Ga terug   XGN Forum > Gaming Discussie > PlayStation 3

Antwoord

Discussietools Weergave
Oud 06 januari 2012, 22:19   #1
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Hoe moet de PS4 controller eruit komen te zien / aanvoelen

Ik zelf heb het liefst de originele PS3 controllers maar dan dat ie gewoon vloeiend over loopt net als bij de xbox 360. Niet meer van die hoekige vormen als bij de PS3 controllers, krijg er namelijk na paar uur gamen nogal pijn aan mijn handen van. De joysticks mogen van mij hetzelfde blijven, liggen lekker in de hand. Hou zelf ook wel van dualshock dus dat mag er van mij ook wel inblijven, is maar net wat je gewend bent. Ook mag de controller wat groter zijn van mij net als weer bij de xbox. Verder hetzelfde laten als PS3, dan is het voor mij een topcontroller!
Oud 07 januari 2012, 00:42   #2
Jesse.B
XGN Punten: 2924
brombrom

Jesse.B's avatar

Rep kracht: 13 Jesse.B is een voorbeeld voor iedereenJesse.B is een voorbeeld voor iedereenJesse.B is een voorbeeld voor iedereen
Stuur een bericht via MSN naar Jesse.B
nou eigenlijk gewoon een xbox controller dus hé alleen met andere knoppen CAPTAIN OBVIOUS
Oud 07 januari 2012, 06:51   #3
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesse.B Bekijk bericht
nou eigenlijk gewoon een xbox controller dus hé alleen met andere knoppen CAPTAIN OBVIOUS
Haha.

Voor mij part mogen ze volledig hetzelfde blijven! En ik heb na uren gamen geen enkel probleem met het ding. Geen pijn, geen verkrampingen...
Oud 07 januari 2012, 08:27   #4
Ubiytsa
XGN Punten: 6446
Правитель мира

Ubiytsa's avatar

Rep kracht: 61 Ubiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemdUbiytsa is wereldberoemd
Een exacte kopie van Dualshock 3 is voor mij perfect.
Ubiytsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 januari 2012, 10:57   #5
TheJorrH
XGN Punten: 659
Member

TheJorrH's avatar

Rep kracht: 0 TheJorrH is op de goede weg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jesse.B Bekijk bericht
Hehe, naja ik bedoel qua R2 en l2 knoppen. Die mogen van mij hetzelfde blijven, die van xbox vnd ik klote
Oud 07 januari 2012, 14:03   #6
hiementho
XGN Punten: 348
Junior Member

Rep kracht: 0 hiementho zal snel beroemd worden
wat

grooter maar niet zo grrot iets kleiner dan de xbox en wat grooter dan de ps3 en een ander kleur
hiementho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 januari 2012, 22:14   #7
Hagg070
XGN Punten: 233
Junior Member

Hagg070's avatar

Rep kracht: 0 Hagg070 is op de goede weg
Gewoon het zelfde als de Dualshock 3 deze is voor mij eigenlijk al niet te verbeteren, maar we zullen zien wat sony gaat verzinnen.
Hagg070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07 januari 2012, 23:17   #8
Darkness
XGN Punten: 4811
Editor

Darkness's avatar

Rep kracht: 23 Darkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemdDarkness is wereldberoemd
Gewoon precies hetzelfde een formule die al jaren goed werkt. Alleen de batterijduur mag wel wat hoger als er zo nodig iets aan verbeterd moet worden.
Oud 07 januari 2012, 23:27   #9
WasabiInJeOor
XGN Punten: 1440
Junior Member

WasabiInJeOor's avatar

Rep kracht: 0 WasabiInJeOor is van onbekende status
Ja, precies, ik hoop echt dat hij hetzelfde blijft met misschien een functieknop erbij naast de PS-Button dient als een muziek-open-knop, we zullen zien.

Ik persoonlijk verwacht ook echt niet dat ze hem veel zullen veranderen, hij is gewoon al supergoed, dus wat moeten ze nog veranderen hè
WasabiInJeOor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 12:35   #10
Hagg070
XGN Punten: 233
Junior Member

Hagg070's avatar

Rep kracht: 0 Hagg070 is op de goede weg
misschien met ingebouwd speakertje en microfoon?
Hagg070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 12:54   #11
steeefiej2
XGN Punten: 155
Junior Member

Rep kracht: 0 steeefiej2 is van onbekende status
Gewoon hetzelfde, misschien een ingebouwd speakertje zoals Hagg070 zegt, dat zou wel leuk zijn.
steeefiej2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 13:22   #12
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Op zich vind 'm prima zo, want anders ga je gewoon heel erg de kant van die van de xbox360 op.
Als er toch iets verbeterd moet worden, dan zou ik de dualshock 3 iets aerodynamischer maken. Dat houdt net wat fijner vast vind ik.

Of je last krijgt van de controller hangt er misschien ook vanaf wat je gewend bent. Ik speel zelf vrijwel altijd op de xbox, maar aan de controller van de ps3 was ik binnen no-time gewend aan geraakt.

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 14:02   #13
steeefiej2
XGN Punten: 155
Junior Member

Rep kracht: 0 steeefiej2 is van onbekende status
Als er dan een soort van PS3 XBOX controller komt, hoop ik dat dan wel de R3 en L3 op de plek blijven zitten.
steeefiej2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08 januari 2012, 20:02   #14
Musti
XGN Punten: 2094
Forum-Koning

Musti's avatar

Rep kracht: 15 Musti heeft een positieve uitstralingMusti heeft een positieve uitstraling
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steeefiej2 Bekijk bericht
Gewoon hetzelfde, misschien een ingebouwd speakertje zoals Hagg070 zegt, dat zou wel leuk zijn.
Hoe dom. Een ingebouwde microfoon snap ik, maar een speaker? Komaan. -.-
Oud 08 januari 2012, 21:56   #15
Dravir
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd

Dravir's avatar

Rep kracht: 45 Dravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaanDravir is een genot om mee om te gaan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musti Bekijk bericht
Hoe dom. Een ingebouwde microfoon snap ik, maar een speaker? Komaan. -.-
Is inderdaad wel een beetje te gek voor worden en het slurpt energie. Maar nu we het er toch over hebben, een klein beeldschermpje mag er dan ook wel in!
Of anders gezegd, dan heb je zo ongeveer de ps vita/3DS...

Dravir is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten