Oud 03 december 2010, 17:10   #1
Suren
XGN Punten: 1095
Forum-Koning

Suren's avatar

Rep kracht: 11 Suren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaan
Stuur een bericht via MSN naar Suren
[Hulp]CoD: BO PC

Hey, kan iemand mij misschien helpen? Als ik cod wil opstarten, wordt het afwisselend vol scherm zwart en windowed mode, ook zwart. Dan flipt mijn hele computer. Na een tijdje zegt ie dat er iets mis is met DirectX, maar ik heb al heel vaak via ProgramFiles DirectX opnieuw geinstalleerd, maar het werkt niet. Suggesties?
Suren is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 december 2010, 17:24   #2
inva1337
XGN Punten: 3025
Extreem Forum Gebruiker

inva1337's avatar

Rep kracht: 22 inva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijninva1337 heeft heel veel om trots op te zijn
Deze game faalt echt op alle punten... goedkoop cashen van een ontwikkelaar.
Heb je wel de nieuwste versie van DirectX?

steamapps\common\call of duty black ops\Redist\DirectX\DXSETUP.exe

Die nog een installeren, vervolgens computer opnieuw opstarten en kijken of het gefixed is.

inva1337 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03 december 2010, 22:57   #3
Lolmutsen
XGN Punten: 3197
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
heb je nog wel een pc die de game aankan?
Oud 04 december 2010, 12:46   #4
Suren
Forum-Koning

Suren's avatar

Rep kracht: 11 Suren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaanSuren is een genot om mee om te gaan
@inva

Dat heb ik al tig keer gedaan, maar het werkt niet.

@lolmutsen

Ja tuurlijk, weet de stats niet uit mijn hoofd, maar weet wel dat ie hem aankan.

En het lijkt wel alsof Black Ops vaker wordt geopend, als ik taakbeheer open dan komt er om de 3 seconden een nieuwe BO bij.
Oud 04 december 2010, 13:47   #5
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

Rep kracht: 18 Lolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekendLolmutsen is bij iedereen bekend
dan weet ik het ook niet.
Oud 05 december 2010, 05:40   #6
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
krijg je wel geluid bij het opstarten ? & heb je al gechecked of je juiste verzie van Direct X hebt ?
Oud 05 december 2010, 15:31   #7
Suren
Forum-Koning

Suren's avatar

Ik heb op verschillende manieren de nieuwste versie van DirectX gedownload, maar volgens mij doet ie het weer opeens. Raar.
Oud 06 december 2010, 01:29   #8
joeri1000
XGN Punten: 1013
J1K

joeri1000's avatar

Rep kracht: 9 joeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaanjoeri1000 is een genot om mee om te gaan
Hmm, nja, dan moet je maar effe aangeven dat er en slotje op dit topic mag denk ik.. als hij het gewoon weer doet
Oud 07 december 2010, 00:43   #9
Lolmutsen
Extreem Forum Gebruiker

Lolmutsen's avatar

heb je nog anderen dingen gedaan met je computer?

(dus dingen verwijdert of andern programmas er op gezet?)

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten