|
|
#1 |
|
XGN Punten: 1188
Stamgast
Rep kracht: 7
![]() |
Het PC toernooi
Beste XGN bezoekers.
De vorige twee toernooien van Team Fortess 2 waren goed gelukt. Daarom komt er een derde toernooi aan. Het zal ongeveer het zelfde worden als vorige keer. Dat betekend dat we in een legen server gaan of als ik het geregeld krijg gaan we in een speciale server. Waarom Team Fortress 2 (TF2) Nou TF2 is een gratis speel dus iedereen hier op XGN kan mee doen met het toernooitje. En ik vind TF2 wel de beste free 2 play spelen. Ook kan je er eenvoudig servers opzetten en de instellingen van die servers veranderen. ![]() Datum? De datum staat nog niet helemaal vast maar ik denk op zaterdag 14 april 2012. Hoe meedoen? Heb jij een game gekocht op steam dan kan je zelf vrienden en groepen toevoegen dan hoef je hier alleen je SteamID in te vullen door hier een reactie te plaatsen en lid te worden van de XGN Steam groep. Heb jij geen games gekocht? Dan kan je de XGN groep gewoon joinen alleen kan je geen vrienden toevoegen(Ze kunnen jouw wel joinen). Alleen kan je niet de XGN chat joinen. XGN Steam groep op http://steamcommunity.com/groups/xgnnl Heb je geen Steam? Wat heb je geen Steam? Maak het dan snel aan op steampowered.com Heb je geen goede wapens? Ga dan naar dit topic en ha ruilen met andere mensen op XGN voor wapens(misschien geven sommige er gratis wapens weg). We zoeken nog mensen die goed internet hebben en verstand heeft van de team fortess 2 dedicated server en die wil hosten? En als je meedoet speel eerlijk Heb jij opmerkingen over het toernooi. laat het ook in de comments achter. Of kom in de chat in de XGN Steam groep. of voeg me toe op steam master_of_ian. Je kan ook nog altijd PM'en Laatst gewijzigd door ian_d_h : 08 april 2012 om 17:57. Reden: data aangepast |
|
|
|
|
|
#2 |
|
XGN Punten: 1188
Stamgast
Rep kracht: 7
![]() |
Deelnemers
Deelnemers zaterdag 14 april 2012:
ian_d_h - master_of_ian Arcadia - Arcadia daviddoff - davidbeijer kevinjudo - kevinjudo Bountyhunter - Bountyhunter666NL Monsternon -monsternon doedelmax - Doodlemax B--T--B-8 - barry_the_best8 Deelnemers voor zaterdag 11 februari 2012: ian_d_h - master_of_ian doedelmax - Doodlemax Sefirosu - Loempi Monsternon -monsternon Bountyhunter - Bountyhunter666NL Arcadia - Arcadia B--T--B-8 - barry_the_best8 Joeri - arbitter05/MegaJoe pancrasser - pancrasser ActionWaction - ActionWaction wou3ter - wou3ter Deelnemers voor zaterdag 28 januari 2012: Naam - steam profiel ian_d_h - master_of_ian Monsternon -monsternon Bountyhunter - Bountyhunter666NL svenysven - svenysven Darkness - MightyWJ doedelmax - Doodlemax pancrasser - pancrasser DHGamer - Skizore B--T--B-8 - barry_the_best8 Joeri - arbitter05/MegaJoe Arcadia - Arcadia Laatst gewijzigd door ian_d_h : 23 maart 2012 om 15:41. Reden: nieuw toernooi. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| computer, gamen, team fortress 2, tf2, toernooi |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:53. vBulletin, Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ik heet Bountyhunter666NL op steam

Lineaire weergave