Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > PlayStation 3

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 10 januari 2012, 22:37   #31
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Ik denk dat dat 2e plaatje iets te duur wordt qua productiekosten , maar Ziet er zeker wel epic uit, als dat hem zou worden zou ik hem op de release halen alleen al om het uiterlijk
Oud 10 januari 2012, 22:46   #32
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
@ps3thebest:
Die tweede ziet er inderdaad wel strak uit! Ik vraag me alleen wel af of een witte ps4 er dan niet beter bij past

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2012, 19:20   #33
mmx
XGN Punten: 40
Junior Member

mmx's avatar

Rep kracht: 0 mmx is op de goede weg
Ik vind de huidige controller voor de ps3 prima niet te groot en ligt goed in de hand .De x360 controller is ook een fijn ding voor mij mogen ze deze modellen gewoon houden .
mmx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 01:37   #34
LunaSense
XGN Punten: 2312
^^

LunaSense's avatar

Rep kracht: 9 LunaSense zal snel beroemd worden
Ik zou het ontwerp van het huidige model aanhouden. Echter wil ik wel een vervanging van de L3-R3 ''buttons'' (drukfunctie)

In veel shooters is L3 sprinten en R3 bukken. Ik heb snel blessures/peesontstekingen in mijn duimen (door gewrichtsprobleem) dus het overmatig indrukken van de sticks is niet goed. Sommige shooters hebben hier alternatieve knoppen voor bedacht. Zoals in BF3 heb ik dit ingesteld dan Liggen/bukken naar de R2 knop is verplaatst.

Voor het sprinten zou ik dit graag willen veranderen naar de L2, maar dit kan dan weer niet.. In Resistance 2 weer wel.

Ik zou het dus fijn vinden om controllerknop functies helemaal zelf te kunnen aanpassen, per game en per functie.
Oud 08 maart 2012, 12:12   #35
Verizus
XGN Punten: 235
Nieuwkomer

Verizus's avatar

Rep kracht: 0 Verizus is van onbekende status
De veren in de ps3 controller zijn niet echt goed. In 2 van mijn controllers zit de r2 knop veel losser dan de l2 knop, dus dat mag wel verandert worden.
Verizus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten