Oud 18 januari 2012, 13:17   #1
MrSoKoLoV
XGN Punten: 4595
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
Stuur een bericht via MSN naar MrSoKoLoV
Hulp Games Internet Aankopen

Zo daar ben ik weer, zoals de meesten van jullie weten koop ik niets op het internet. Tenzij dan sites als Free Record & 12Games.com.

Het is echter zo dat sommige games en andere items daar niet (meer) op te vinden zijn en daarom vraag ik jullie hulp. Wie weet een veilige site waar je liefst al meermaals zelf hebt aangekocht, waar ik de volgende games (goedkoop) kan krijgen:

- Fable I en Fable II (XBOX)
- Bladestorm The Hundred Years War (PS3)
- The Darkness (PS3)
- Uncharted I en Uncharted II (PS3)

Alvast bedankt
Oud 18 januari 2012, 13:26   #2
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Cijfers zijn gebaseerd op budgetgaming.nl's gemiddelde (gaat om de webshops).

http://www.mygameshop.nl/product_inf...artikelNr=1501 > krijgt een 9
http://www.4evergames.nl/fable-2-xbox-360.html > krijgt een 9,4
http://www.yourgamezone.nl/PS3-Twinpack-Uncharted-1-2 > krijgt een 8,8
http://www.nedgame.nl/the-darkness+ps3.html > krijgt een 8,2
http://www.nedgame.nl/bladestorm-the...s-war+ps3.html > krijgt een 8,2
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 13:34   #3
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Rep kracht: 32 MrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemdMrSoKoLoV is wereldberoemd
En welke van die sites heb jij al gebruikt of gebruik je nog Ubi? Wil immers toch zeker zijn qua veiligheid en dergelijke.
Oud 18 januari 2012, 13:37   #4
ian_d_h
XGN Punten: 1188
Stamgast

ian_d_h's avatar

Rep kracht: 7 ian_d_h is op de goede weg
Je kan ook kijken op http://tweakers.net/pricewatch/ daar staan ook reacties over de webshops en geven ze sterren over afleverering klantenservice en dat soort dingen.

Doe mee met de vierde XGN PC toernooi druk hier. nu met prijzen!!
ian_d_h is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 13:42   #5
DHGamer
XGN Punten: 1093
Member

DHGamer's avatar

Rep kracht: 0 DHGamer is van onbekende status
http://www.budgetgaming.nl/ is de site die ik altijd gebruik. Hierbij zijn de prijzen van (bijna) alle aanbieders te zien en het cijfer die elke webshop krijgt. Dit cijfer is gebaseerd op ervaringen die leden van budgetgaming hebben met die webshop. Ik kijk altijd hier en meestal vind ik dan ook wel een goede webshop om de game aan te schaffen, en geloof me, er is nog nooit iets gebeurd
Oud 18 januari 2012, 13:43   #6
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Wel die Nedgame zag er goed uit maar na de reacties die ik gelezen heb lijkt me dit een perfect voorbeeld van een zeer slechte, onvriendelijke en zelfs onbeschofte site. Blijkbaar zijn verwisselingen en oplichting daar ook gewoon. Die maar niet dus.

http://tweakers.net/shopreview/2325/nedgame.html

Niemand toevallig Amerikaanse of Engelse sites die men regelmatig gebruikt ofzo? Denk dat ik behalve Nedgame amper kans maak die oude games nog te vinden in België of Nederland.
Oud 18 januari 2012, 14:38   #7
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Nedgame is 100% te vertrouwen. Klagers hebben het meestal zelf veroorzaakt. Een 8,2 verdien je niet zomaar hoor. Ik zie mensen die geven een 1 omdat de verzending 4 dagen duurde. Dat is gewoon triest.

Ik heb geen van de sites gebruikt, aangezien ik niet in Nederland koop.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 21:31   #8
assaultpr0
XGN Punten: 3183
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Zavvi.nl
amazon.co.uk/amazon.com
Ebay
gamehubs

stuk voor stuk heel betrouwbaar en heel goedkoop. Bij ebay gewoon kijken hoe de verkoper gewaardeerd word. Ik heb al zeker 15 deals gedaan op ebay en nog nooit opgelicht.

http://www.zavvi.nl/games/platforms/.../10054116.html

Uploaded with ImageShack.us

'Ik pijp liever 15 man dan dat ik ongelovig word.' - Musti
assaultpr0 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 21:53   #9
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ubiytsa Bekijk bericht
Nedgame is 100% te vertrouwen. Klagers hebben het meestal zelf veroorzaakt. Een 8,2 verdien je niet zomaar hoor. Ik zie mensen die geven een 1 omdat de verzending 4 dagen duurde. Dat is gewoon triest.

Ik heb geen van de sites gebruikt, aangezien ik niet in Nederland koop.
En hoe koop jij dan je games Ubi?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Zavvi.nl
amazon.co.uk/amazon.com
Ebay
gamehubs

stuk voor stuk heel betrouwbaar en heel goedkoop. Bij ebay gewoon kijken hoe de verkoper gewaardeerd word. Ik heb al zeker 15 deals gedaan op ebay en nog nooit opgelicht.

http://www.zavvi.nl/games/platforms/.../10054116.html
Die Zavvi site lijkt me nog wel interessant, thx Assaultpr0
Oud 18 januari 2012, 22:05   #10
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Rep kracht: 21 assaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zichassaultpr0 heeft een prachtige toekomst voor zich
Ik koop bijna al mijn games via zavvi. Rayman was na een maand bv tijdens de mega monday (een grote sale die elke zondagavond/maandag plaatsvind) 17.95, evenals Dark souls. Ik zou deze site zeker even elke maandag checken, geloof me: het is de moeite (battlefield 3 voor 28 euro bijvoorbeeld)

Oud 18 januari 2012, 22:10   #11
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assaultpr0 Bekijk bericht
Ik koop bijna al mijn games via zavvi. Rayman was na een maand bv tijdens de mega monday (een grote sale die elke zondagavond/maandag plaatsvind) 17.95, evenals Dark souls. Ik zou deze site zeker even elke maandag checken, geloof me: het is de moeite (battlefield 3 voor 28 euro bijvoorbeeld)
Ik las trouwens dat het een kleinere site is die gerelateerd is aan een Amerikaans of Engels bedrijf. Niet dat dat er toe doet natuurlijk als alles perfect verloopt. Dus nieuwe games kan je bestellen aan veel goedkopere prijzen, vooral op zondagavond/maandag dus?
Oud 18 januari 2012, 22:23   #12
OldskoolRikkie
XGN Punten: 3781
Editor

OldskoolRikkie's avatar

Rep kracht: 21 OldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaanOldskoolRikkie is een genot om mee om te gaan
Koop Zelf vaak games op Ebay....meer als 50 deals gedaan nooit opgelicht.
Koop ze wel tweedehands, dus als het games zijn met een onlinepass dan koop ik ze niet.
OldskoolRikkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 22:25   #13
johanneslol
XGN Punten: 1891
Forum-Verslaafd

johanneslol's avatar

Rep kracht: 7 johanneslol is op de goede weg
bol.com al geprobeerd? als er 1 site is die te vertrouwen is is die wel ! :p

johanneslol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2012, 22:26   #14
assaultpr0
Extreem Forum Gebruiker

assaultpr0's avatar

Klopt, zavvi is eigendom van thehut.com. Maakt verder niets uit. Games zijn maandag inderdaad goedkopen, dankzij de actie "megamonday" waarin elke week weer een heel aantal games nog goedkoper worden dan ze al zijn.

Oud 18 januari 2012, 22:38   #15
MrSoKoLoV
Editor

MrSoKoLoV's avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanneslol Bekijk bericht
bol.com al geprobeerd? als er 1 site is die te vertrouwen is is die wel ! :p
Ik dacht dat, dat alleen maar tweedehands was, zie telkens prijzen staan en namen van verkopers enzo. Heb eerlijk gezegd wel nog nooit besteld bij bol.com dus kan er niet over oordelen.

@Assaultpr0, kan zijn dat ik mij een game bestel als test. Met andere woorden één die ik sowieso ging halen maar die ik niet meteen in huis moet hebben op de dag van de release. Als alles goed verloopt dan is er veel kans dat ik meer koop via Zavvi.

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten