|
|
#1 |
|
XGN Punten: 659
Member
Rep kracht: 0
![]() |
Hoe moet de PS4 controller eruit komen te zien / aanvoelen
Ik zelf heb het liefst de originele PS3 controllers maar dan dat ie gewoon vloeiend over loopt net als bij de xbox 360. Niet meer van die hoekige vormen als bij de PS3 controllers, krijg er namelijk na paar uur gamen nogal pijn aan mijn handen van. De joysticks mogen van mij hetzelfde blijven, liggen lekker in de hand. Hou zelf ook wel van dualshock dus dat mag er van mij ook wel inblijven, is maar net wat je gewend bent. Ook mag de controller wat groter zijn van mij net als weer bij de xbox. Verder hetzelfde laten als PS3, dan is het voor mij een topcontroller!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
XGN Punten: 1440
Junior Member
Rep kracht: 0
![]() |
Ja, precies, ik hoop echt dat hij hetzelfde blijft met misschien een functieknop erbij naast de PS-Button dient als een muziek-open-knop, we zullen zien.
Ik persoonlijk verwacht ook echt niet dat ze hem veel zullen veranderen, hij is gewoon al supergoed, dus wat moeten ze nog veranderen hè ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op zich vind 'm prima zo, want anders ga je gewoon heel erg de kant van die van de xbox360 op.
Als er toch iets verbeterd moet worden, dan zou ik de dualshock 3 iets aerodynamischer maken. Dat houdt net wat fijner vast vind ik. Of je last krijgt van de controller hangt er misschien ook vanaf wat je gewend bent. Ik speel zelf vrijwel altijd op de xbox, maar aan de controller van de ps3 was ik binnen no-time gewend aan geraakt. |
|
|
|
|
|
#15 | |
|
XGN Punten: 7628
XGN-Verslaafd
Rep kracht: 45
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
![]() Of anders gezegd, dan heb je zo ongeveer de ps vita/3DS... ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

(BV, CS:S, COD4)

Lineaire weergave