Oud 15 februari 2007, 17:25   #1
Willempie46
XGN Punten: 0
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Willempie46 is op de goede weg
hoogste score GoW online Ranked Match???

hoeveel punten heb je in 1 wedstrijd gehaald...
Mijn eigen record staat op 1207points... Ik had toen 46 kills in 25 ronden...
Post jouw record ff
Willempie46 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2007, 20:17   #2
Welkers
XGN Punten: 6150
XGN General Manager
Admin

Welkers's avatar

Rep kracht: 10 Welkers heeft reputatie uit
ik heb werkelijk geen id, ik heb de game wel en ook wel xbox live gold maar kan me eigenlijk niet herinneren de laatste keer dat ik online speelde (of misschien ehb ik wel niet online gespeeld)
Oud 15 februari 2007, 21:27   #3
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Ik heb in totaal 44 kills maar speel niet zo veel online ik haat nl.campers en je moet echt met een vast ploegje spelen en niet ieder voor zich.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2007, 06:48   #4
Stinus
XGN Punten: 914
Extreem Forum Gebruiker

Stinus's avatar

Rep kracht: 29 Stinus zal snel beroemd worden
ik heb de game maar voor hele korte tijd gespeeld, dus ook haast niet online, ik zou het niet weten.

zzzmura, heb je nou star trek legacy gekocht? lijkt me een erg kut spel
Stinus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2007, 12:34   #5
zzzzzmura
XGN Punten: 5992
Nulli Cedo.

zzzzzmura's avatar

Rep kracht: 53 zzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemdzzzzzmura is wereldberoemd
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rattenkoph Bekijk bericht
ik heb de game maar voor hele korte tijd gespeeld, dus ook haast niet online, ik zou het niet weten.

zzzmura, heb je nou star trek legacy gekocht? lijkt me een erg kut spel
Klopt Die heb ik idd.

Tja het is een space shooter en ziet er op zich mooi uit maar het spel is redelijk pittig te noemen ben je 20 min bezig in een missie en dan haal je hem niet weet je wel en dan heb je dus geen zin in een restart.

Maarre ontopic maar weer.

Luctor et Ejaculator
zzzzzmura is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2007, 17:43   #6
fablex
XGN Punten: 4108
XGN Scripting & Development
Admin

fablex's avatar

Rep kracht: 10 fablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaanfablex is een genot om mee om te gaan
Ik heb al ruim twee maanden geen Gears meer gespeeld. Record tijdens één potje stond op 25 kills ofzo dacht ik.

Had ook een keer dat iedereen in m'n team de game verliet, en toen was het mij tegen vier anderen. Wist ik toch nog te winnen Die andere gasten waren echt f*cking slecht.
Oud 17 februari 2007, 18:42   #7
Willempie46
XGN Punten: 0
Nieuwkomer

Rep kracht: 0 Willempie46 is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fablex Bekijk bericht
Ik heb al ruim twee maanden geen Gears meer gespeeld. Record tijdens één potje stond op 25 kills ofzo dacht ik.

Had ook een keer dat iedereen in m'n team de game verliet, en toen was het mij tegen vier anderen. Wist ik toch nog te winnen Die andere gasten waren echt f*cking slecht.
Dat had ik dus ook
Willempie46 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten