priority mail hadden opgestuurd binnen

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 22:47   #17
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
De bezorgtijd is wel langer he? De bezorgtijd is rond de 1-2 weken. Ik heb ooit 1 keer gehad dat mijn game na 20 werkdagen nog niet gearriveerd was. Ik heb hen een mail gestuurd, en binnen 2 dagen stuurden ze een nieuwe game op via priority mail. Een dag daarna kreeg ik de game alsnog binnen, en 2 dagen daarna kreeg ik de game binnen die ze via priority mail hadden opgestuurd binnen
Even een domme vraag, maar stel ik bestel een game via die site en die bevat codes voor dlc en dergelijke. Werken die dan sowieso ook in België? Ik vermoed van wel, ik weet dat PSN kaarten gebonden zijn aan een land maar gewone codes denk ik niet. Tenzij we spreken over een groot afstandsverschil zoals Amerika en Nederland bijvoorbeeld.
Oud 18 januari 2012, 22:52   #18
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
De games komen uit engeland, dus zijn gewoon europees gecodeerd.

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 08:14   #19
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Zo daar ben ik weer, zoals de meesten van jullie weten koop ik niets op het internet. Tenzij dan sites als Free Record & 12Games.com.

Het is echter zo dat sommige games en andere items daar niet (meer) op te vinden zijn en daarom vraag ik jullie hulp. Wie weet een veilige site waar je liefst al meermaals zelf hebt aangekocht, waar ik de volgende games (goedkoop) kan krijgen:

- Fable I en Fable II (XBOX)
- Bladestorm The Hundred Years War (PS3)
- The Darkness (PS3)
- Uncharted I en Uncharted II (PS3)

Alvast bedankt
Ik weet niet of dat ik blij moet zijn dat je The Darkness koopt of kwaad omdat je die überhaupt nog niet in je collectie hebt
Oud 19 januari 2012, 11:26   #20
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Bij budgetgaming en tweakers hoeft het cijfer ook niet alles te zeggen. Zo had ik een klein jaar terug dat ik een spel wilde kopen bij een of andere site. Deze had als cijfer iets rond de 9. Er waren echter al twee maanden geen beoordelingen meer gedaan over die betreffende site. Zodoende heb ik het spel ergens anders gekocht. Later bleek dat de eerstgenoemde site (waar ik dus de naam niet meer van weet) blijkbaar verlies draaide of andere problemen had en klanten niks opgestuurd kregen.

Je moet dus ook zeker opletten of er beoordelingen zijn geweest de laatste tijd. En of die positief dan wel negatief zijn.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2012, 13:41   #21
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darkness Bekijk bericht
Ik weet niet of dat ik blij moet zijn dat je The Darkness koopt of kwaad omdat je die überhaupt nog niet in je collectie hebt
Je moet ze allebei zijn Darkness. Ik had The Darkness immers als één van mijn 1ste ps3 games, misschien was het wel de 1ste trouwens. Heb hem graag gespeeld, maar in die tijd ging ik nog naar school en zakgeld heb ik nooit gevraagd en dus nooit gekregen. Met andere woorden de enige oplossing was games nadien weer inwisselen voor een beetje geld, weer sparen en opnieuw een nieuwe game kopen.

Heb meermaals sindsdien zitten twijfelen om de game opnieuw te kopen, maar je betaalt niet graag veel geld voor een game die je al gespeeld hebt en vanbuiten kent. Dus wachtte ik op een goedkopere prijs, die er helaas nooit kwam (laagste bleef +- 30 euro). En nu kijk ik opnieuw en vind hem bijna nergens meer terug, tenzij tweedehands, maar dat koop ik nooit.
Oud 19 januari 2012, 13:54   #22
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSoKoLoV Bekijk bericht
Heb meermaals sindsdien zitten twijfelen om de game opnieuw te kopen, maar je betaalt niet graag veel geld voor een game die je al gespeeld hebt en vanbuiten kent. Dus wachtte ik op een goedkopere prijs, die er helaas nooit kwam (laagste bleef +- 30 euro). En nu kijk ik opnieuw en vind hem bijna nergens meer terug, tenzij tweedehands, maar dat koop ik nooit.
Dan is die nu in ieder geval wel wat goedkoper als je hem nieuw koopt:
http://www.budgetgaming.nl/game-prof...kness_PS3.html

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2012, 11:48   #23
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ik koop bijna al mijn games via zavvi. Rayman was na een maand bv tijdens de mega monday (een grote sale die elke zondagavond/maandag plaatsvind) 17.95, evenals Dark souls. Ik zou deze site zeker even elke maandag checken, geloof me: het is de moeite (battlefield 3 voor 28 euro bijvoorbeeld)
Elke dinsdagmiddag ook thehut.com checken. Dinsdag is daar PlayStation Day. Ik heb daar Portal 2 voor 18 euro en DJ Hero 2 (incl. turntable) voor 24 euro gekocht. Schandalig lage prijzen.
Oud 21 februari 2012, 14:23   #24
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
Ik koop echt alles via Bol.com van games tot tv's toe nooit problemen daar .
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 14:52   #25
Julian
XGN Punten: 5856
Forum-Legende

Julian's avatar

Rep kracht: 52 Julian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijnJulian heeft heel veel om trots op te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Julian Stuur een bericht via Skype™ naar Julian
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mmx Bekijk bericht
Bij Bol.com is alles duurder dan de adviesprijs.
Julian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2012, 18:21   #26
sjeun
XGN Punten: 2589
Stamgast

sjeun's avatar

Rep kracht: 0 sjeun is op de goede weg
Je kunt gerust games uit het buitenland kopen. alleen bij de EA games zit een nadeel en dat is dat je dan geen DLC kunt downloaden via je console. Ook zijn de games meestal wat goedkoper dan bv de bekende Bol.com.
Je moet wel goed hun websites bekijken en indd die reviews even lezen. schrik niet te snel als er negatieve dingen instaan, want ook bol of Bart smith krijgen negatieve reacties alleen laten ze zij dat niet zien.
sjeun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2012, 19:36   #27
q4roel
XGN Punten: 3578
Forum-Koning

q4roel's avatar

Rep kracht: 17 q4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zichq4roel heeft een prachtige toekomst voor zich
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mmx Bekijk bericht
Als het om grote bedragen gaat kun je best bij bol.com bestellen of zo (voor tv's e.d.) Maar je kunt er zeker van zijn dat je voor je games zo een tientje of twee te veel betaald. Ik heb Deus Ex: Human Revolution bijvoorbeeld voor 14 euro gekocht bij thehut.com, op bol.com kostte die destijds gewoon 60 euro.
Oud 24 februari 2012, 20:02   #28
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Wel ik had dus onlangs Football Manager 2012 gekocht bij Zavvi (is van Thehut geloof ik) en daar was die gloednieuwe game amper 20 euro terwijl hij in de gewone winkel 50 tot 60 euro is. Dus ik ga nu de games die ik eventueel wil of gewoonweg later wil bij Zavvi bestellen in het vervolg. Alleen degene die ik meteen wil koop ik gewoon verder bij Game Mania zoals altijd.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten